Algemeen Gezocht aziatische ladyboy centrum België

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tommyverb

Wandelaar
64
20/06/22
20
Ik zoek dus al enige tijd zo'n echte ladyboy zoals je ze ziet in Bangkok en zo.
Petite figuur met een minimum aan borsten maar vooral vrouwelijk. Piemel liefst klein want mijn kontje kan niet veel aan🙈.
Voldoende shemales beschikbaar maar nergens blijkbaar wat ik zoek.
En nee ik ga ervoor niet naar andere kant vd wereld hiervoor vliegen😜.
Dus als iemand er 1 weet zitten: graag een seintje 🙏
 
Gisteren eentje gezien met lang blond haar, klein van gestalte. Zat ongeveer op SS 12 of 14. Even mee gepraat en ze zei dat ze niet zo groot geschapen is ...
Wat bedoel je met SS 12 of 14? is dat een locatie in België ?

Ik ben op zoek naar een asian ladyboy in een massagesalon of iets dergelijks in Brussel, heeft iemand daar informatie over ?
 
In SS (Schipperstraat Antwerpen, schipperskwartier) was het overdag (11.00 u.). Ze was wel knap, maar nogal klein van gestalte. Ze zei me dat ze ook niet zo groot geschapen was, waarna ik afhaakte ...
 
Laatst bewerkt:
Deze heeft in het verleden al eens een profiel gehad op RL. Naar mijn weten is ze nog niet beschreven.
Ze uit zich als Aziatisch en heeft ook Aziatische trekken maar aangezien haar 2de taal Spaans is zal het eerder een Latina zijn die zich voordoet als Aziatisch.
Het is allesinds een mooie parel :)
 
Deze heeft in het verleden al eens een profiel gehad op RL. Naar mijn weten is ze nog niet beschreven.
Ze uit zich als Aziatisch en heeft ook Aziatische trekken maar aangezien haar 2de taal Spaans is zal het eerder een Latina zijn die zich voordoet als Aziatisch.
Het is allesinds een mooie parel :)
Jawel gekend op site als TS Riyo en ook als Lovi Miles !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan