Recensie Ginger, Karin's Home, Rotterdam 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1153

Newbie
Forumpionier
15
09/07/21
49
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.karins-home.nl/ginger/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een paar weken terug op goed geluk Karin's Home eens binnengestapt. Ik kende geen van de dames en had ook geen trek om reviews te lezen. Ik liet het allemaal maar over me heenkomen.

Toen ik binnenkwam waren er helaas maar twee dames beschikbaar, Ginger en Maya. En Maya was nog even boven bezig om haarzelf op te maken. Dus effectief gezien heb ik enkel met Ginger kennisgemaakt. Ze had een lief gezicht en een leuke glimlach en een lichaam met prachtige vrouwelijke vormen. Niet mollig, niet slank, maar gewoon heel vrouwelijk met mooie rondingen. Ze had wel ontzettend kort haar, waar ik een beetje verbaasd over was. Zeker toen ik achteraf op de site zag dat ze voorheen haar had tot aan haar billen.

Ginger komt uit Duitsland en spreekt vloeiend Engels, zonder enig Duits accent (ik heb het niet zo op Duitse accenten). Nadat we van de wasbak kwamen, begonnen we elkaar daar te zoenen en te strelen. Plots zakte ze op haar knieën en nam mijn inmiddels hard geworden penis in haar mond (met condoom). Het is wel een mooi gezicht om zo staand gepijpt te worden. Zeker als ze je met die grote ogen aankijkt en ze een lach op haar gezicht heeft.

Daarna plaats genomen op bed en mijn mond snakte naar een gewillig poesje. Ze rook lekker fris en leek er echt van te genieten. Vingeren was geen probleem voor haar. Eerst rustig opgewarmd met 1 vinger, daarna ging al snel de 2e vinger er ook in. Ze werd alsmaar natter en natter en haar kutje ging steeds meer openstaan. Toen ze, na eigen zeggen, twee keer was klaargekomen en ik mijn vingers uit haar poesje haalde, waren mijn vingers bedekt in een flinke laag van haar sappen. Ik kon de slierten gewoon zo uit haar poesje trekken. Niet normaal nat.

Nadat ik mijn vingers schoon had gelikt, begonnen we in missionaris. Lekker zoenen en neuken tegelijkertijd, terwijl je elkaar diep in de ogen kijkt. Op een gegeven moment ben ik meer rechtop gaan zitten, zodat ik kon zien hoe mijn pik met lange, diepe halen in en uit haar kutje kwam. Mijn pik was bedekt met haar sappen. Overal lange slierten. Vervolgens overgeschakeld naar cowgirl en ze heeft me heerlijk bereden. Niet op en neer, maar van voor naar achter. Ze ging alsmaar harder en harder, ik wilde haar nog vragen om het rustiger aan te doen, want op die manier was een hoogtepunt voor mij onvermijdelijk. Maar ik was in absolute extase en kon geen woord meer uitbrengen. En toen kwam ik iets vroeger klaar dan ik had gehoopt. Ze maakte niet direct aanstalten om van mij af te springen, zoals sommige andere dames wel eens willen doen. Ze bleef nog even op me zitten en we hebben nog even liggen zoenen.

Nadat we de boel enigszins hadden opgeruimd, kwam ze naast me liggen, met haar benen verstrengeld in die van mij. We hadden zeker nog een minuut of 30 over, maar een tweede ronde zit er voor mij zelden in. We hebben gezoend, gepraat en gelachen. Elke keer kwam ze bovenop mij liggen, onze naakte lichamen waren continu met elkaar in contact. Ze heeft nog een paar keer geprobeerd mijn kleine vriend tot leven te wekken, maar zonder resultaat. Dat maakt ook niet uit, het "naspel" was voortreffelijk.

Uiteindelijk een heerlijke GFE-ervaring gehad met deze dame.
 
Wat vreselijk jammer dat haar haar korter is, dat vond ik juist het mooiste van haar. Is het echt een heel kort kapsel of nog wel een beetje vrouwelijk?

Het is alweer ruim 2 jaar geleden dat ik bij haar was, maar inderdaad kleddernat en maar doorgaan, gewoon te ruw ook soms. Maar OMG wat vreselijk geil was het toch.
 
Het is heel kort ja, een paar millimeter lang. Maar het staat haar wel goed, alhoewel ik natuurlijk niet weet hoe het voorheen was. Ze heeft een mooi gezicht en ze ziet er 100% vrouwelijk uit. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat mijn voorkeur uitgaat naar vrouwen met lang haar, vooral als het tot aan de billen komt. Dat ziet er zo sexy en wild uit. Net een leeuw.
 
Ik vind dat echt vreselijk jammer, maar goed, een dame moet vooral doen waar ze zich zelf goed bij voelt. En als ik jou zo lees is het nog steeds dezelfde geile wildebras, dus daar verandert niks aan.
 
Het is heel kort ja, een paar millimeter lang. Maar het staat haar wel goed, alhoewel ik natuurlijk niet weet hoe het voorheen was. Ze heeft een mooi gezicht en ze ziet er 100% vrouwelijk uit. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat mijn voorkeur uitgaat naar vrouwen met lang haar, vooral als het tot aan de billen komt. Dat ziet er zo sexy en wild uit. Net een leeuw.
Paar millimeter is overdreven het was geen sinead o'connor. Beetje deze lengte (haar haar is echt dik trouwens):

korthaar2.jpg
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
140 + fooi
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In Juni op een zaterdag naar Rotterdam gereden naar Karins home. Mijn eerste keer in dit huis. Vooraf op de site gekeken en er waren een paar leuke meiden.
Ik stond een paar minuten voor opening al voor de deur, toen ik een dame met casual kleding en kort haar naar binnen zag lopen.

Vervolgens toen ze open waren ging ik naar binnen en er stelde 4 dames zich voor... waaronder deze leuke dame met kort haar.

Ginger bleek ze te heten. Op de website stonden foto's met heel mooi lang haar, dezelfde dame!
Ze kwam leuk en spontaan over, we praatte Engels en ze gaf aan uit Duitsland te komen en in Nederland te studeren en enkel op zaterdag te werken.

Lekker tongzoenen, ze had me lekker gepijpt (bood wel aan om PZC te doen maar ik had ervoor gekozen om het met te doen).
Daarna verschillende standjes gedaan. Tussendoor nog lekker in bad geweest en weer wat standjes.

Het korte haar staat haar erg goed! Persoonlijk hou ik meer van lang haar, zoals op de foto's... maar als date maakt dat helemaal niks uit.

Lijkt me leuk om nog een keer bij haar langs te gaan, helaas de laatste paar weken haar niet meer op de site zien staan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.karins-home.nl/ginger/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ginger heb ik driemaal bezocht voor half uur, allemaal wel jaren geleden. Ze is van Duitse afkomst. Dit kom is niet zo vaak tegen, dus ook wel leuk om mee te maken.

Toen ik haar de eerste keer bezocht was ze nog vrij nieuw bij Karin's Home. Tongzoenen, beffen en vingeren waren geen probleem. Ze blijkt een beest in bed. Cowgirl werkt heel goed bij haar en binnen de kortste keren had ze me klaar gekregen.

Minpuntje was alleen dat ze na een kwartier de date wilde beëindigen. Dit was ongetwijfeld onervarenheid zijn geweest, want in de vervolgdates heeft ze dit puntje heel sterk verbeterd, waarbij ze een twee ronde eruit probeerde te persen nadat ik was klaargekomen. Ik heb erg genoten van deze eerste date met haar.

Een paar maanden later tijdens de tweede date deed ze tot mijn verbazing wel wat moeilijk met tongzoenen, al liet ze het uiteindelijk wel een beetje toe.

In het vervolg gaf ze bij voorstellen aan niet te tongzoenen toen ik het vroeg, dus besloot haar niet meer te kiezen.

Kleine twee jaar later besloot ik haar toch nog eens te kiezen. Ondanks geen tongzoenen was het door haar geweldige inzet toch nog een geslaagde date.

Jammer dat Ginger niet tongzoent (in ieder geval niet met mij), want het had anders één van mijn favoriete dames kunnen zijn. Ondanks dat ik normaal alleen dames die tongzoenen bezoek, zou ik haar nog best heel af en toe kunnen bezoeken. Want door haar inzet weet ik dat het alsnog een leuke date wordt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan