Recensie Gia, Leuven 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Loverpussy

Newbie
22
30/05/22
16
2
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/gia-real-pictures-100-real-few-days.html
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren afgesproken met Gia in het huis langs de ring. Haar foto's bevielen me wel, dus eens geprobeerd, afspraak gemaakt van 45 minuten voor 110 euro. Afspraak is tegengevallen. Uiterlijk valt nog mee, geeft aan 26 jaar te zijn maar is veel ouder dan dat, maar al bij al valt dat mee. Wat mij stoorde was dat als je aangeeft dat je de dame eens wil verwennen, ze eerst nog haar poesje moet proper maken met een nat doekje, nee dank U. En begint aan de afspraak als een formule 1 race, waardoor je zo iets hebt van ik betaal voor 45 minuten om eens rustig aan te doen, niet voor een vluggertje. Het is ongelooflijk dat er in Leuven bijna geen goede afspraken meer te vinden zijn, in bepaalde starten weet je dat je zeker niet moet gaan omdat de dames fake zijn, langs de ring waren het vaak zeer goede afspraken maar zelfs daar beginnen de dames ook giga tegen te vallen. Het is de ene teleurstelling na de andere, zelfs als je ook meer betaald kan het enorm tegenvallen waarbij je dan hoopt ik betaal een hogere prijs zal dan wel goed zijn, maar nee ben een tijdje geleden bij die Karen in Mechelen geweest (vraagprijs 200 euro) maar viel ook enorm tegen, moet daar nog een recensie over schrijven maar ben blijkbaar de enige die daar precies niet tevreden is, swat iedereen heeft recht op zijn mening denk ik dan. Ik denk dat ik niks nieuws meer ga uitproberen want zo droevig gesteld in Leuven en telkens zo een tegenvaller, ga afwachten totdat ik een goede recensie lees en met die dame eens een afspraak maken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan