Algemeen Gewoon in Roosendaal, Roosendaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Personeelsgebrek is een punt, maar ik vrees dat het daar niet goed gaat. Laatste keren dat ik er was, was het erg rustig. Wat niet helpt is hun forum met ellenlange, vaak moraliserende berichten van de beheerder. ongetwijfeld goed bedoeld, maar zal zeker mensen afschrikken. Ik hoop voor hen dat 't teamlid beter wordt en de tent uit de neergaande spiraal kan komen.

Die berichten op de site maken dat ik er niet graag meer kom. Afgezien van de krankzinnige spelling en typografie en het geknoei met kleurtjes en hoofdletters is de toon voortdurend moralistisch. Wie geen gewenste reacties en gedrag vertoont heeft het niet begrepen (in het GWR-jargon: BEGREPEN) en moet beter nadenken. Voor wie dyslectisch is, lijken de teksten me onbegrijpelijk.
Een wat meer informatieve benadering in goed Nederlands zou wat mij betreft helpen en zal hopelijk tot meer bezoek leiden. Een bios waar vrijheid heerst en die toegankelijk is, daar moeten we zuinig op zijn.

Toch vind ik dit een wat negatief verhaal over vooral de eigenaar. Deze tent is ooit groot geworden vanwege de goede moraal, de aandacht van de crew, vrouwvriendelijkheid en het samen zorgen voor een veilige en leuke omgeving. Tja die berichten op de website kunnen wel wat minder, eens. Maar door de jaren heen hebben wij als koppel daar erg veel leuke en geile dingen meegemaakt. Ik hoop dat ze nog lang bestaan! En inderdaad hopen wij dat de eigenaar dit meeleest, want hij zal er ongetwijfeld zijn voordeel mee willen doen!

de website is idd om crazy van te worden, maar GWR zelf is een mooie lokatie en ik hoop dat deze open blijft. Het is er groot, schoon en diverse ruimtes om te spelen. Ik ben in april of mei voor het laatst geweest op een naaktdag. Er waren die middag ook 2 vrouwen (met partner) en 2 travo's.

Op het stoeibed aan de voorkant lekker gegeild met 5 of 6 mannen en de travo's. Het spel eindigde met een zaadlozing in de mond van een van de travo's die ze gretig doorslikte.

Ik had een afspraak met een stel n de GWR. Om een beetje voorbereid te zijn over de locatie heb ik dan ook even de website even doorgespit, en dat was inderdaad wel een hele klus. Vrij chaotisch of minstens zeker vrij onoverzichtelijk.
Maar verder van GWR geen negatieve herinneringen. De avond met het stel en de andere gasten was me wel goed meegevallen. We hebben daar in verschillende zalen / kamers gespeeld maar het ging er over het algemeen vrij rustig aan toe. Veel film hebben we niet gezien, live was veel aangenamer.
De gehele avond is er ook niet veel volk geweest, maar daarvoor was ik niet gekomen, met het stel was ik tevreden. En ik vermoed met mij ook de andere gasten.

Ik heb enkele keren wel overwogen om nog eens naar GWR te gaan, maar dat is er nog niet van gekomen. En met wat ik hier allemaal lees zal het waarschijnlijk ook niet meer gebeuren.

Terug
Bovenaan Onderaan