Gezocht prive-ontvangst in Amsterdam centrum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.618
01/07/21
1.734
93
Diverse keren dames bezocht in Amsterdam centrum en van de meeste ook wel een recensie geschreven
Maar momenteel zijn al mijn bekende dames in deze hoek van de stad weer even het land uit.
Dus collega's ik zoek nieuwe geile bezoekadresjes in Amsterdam centrum en omgeving.
Leeftijd tussen 22 en 40 jaar, afkomst niet belangrijk, liefst slank cq normaal postuur.
En natuurlijk een goede sexdrive.
 
Zitten die momenteel in het centrum dan?

Ooit wel natuurlijk (GK), maar toen ik later nog eens informeerde waren ze in een verre buitenwijk beland die voor mij 1 uur heen en 1 uur terug zou duren met het OV.

Maar zeg je dus, zonder locatie te vermelden natuurlijk, dat ze nu weer in het centrum zitten @jatsee ?
 
Zitten die momenteel in het centrum dan?

Ooit wel natuurlijk (GK), maar toen ik later nog eens informeerde waren ze in een verre buitenwijk beland die voor mij 1 uur heen en 1 uur terug zou duren met het OV.

Maar zeg je dus, zonder locatie te vermelden natuurlijk, dat ze nu weer in het centrum zitten @jatsee ?
Sorry weet ik niet
 
Ik heb wel eens begrepen dat deze Dame in het centrum zit. Als vrouw geboren, nee dat dan weer niet. Verder geen ervaring mee gehad.

 
Niet helemaal in het centrum maar in West - Bos en Lommer. Diana


En in het centrum. Julia

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan