Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben al vaker bij haar geweest dus bij mij reageert ze vrij snel.
Laatste keer x was 2 weken terug. Heb haar op de knietjes gezet en me staand laten pijpen. Zachtjes haar hoofd beetje vasthouden toen ik haar vroeg om proberen te DT. Echt diep kan ze niet maar is een leuk adresje voor een lekkere bj met cim. Heeft ook lekkere grote tieten waar ik mee mocht spelen.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Prima adresje als je even lekker leeg gezogen wilt worden tot de laatste druppel.

Ze doet exact waarvoor je betaald, heeft een leuke vlotte babbel.

Ik lees dat andere lastig contact met haar krijgen, had ik geen last van, reageerde heel vlot. Gisteren voor 't eerst een berichtje gestuurt. Vandaag wederom weer 12:30 en kon 13:30 meteen terecht.

Je krijgt eerst de straat naam, bij aankomst het nr. Het is vrij discreet met de lift naar boven en schuin daar tegenover zit het appartement.

Je komt binnen, ze kletst wat, ze poets even haar tanden, je krijgt een handdoek even opfrissen.

Kamertje in, daar ligt het matras op de grond.

Je gaat liggen en je word even heerlijk klaar gepijpt. Geen poespas, slingers of franjes, maar dit is wat het is.

20 min vol enthousiasme lkkr geslobberd, heerlijk in d'r mondje klaar gekomen, hap slik weg en ze gaat nog even door tot de laatste druppel.

Daarna even opfrissen en opgelucht de deur uit.

Ze is wel voller dan ik had verwacht, ook van haar gezicht had ik een andere voorstelling, maar opzich een leuk koppie.

Voor echt DT hoef je hier niet heen te gaan.

Herhalingsgevaar 100%

Waar wordt je nog lekker 20 min klaar gepijpt met CIM voor 6 tientjes.

Dame is een echte liefhebber van het stokslobberen.
 
Prima adresje als je even lekker leeg gezogen wilt worden tot de laatste druppel.

Ze doet exact waarvoor je betaald, heeft een leuke vlotte babbel.

Ik lees dat andere lastig contact met haar krijgen, had ik geen last van, reageerde heel vlot. Gisteren voor 't eerst een berichtje gestuurt. Vandaag wederom weer 12:30 en kon 13:30 meteen terecht.

Je krijgt eerst de straat naam, bij aankomst het nr. Het is vrij discreet met de lift naar boven en schuin daar tegenover zit het appartement.

Je komt binnen, ze kletst wat, ze poets even haar tanden, je krijgt een handdoek even opfrissen.

Kamertje in, daar ligt het matras op de grond.

Je gaat liggen en je word even heerlijk klaar gepijpt. Geen poespas, slingers of franjes, maar dit is wat het is.

20 min vol enthousiasme lkkr geslobberd, heerlijk in d'r mondje klaar gekomen, hap slik weg en ze gaat nog even door tot de laatste druppel.

Daarna even opfrissen en opgelucht de deur uit.

Ze is wel voller dan ik had verwacht, ook van haar gezicht had ik een andere voorstelling, maar opzich een leuk koppie.

Voor echt DT hoef je hier niet heen te gaan.

Herhalingsgevaar 100%

Waar wordt je nog lekker 20 min klaar gepijpt met CIM voor 6 tientjes.

Dame is een echte liefhebber van het stokslobberen.
Komt heel erg overeen met mijn ervaring met haar.
 
Prima adresje als je even lekker leeg gezogen wilt worden tot de laatste druppel.

Ze doet exact waarvoor je betaald, heeft een leuke vlotte babbel.

Ik lees dat andere lastig contact met haar krijgen, had ik geen last van, reageerde heel vlot. Gisteren voor 't eerst een berichtje gestuurt. Vandaag wederom weer 12:30 en kon 13:30 meteen terecht.

Je krijgt eerst de straat naam, bij aankomst het nr. Het is vrij discreet met de lift naar boven en schuin daar tegenover zit het appartement.

Je komt binnen, ze kletst wat, ze poets even haar tanden, je krijgt een handdoek even opfrissen.

Kamertje in, daar ligt het matras op de grond.

Je gaat liggen en je word even heerlijk klaar gepijpt. Geen poespas, slingers of franjes, maar dit is wat het is.

20 min vol enthousiasme lkkr geslobberd, heerlijk in d'r mondje klaar gekomen, hap slik weg en ze gaat nog even door tot de laatste druppel.

Daarna even opfrissen en opgelucht de deur uit.

Ze is wel voller dan ik had verwacht, ook van haar gezicht had ik een andere voorstelling, maar opzich een leuk koppie.

Voor echt DT hoef je hier niet heen te gaan.

Herhalingsgevaar 100%

Waar wordt je nog lekker 20 min klaar gepijpt met CIM voor 6 tientjes.

Dame is een echte liefhebber van het stokslobberen.
Blijkbaar zit ze op een ander adres want ik herken je omschrijving van de locatie totaal niet. Zit ze nog wel in Amsterdam West ?
 
Ik moest toevallig vandaag in Amsterdam zijn dus ik had een afspraak met haar gemaakt. Communicatie ging goed en ze had plek. Helaas, ze ontvangt een beetje in een onhandige plek, in een apartement gebouw met geen parkeer geledenheid voor bezoekers. Wel een laden/lossen plek, en volgens haar moest ik daar maar parkeren, maar dat stond al vol met 4 auto's die waarschijnlijk hetzelfde idee hadden.

Er is een aangrensende woonwijk, maar daar stond het ook al vol. Wel uiteindelijk een plek gevonden, maar een stuk verder en gezien de stortregen had ik geen zin om volledig doorweekt bij haar aan te komen, en weer in de regen naar mijn auto te rennen. Dus afgezegd. Eigenlijk helemaal mijn schuld, had ik maar beter op het weer gelet en een paraplu gepakt.

Hopelijk geeft ze mij een 2e kans, en dan is het lekker wandel weer.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Dina geweest. Kreeg duidelijke instructies waar ik naartoe moest en eenmaal bij haar aangekomen stond de deur al keurig open.
Binnen wachtte een (smaken verschillen wellicht) leuke lieve vrouw. Knap gezichtje en mollig figuur (waar ik persoonlijk wel van hou).
Heerlijke grote borsten waar ik lekker mee mocht spelen en Dina vroeg hoe ik gepijpt wilde worden. Heerlijk staand en zij op haar knieën voor me. Ze pijpt diep, met gevoel en kijkt je regelmatig aan wat een onwijs geil gezicht is. Ze houdt duidelijk van wat ze doet en ik moest moeite doen om niet gelijk al klaar te komen. Toen ik kwam heeft ze alles geil doorgeslikt wat ze ook zonder enige moeite deed (best fijn om geen halve kokgeluiden te horen van vrouwen die zeggen het graag te doen maar het niet kunnen).
Daarna nog even kort gesproken waarbij je echt merkt dat het een lieve meid is..

Als extra bonus een pijpbeurt van een Marokkaanse vrouw gehad wat stiekem toch ook wel een fantasietje was.

Weinig zekerheden in het leven maar dit is er wel een, ik heb een heerlijk adres gevonden waar ik veel vaker naartoe zal gaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk het wel. Ik weet dat ze mij een keer vertelde dat ze dit naast haar gewone werk doet. Ze zal wel druk zijn, advertentie in de gaten houden dus. Wanneer ze ontvangt reageert ze anders niet.
 
Vraagje, ik las in vorige berichten dat je daar kan opfrissen.

Is dat bij een wasbak of is er een douche beschikbaar?

Ik ga meestal direct na werk naar een dvp. Vind het wel prettig als ik mij goed kan schoonmaken.

Je anus wassen bij een wasbak is meestal lastig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan