Gezocht: Sugarbaby / Sugardaddy (voor research)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nora1

Newbie
2
05/07/22
0
Hoi!

Voor research voor een nieuwe online videoreeks zou ik graag meer te weten komen over de relatievorm tussen sugarbaby's en sugardaddy's!
Ik ben daarom op zoek naar Vlaamse sugarbaby's of sugardaddy's waar ik eens vrijblijvend mee kan bellen om het fijne te weten te komen.
Heb je zelf zo'n relatie en kan je daar telefonisch open over praten, laat gerust iets weten!

Groetjes
 
Getest! 🤓 ✅


Ik zie het steeds vaker op de datingsites, een oudere man die zich als suikervriend aanbiedt.. Maar zo'n 'slimme oompje'

wil alleen in zeer korte tijd heel snel een 'selectie maken' en hij probeert je alleen maar naar bed te krijgen voor zijn 'suikersbeloften' 😉

En dat zijn vaak mannen die veel geld hebben maar niet van plan zijn om iets aan je uit te geven..

Ze voeden je alleen maar met hun 'suiker kletskoek' 🤢 hahahahah


Ken jij het verhaal van 'ezel en wortel' ? 😉
 

Bijlagen

  • B83C8065-14F9-41ED-8049-25BDD0329E52.jpeg
    B83C8065-14F9-41ED-8049-25BDD0329E52.jpeg
    32,3 KB · Weergaven: 18
Wat me nog opviel is, dat steeds meer oudere mannen maken zelf babies terwijl ze alleen op zoek waren naar een sugarbabe..

En dan blijft zo'n oudere daddy toch alleen met een baby die vaker jonger is dan zijn eigen ..kleinkinderen 🙄

En voordat hij weer op zoek gaat naar een nieuw 'babe' moet hij eerst een babysitter regelen.. 😅

De wereld wordt steeds vreemder! 🥴
 
Wat me nog opviel is, dat steeds meer oudere mannen maken zelf babies terwijl ze alleen op zoek waren naar een sugarbabe..

En dan blijft zo'n oudere daddy toch alleen met een baby die vaker jonger is dan zijn eigen ..kleinkinderen 🙄

En voordat hij weer op zoek gaat naar een nieuw 'babe' moet hij eerst een babysitter regelen.. 😅

De wereld wordt steeds vreemder! 🥴
Voor mij de reden dat ik date met vrouwen van mijn eigen leeftijd. Een jonge vrouw is niks mis mee, maar het idee dat ik tot in de 70 weer met babies/kinderen/pubers zit opgescheept is een nachtmerrie.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij waren er 15-20j geleden alweer veel meer studentes te vinden dan nu. Dit fenomeen is toch fel afgezwakt. Misschien nu alles duurder aan het worden is dat dit terug meer zou worden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan