Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vanmorgen heb ik Gina gesproken even, en voor het eerst gezien.
wat een leuke dame, ik had al een afspraak met Manuela dus helaas kon ik niet naar binnen bij haar.. Maar ik kom zeker nog een keer terug voor Gina
Spannende vrouw lijkt me
Dinsdag bij Gina geweest. Het was weer als van ouds. @Lekkerbanen had zin om te zien hoe ik Gina zou nemen. Dat is bij Gina niet tegen dovemansoren (vrouwenoren) gezegd. Voor het open raam nog met de kleren aan kwam al de eerste omhelzing en tongzoen.
Met de gordijnen dicht hadden we al missio en doggy geneukt toen Gina het initiatief nam om ook de mannen op de gang lekker op te geilen. Gina stapte in de stoel met haar kutje dicht bij het raam.
De eerste man kwam voorbij die haar kutje lekker kon zien en ook het moment trof dat mijn lul er net als een paling in gleed. Met een big smile liep hij verder. Ik heb Gina lekker voor het raam genomen en mijn zaad over haar heen gespoten. De enige die alles heeft gemist is @Lekkerbanen
Oja: Gina vertelde dat de schoolvakantie voorbij is. Dat betekent dat ze op werkdagen er meestal weer is. Ik weet niet meer helemaal zeker maar ik dacht di t/m vr.