De voorgaande "recensie" riekt volgens mij overduidelijk naar "wraak" gezien de gegeven waarderingen en de gedane handelingen in de duur van het bezoek !!!
• Gelukkig heb ik een geheel andere ervaring met Gina

en dat is onderstaande gebeurtenis :
Mijn Tour de Bef
=============
Ik heb in de loop der jaren best wel met meerdere dames een goede band opgebouwd en ik hoor dan wel eens het één en ander . Dat wil ik ook graag zo houden .
Zo krijg ik bijvoorbeeld tips van een dame welke collega's ik beslist een keer moet bezoeken en ook juist specifiek die dames die een orale verwennerij appreciëren. Ook van mijn kant geef ik tips door wie van de mij bekende dames voor een trio met haar in aanmerking kunnen en eventueel ook willen komen.
De gekregen tips zijn natuurlijk bijzonder welkom voor mij en uitermate prettig omdat daardoor een date met een voor mij onbekende dame in principe "gegarandeerd" een succes wordt.
Zo ook nu het bezoekje met Gina ...
Ik had een vorige keer al met haar gesproken over mijn orale wens en dat ik die graag met haar wilde beleven. Met andere woorden : een fenomenale likpartij die wat mij betreft haar tot een knallend hoogtepunt zal brengen.
Ze zei toen : " ja , dat zeggen wel meer kerels dat ze dat willen , maar of het ze lukt is toch een heel ander verhaal. Het was dus aan mij om die twijfels bij haar weg te nemen .
Vandaag was het zover en aan haar raam gecheckt of ze er klaar voor was . Ja hoor , helemaal , kom maar op en laat het maar eens zien.
Dat liet ik me geen twee keer zeggen , dus ik naar binnen.
Binnen vroeg ze waarom ik zo graag de uitdaging aan ging en ik vertelde over haar collega van wie ik had vernomen dat zij een goeie Bef wel kan waarderen. Daar moest ze wel om lachen.
Ze wist natuurlijk meteen wie ik bedoelde.
Na nog wat beppen en een uitgebreide gezamelijke voorwas ging ze lekker op haar gemakkie op haar ruggetje liggen en zei open te staan voor het komende gebeuren.
Dat 'open staan' gold tevens voor haar wonderschone vagijntje : het leek net of die mij met één oog uitnodigend 'aan keek' en wilde zeggen : schiet eens op met die tong en laat maar eens zien wat je er van bakt !
• Gina is een hele leuke meid , maar ze is best wel een "streng" baasje die graag heeft dat het op haar manier gaat en dat ook zeker laat horen : ze heeft en houdt graag de teugels in beide handen , maar tijdens de Bef kreeg ik het toch voor elkaar dat Gina de teugels wel moést laten vieren : Had ik haar toch mooi te pakken
Mijn tipgeefster had niets te veel gezegd en des te verder ik op weg was met mijn tongverwennerij richting het einddoel , des te geiler werd haar taalgebruik : ze beschikt over een ruime woordenschat op dit gebied en ze houdt het niet bij een paar woordjes. Het mooiste vond ik om te horen dat haar clit zo dik werd .....
Maar haar moment van komen was dus toch gekomen en mijn moment van komen zou daarna ook snel komen : daar waren slechts een paar trekkies van Gina voor nodig , want het scheelde niet veel of het liep er al vanzelf uit alsof ik een lekke pijp had .
Het was hard werken voor mij geweest , en ik kon dan ook een minuut lang 'geen boe of ba' meer uitbrengen , alvorens me bij de na-was te voegen.
Ik kreeg wel nog te horen dat ik als haar 'lekkere likkertje' terug 'mag' komen voor een 'bis' : graag dan van mijn kant wel met de wens om korting voor de verleende service ....
Niet van alle dames mag ik berichten over hoe onze dates verliepen en over sommige dames heb ik inmiddels wel een bericht geschreven. Gestaag vordert mijn Tour , maar vakantie van dames en een slinkende bankrekening mijnerzijds zorgen er voor dat het nog wel even kan duren voordat mijn " Tour de Bef " lijstje kan worden afgevinkt . Maar we zullen doorgaan , en als het aan mij ligt is de tijd er gauw rijp voor ... ik kan niet wachten en hoop van de mij nog te gebeuren staande belevenissen te kunnen en te mogen berichten.
Aan mij zal het niet liggen , maar een "nee" van een dame respecteer ik uiteraard .
Ik weer wat kwijt
Zij weer wat rijk .