WHEM Gina, Heerlen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intussen is er een andere link dus misschien inmiddels iemand al haar bezocht? Gina 49 jaar volgen haar advertentie en inmiddels brunette uit Heerlen:

 
Ik zou haar met haar huidige werktijden bijna meer een hobbydame willen noemen, ze wil volgens mij liever wegens diverse reden ook wat anoniem blijven vandaar geen recensie.
Dame staat volgens mij voor veel open en heeft volgens mij ook wel de nodige ervaring.
Echter vind ik gezien haar leeftijd etc. haar tarief van 100 euro per half uur te veel van het goede maar dat is mijn mening.
 
Ik zou haar met haar huidige werktijden bijna meer een hobbydame willen noemen, ze wil volgens mij liever wegens diverse reden ook wat anoniem blijven vandaar geen recensie.
Dame staat volgens mij voor veel open en heeft volgens mij ook wel de nodige ervaring.
Echter vind ik gezien haar leeftijd etc. haar tarief van 100 euro per half uur te veel van het goede maar dat is mijn mening.
ik zou ook geen €100 voor een half uur betalen. of de nood zou wel erg hoog moeten zijn..
 
Had nog wat extra waar ze geen extra geld voor vroeg anders had ik dat ook nooit betaald nee.
Maar achteraf vind ik het totaalplaatje alsnog niet het geld waard voor een 2e keer voor dat geld te gaan nee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan