Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe staat er voor morgen op, ik heb een halfuurtje gereserveerd staan bij haar voor morgenIk belde gisteren in de ochtend en ze was voor de gehele dag volgeboekt. Geile honden zijn jullie ook allemaal.
Ps. Ik ook hoor, daar niet van.
Waarom is zij zo populair? Is het echt z'n pareltje?Ze staat er voor morgen op, ik heb een halfuurtje gereserveerd staan bij haar voor morgen#lucky
Een heel mooie dame, een model-style. Ik ben er nog niet geweest omdat ze niet mijn type is (iets te jong…ik bezoek meestal vrouwen van rond de 30), maar het is zeker te begrijpen waarom ze full isWaarom is zij zo populair? Is het echt z'n pareltje?
Lees de voorgaande recensies hier terug, bijvoorbeeld #2 van mij. Het is ook een hele mooie meid om te zien. Hoewel de laatste recensie negatief is (service veranderd? Ze houdt afstand?)Waarom is zij zo populair? Is het echt z'n pareltje?
Denk dat je niet haar type bent en ze niet met je naar de kamer wou gaan. Anders doe je zoiets niet denk ikIk zou deze dame (Gigi) skippen. Had een afspraak staan vandaag om 13.00. Dame kwam pas om 13.45 binnen. Ik was er al om 13.00 dus heb zitten wachten omdat de gastvrouw aangaf dat ze onderweg was. Toen ze er was zei ze na 15 minuten tegen me ja kan je met een andere dame gaan want ik heb meer tijd nodig. Nou dan hoeft het niet meer natuurlijk.... adios, ben met Wendy naar de kamer gegaan en wat een knaller is dat zeg. Bij Gigi is het naar der kop gestegen en je moet jezelf afvragen of je der wel wilt gaan bezoeken, mijn ervaring is in ieder geval mega slecht want zo ga je niet met mensen om. En voor mensen gaan reageren over verzorging etc. Geloof me dat die bij mij picobello op orde is.
Ben nu paar keer geweest bij haar. Ze is idd een aparte meid en gaat niet goed om met de tijd van de klant. Ze zegt klanten zomaar af en komt elke keer te laat waardoor het hele schema vast loopt. Ze is wel lekker en kan goed meedoen alleen is de vraag altijd of je moet wachten of dat ze er überhaupt isIk zou deze dame (Gigi) skippen. Had een afspraak staan vandaag om 13.00. Dame kwam pas om 13.45 binnen. Ik was er al om 13.00 dus heb zitten wachten omdat de gastvrouw aangaf dat ze onderweg was. Toen ze er was zei ze na 15 minuten tegen me ja kan je met een andere dame gaan want ik heb meer tijd nodig. Nou dan hoeft het niet meer natuurlijk.... adios, ben met Wendy naar de kamer gegaan en wat een knaller is dat zeg. Bij Gigi is het naar der kop gestegen en je moet jezelf afvragen of je der wel wilt gaan bezoeken, mijn ervaring is in ieder geval mega slecht want zo ga je niet met mensen om. En voor mensen gaan reageren over verzorging etc. Geloof me dat die bij mij picobello op orde is.
Klopt inderdaad ze is inderdaad een apparte dame, wel lekker dat klopt maar dat is ook niet alles. Ben vaker bij der geweest dan wel een lange tijd terug en dat was een beter ervaring. Ze komt zowiezo bij DS standaard te laat terwijl ze afspraken voor der hebben ingepland dus hun lopen ook tegen vast en tegen gezeik aan van klanten. De enige rede dat ik nu bleef was dat de gastvrouw per whatsapp te horen kreeg dat ze er bijn was normaal wacht ik niet zo lang. Heb der nu afgeschreven er is keuze zat en anders naar MM in Rijswijk toe.Zeg
Ben nu paar keer geweest bij haar. Ze is idd een aparte meid en gaat niet goed om met de tijd van de klant. Ze zegt klanten zomaar af en komt elke keer te laat waardoor het hele schema vast loopt. Ze is wel lekker en kan goed meedoen alleen is de vraag altijd of je moet wachten of dat ze er überhaupt is
Ben vaker bij der geweest dus dat zal het niet zijn. Dame keek ook wat raar uit der ogen iets klopte er niet. In ieder geval...zij is verleden tijd. Dames zat die echt lekker zijn, wel fatsoen hebben en normaal met klanten kunnen omgaan.Denk dat je niet haar type bent en ze niet met je naar de kamer wou gaan. Anders doe je zoiets niet denk ik