Hailey - Tiel gangbang

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is dat wel de GB van Hailey/Lily?
De advertentie loopt nu op de naam Feline en Hailey was toch beslist van plan om een bare GB te houden! Daar ging het haar juist om (tot ca. 2 weken geleden te minste, sindsdien heb ik haar draadje niet meer gevolgd).
 
150 is geen gekke prijs. De 50e aanbetaling is wel dubieus. Zou dus ook een fake advertentie KUNNEN zijn.
Dame op de foto ziet er leuk uit. Alleen toen ik ontdekte dat het Lilly was toch maar niet aangemeld. Was niet het meest stabiele forumlid hier
 
Grappige is dat er WEER een GB is en er nog steeds plek is? Hoe kan het dat een dame met zoveel fans hier niet eens 6 man bij elkaar kan krijgen?
De GB is er idd vanaag. Eigenlijk niks te duur voor 'n paar uurtjes.

Ze had hier een aantal fans, en is er al 'n poos vanaf.

Een GB is natuurlijk niet ieder z'n ding, ik zelfs niet met geld erbij.

Ik heb ze eens geneukt, maar was eenmalig.

Denk niet dat ze hier nog retour komt.
 
Zozo. En verloting wie aan de beurt, of aansluiten in de rij….?

Natuurlijk kan het sneller gaan als wij denken, er zullen wel 2 mannen tegelijk bezig zijn geweest. Dan de wachtrij minder lang, scheelt toch weer wat aan tijd. 🙈

Uit je reactie merk ik op dat je weinig ervaring hebt met de diversiteit van gangbangs.

Op een gegeven moment waren we met 6 man tegelijk bezig met haar. Inclusief de 2 die haar benen uit elkaar hielden om haar positie te houden toen ze alle 3 de gaatjes + 1 hand gevuld kreeg.
En de anderen kijken dan genietend toe en daarna worden er wat plekken gewisseld.

Een goede gangbang is teamwork en haantjesgedrag is niet bevorderlijk.

En voor de sceptici, iedereen is volledig aan zijn trekken gekomen en alles wat in haar advertentie staat heeft ze volledig vervuld. Inclusief de goldenshower op het eind, alhoewel toen nog maar 2 mannen over waren.
 
@Boxer leuk dat het leuk was. Maar de dame adverteerde dat ze 6 (!) man wilde max en nu ineens 11? Lijkt me ook niet echt netjes

Denk nou eens na..

Het is algemeen bekend dat veel aanmelders niet komen opdagen. Dan heb je er 6 en komen er 2.

Dus neem je zoveel mogelijk aanmeldingen aan en hoopt op die 6. Dat er dan meer komen is meegenomen.
 
@JokePrive Nee. Want ze vroeg AANBETALING..
@JokePrive heeft wel gelijk.

Als er niet zoveel fake-aanmelders zouden zijn dan zou de dame sin kwestie veel beter kunnen plannen. Maar regel is dat ongeveer 2/3 niet op komt dagen !!!!
Zij was zelf verrast, omdat er veel mannen onder voorbehoud hadden gereserveerd, daarna zeggen dat ze niet komen en dan toch voor de deur staan.
En dan nog de no-shows. Ondanks de aanbetaling waren er nog 2 niet op komen dagen.
Terwijl er op vrijdagmorgen pas 4 aanmeldingen waren en dat was genoeg om het door te laten gaan. M.a.w voor hetzelfde geld was het vrijdagmorgen afgeblazen, maar op het laatst meldt men zich blijkbaar aan.

Hier is niet tegenop te plannen.
Maar de dame was zeer professioneel en gedienstig. En ALLE mannen zijn volledig aan hun trekken gekomen.
Klopt. Helemaal niet mijn ding.

Dat is je goed recht.
Als je geen ervaring met gangbangs hebt en je vindt het helemaal niks dan doe iedereen een plezier en onthoudt je van inhoudelijk commentaar. Dan voegt dat namelijk niks toe op deze site.
 
Terug
Bovenaan Onderaan