Recensie Gina, Dreamgirls, Bergen op Zoom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Paulmmm

Newbie
1
19/04/24
2
Na al wat langer meelezen op dit forum, is het tijd om met andere forum bezoekers mijn ervaring te delen. Een tijdje geleden weer eens Dreamgirls bezocht. Gekozen voor Gina, die je indringend aan kijkt als een geile kat. Ze wordt bij DG omschreven met een slank postuur. Vaak worden de dames natuurlijk ietsje "mooier" omschreven dan de werkelijkheid. Dat geeft natuurlijk niets, omdat de meesten dit wel weten. Evenals dat de DvP jarenlang hetzelfde blijft wat natuurlijk ook niet is met het ouder worden. Ik vind Gina een ietsje meer dan normaal postuur hebben. Ze is zeker niet (te) bollig, maar ze zit goed in de lichamelijke proporties. Deze dame spreekt een beetje Engels. Je weet natuurlijk nooit wat ze echt verstaat. Een half uurtje geboekt. Dat doe ik vaak met nieuwe afspraken (tenzij er meerdere goede ervaringen zijn geschreven). Op de kamer begon ze al de boel warm te maken door op afstand geiligheid uit te stralen. Achteraf kan ik schrijven dat ze alles maar even doet. Dus even geil dansen en uitkleden. In het half uurtje is ze twee keer de kamer uit gegaan. Dat had ik nog nergens eerder meegemaakt . Gina doet haar werk, dus even pijpen (alleen de paal), half tongzoenen (maar heel even), even kussen, even standje dit en dan wissel en maar heel even likken aan haar poes. Wel met haar vinger erbij, zodat je niet te ver kan gaan . Ze acteert geiligheid en dat mag natuurlijk, maar het is niet echt genoeg. Je voelt dat ze snel een lozing wil hebben en door. Ik was geil genoeg om redelijk snel te lozen. Daarna drukte ze mij er al snel uit en ging direct even de kamer af. Al met al geen herhaling voor mij, tenzij je een geil snel tussendoortje wilt hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan