Gezocht een dominante dame met seksueel tintje.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hyviiee

Wandelaar
28
12/01/23
7
Ik heb in het verleden een paar keer een meesteres bezocht wat zeer goed bevallen is, maar in alle gevallen hielden ze hun kleding aan en waren ze in lak kleding gekleed.

Nu ben ik op zoek naar een meesteres die ook de seksuele kant op gaat. Dus waar zij zonder slipje mijn gezicht berijdt. Mij tongzoent. En waar dus de dominante kant ook zeker aanwezig moet zijn denkend aan ; anal play, spitting, goldenshower, tepelplay, zweepjes, pegging, mij laat kleden als een echt sletje. En noem maar op.

Iemand die een dame als dit kent?
 
Ken haar zelf niet maar moest aan Elissa denken

 
Kan het ook een dame zijn in België? Want met Katherina die op de Verversrui in Antwerpen zit, is alles mogelijk wat jij in je stoutse fantasieën kan bedenken. Ze is wel heel druk bezet en je moet zeker een afspraak maken! Het is een hele geile dame waar je veel plezier mee kan beleven! Het is een echte aanrader, en ik vind haar de beste meesteres ooit! Een topper!!
 
Ken haar zelf niet maar moest aan Elissa denken

Elissa is zeker een topper in dit topic.
 
Kan het ook een dame zijn in België? Want met Katherina die op de Verversrui in Antwerpen zit, is alles mogelijk wat jij in je stoutse fantasieën kan bedenken. Ze is wel heel druk bezet en je moet zeker een afspraak maken! Het is een hele geile dame waar je veel plezier mee kan beleven! Het is een echte aanrader, en ik vind haar de beste meesteres ooit! Een topper!!
België is helaas te ver weg..
 
Jammer dat
Ken haar zelf niet maar moest aan Elissa denken

Jammer dat haar advertentie niet online staat... Enig idee of en wanneer ze ontvangt?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan