Recensie Gio, Emma’s Angels, Kontich 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Beffer2025

Vaste klant
102
30/06/25
124
28
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmas-angels.html
Totale kosten (in euro)
190
Twijfelde tussen Nicole of Vanessa bij Felina, Luciana in Mabuhay, Noelia in Temse of lukraak naar Kontich met lichte voorkeur voor Patricia.

Afgezakt naar Kontich. De aanwezige dames hebben niet de beste recensies. Gemiddeld 3,5 🌟 en. Hoopte wel op een goede massage. Vroeg aan gastvrouw Jenny welke dame het best bij mij ging passen, Gio dus.

Deze 35-jarige Colombiaanse, woonachtig te Barcelona is een stuk kleiner dan wat te foto's doen vermoeden. Lieve glimlach, spontaan, slank gebouwd, geen moederbuikje, lang echt zwart haar en een Aziatisch gezicht en ogen. Haar grootouders langs moederskant zijn afkomstig uit Japan. Fijn klein poesje en kontje. Beperkte tatoeages. Op een paar jaar na representatieve foto's. Gio spreekt Spaans, Japans, Frans en meer dan behoorlijk goed Engels. Een talenknobbel.

Sinds maandag voor het eerst aanwezig en pas 2 jaar aan het werk (volgens haar). Haar naam komt recent wel in berichten voor op dit forum. Blijkbaar wel al gewerkt in Zwitserland 🇨🇭.

Ze wou absoluut mijn naam weten…euh…Papito. Vond ze grappig 🤣.

Samen een 🧺 je en elkaars intieme delen 🧼. Al meteen wat kreuntjes en een brede glimlach toen ik zei dat ik haar poesje vandaag ging opeten. Mijn blauwe ogen raakte een gevoelige snaar bij Gio. "Guapo" zei ze. Euh…oké gracias.

Sensueel is het kernwoord van deze date. Met lieve papito hier en papito daar. Passioneel een optie na meerdere dates?

Ze maakte niet meteen aanstalten richting een pijnbeurt dus brak ik het 🧊 met een befbeurt. Mam, man, man lang had ze niet nodig 💦 ✅. Lekker fris met een beetje zacht schaamhaar. Geen schuurpapier waar je tong van open ligt zoals bij veel dames.
Haar linker tepel is veel gevoeliger dan de rechtse.

Dan een pijpbeurt, ook de teelballen en deepthroat (90%), af en toe spuwen op de eikel, Redelijk goed. "Vinger in kontje?" vroeg Gio. Nee, dank je, ben geen maricon. Gio kreeg de slappe lach.

Sensueel mijn lichaam strelen en 💋 van kop tot teen. Ze ging ook in mijn oren met haar tong 😜.

Met de onbeschermde eikel wat wrijven op haar clitoris als opwarming. In missio gestart, geen glijmiddel nodig, over naar doggy en eindigen in flat doggy met gesloten benen. Op het laatste moment floepte hij eruit maar het voelde goed om zo door te gaan ☑️. Vond ze jammer.

Gaf haar meteen daarna een befbeurt met extra vingeren. Zoenen een pak passioneler. Meisje kwam weer klaar ✅. Que rico papito!

Een massage voor mij met haar speciale olie van hoofd tot en met de tenen. Zacht en sensueel. Heb het liever wat harder al geilde deze werkwijze mij enorm op.

Kreeg weer veel zin in haar lekker kutje dus gingen we zijdelings elkaar lang oraal verwennen.

Gio wou opnieuw ↪️ penetratie en kwam in cowgirl op mij zitten. Geen glijmiddel. Lichaam opgespannen alsof ze schrik had mijn 🍆 helemaal naar binnen te nemen. Dat bleek het niet te zijn. Pakte haar kontje goed vast en ging diep. Zij bepaalde het tempo. Tegelijk een borst en haar clit stimuleren. Dan riep ze meermaals: "Papito, no pares, no paras por favor!". Bingo ✅. Niettegenstaande Gio zich clitariana noemt kan ze duidelijk genieten van penetratie.

Vroeg haar mij verder klaar te pijpen. Condoom er af en zonder afkuisen zoog en trok ze mij leeg 🥛 ☑️. Al van Naomi geleden dat ik een echt orgasme kreeg!

Waren 6 minuten over tijd en gingen nog voor een gezamenlijk wasjes. Enkel intiem want wil deze nacht van haar geur genieten.

Bij het afscheid vroeg ik aan Gio of het de volgende keer nog beter ging zijn? Ja zeker, zei ze, als ik je beter ken. Ze wees met haar vinger ook naar haar kont. Dat was niet de vraag, geen fantasie, maar als een dame het wil…doen we het 🤭.

Herhalingsgevaar? Yep, and soon. Op naar 4 of 5 sterren 🌟? Voorlopig geven we 3,8.

Was haar 2de klant van de dag en de vorige klant had op zijn eerste date bloemen 🌹 bij. Vertelde ze wel 3 keer…hint, hint papito.

💋 Gracias por la cita, chica caliente y cachonda. 😘

Ps: Gio vertelde dat ze maandag en dinsdag ook al lekker was klaargekomen bij een klant. Extra legaal voordeel in natura.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
190
Tweede bezoek aan deze dame. De kamer was beter verlicht, schat ze eerder 40-jaar dan de 35 die ze opgaf.

Moest even wachten want ze was nog bezig. Lange babbel met de bazin in het salon. Dominicaanse met een verhaal. Altijd supervriendelijk. Af en toe naar het waskot als er een andere klant kwam. Hoorde Myriam een klant ontvangen met bijna perfect Nederlandstalige kortzinnen.

Had 2 uur in gedachten maar er was maar ruimte voor 1,5. Niet samen 🧼, had ze net gedaan, ze spoelde wel haar mond.

Op de kamer sensueel knuffelen en langzaam uitkleden.
Ze duwde mij tegen de muur en begon dalend mijn lichaam te zoenen. Gehurkt een pijpbeurt en verwennen van de testikels. Daarna kwam ze schuren. Ze is zot van een eikel tegen haar clitoris. Floepte er ongewild in waarna ik vroeg om hem proper te zuigen.

Naar de bedrand waar ze in doggy plaats nam en we verder gingen met schuren. Ze kletste af en toe op haar eigen billen. Toen ze te nat werd gaf ik ze in deze positie een befbeurt. Bingo, een luidruchtig orgasme ✅.

Verder op bed met een pijpbeurt. Is niet haar beste eigenschap, en ook teveel onderbrekingen. Denk dan ze liever geen pzc doet. We kwamen weer tot schuren en je zag haar gezicht geil worden, aan mijn vingers zuigen en diep tongen. Een klaarkom moment ✅.

Ze wou meteen penetratie en gaf meermaals aan wanneer ik zeker niet mocht stoppen. Rubbertje goed volgespoten ☑️.

Ik zei een cadeautje bij te hebben en toonde mijn 2 lege handen. Gaf haar een massage waar ze duidelijk van genoot. Bij bepaalde technieken zei ze "die ga ik van jou stelen".
Zo gezegd zo gedaan en een massage voor mij.

Toen ze te lang bleef dralen aan mijn voeten 👣 vroeg ik met nog een kwartier op de klok een pijbeurt als 2de ronde. Daar had ze blijkbaar weinig zin in met het uitvlucht dat het niet meer ging lukken. Ja moe! 😥. Op mijn aandringen toch begonnen. Telkens als ik goed stijf was, 3 keer, stopte ze en begon opnieuw te zeuren. De laatste vijf minuten hield ik het voor bekeken. En de discussie kon mij geen hol meer schelen.
Op de gang wou ze nog een tongzoen als afscheid maar weigerde beleefd.

Had een heel verhaal in gedachte over haar sensualiteit, deels klopt deze theorie ook, maar evenzeer is het bij haar een vorm van tijd stelen.

Was wederom op zoek naar een dame die ik 2 of 3 keer per week kan bezoeken. Deze gaat het niet worden.
Type Ruby in dit huis of Valentina in Mabuhay, die keer op keer je compleet voldaan naar huis sturen. Dat zou de norm moeten zijn en niet de uitzondering. Zonde en vooral balen want heb een hekel aan telkens een andere dame.

Misschien een ander type forum oprichten, eentje waar mannen kunnen oplijsten wat hun wensen zijn, sexueel, emotioneel en intulectueel, en waar een Dvp kan op intekenen als ze denkt te kunnen en willen voldoen. 😜
Zou wat anders zijn dan uw keuze moeten baseren op foute of subjectieve informatie, verkeerde leeftijden en gedateerde foto's. Al dat trial and errror is inefficiënt.

Thuis gekomen en zelfmastrubatie. Yep, dan toch een lekker orgasme vandaag. Voor herhaling vatbaar? Jazeker.

Laatst bewerkt:
Tweede bezoek aan deze dame. De kamer was beter verlicht, schat ze eerder 40-jaar dan de 35 die ze opgaf. Strak lichaam en poesje wegens kinderloos.

Moest even wachten want ze was nog bezig. Lange babbel met de bazin in het salon. Dominicaanse met een verhaal. Altijd supervriendelijk. Af en toe naar het waskot als er een andere klant kwam. Hoorde Myriam een klant ontvangen met bijna perfect Nederlandstalige kortzinnen.

Had 2 uur in gedachten maar er was maar ruimte voor 1,5. Niet samen 🧼, had ze net gedaan, ze spoelde wel haar mond.

Op de kamer sensueel knuffelen en langzaam uitkleden.
Ze duwde mij tegen de muur en begon dalend mijn lichaam te zoenen. Gehurkt een pijpbeurt en verwennen van de testikels. Daarna kwam ze schuren. Ze is zot van een eikel tegen haar clitoris. Floepte er ongewild in waarna ik vroeg om hem proper te zuigen.

Naar de bedrand waar ze in doggy plaats nam en we verder gingen met schuren. Ze kletste af en toe op haar eigen billen. Toen ze te nat werd gaf ik ze in deze positie een befbeurt. Bingo, een luidruchtig orgasme ✅.

Verder op bed met een pijpbeurt. Is niet haar beste eigenschap, en ook teveel onderbrekingen. Denk dan ze liever geen pzc doet. We kwamen weer tot schuren en je zag haar gezicht geil worden, aan mijn vingers zuigen en diep tongen. Een klaarkom moment ✅.

Ze wou meteen penetratie en gaf meermaals aan wanneer ik zeker niet mocht stoppen. Rubbertje goed volgespoten ☑️.

Ik zei een cadeautje bij te hebben en toonde mijn 2 lege handen. Gaf haar een massage waar ze duidelijk van genoot. Bij bepaalde technieken zei ze "die ga ik van jou stelen".
Zo gezegd zo gedaan en een massage voor mij.

Toen ze te lang bleef dralen aan mijn voeten 👣 vroeg ik met nog een kwartier op de klok een pijbeurt als 2de ronde. Daar had ze blijkbaar weinig zin in met het uitvlucht dat het niet meer ging lukken. Ja moe! 😥. Op mijn aandringen toch begonnen. Telkens als ik goed stijf was, 3 keer, stopte ze en begon opnieuw te zeuren. De laatste vijf minuten hield ik het voor bekeken. En de discussie kon mij geen hol meer schelen.
Op de gang wou ze nog een tongzoen als afscheid maar weigerde beleefd.

Had een heel verhaal in gedachte over haar sensualiteit, deels klopt deze theorie ook, maar evenzeer is het bij haar een vorm van tijd stelen.

Was wederom op zoek naar een dame die ik 2 of 3 keer per week kan bezoeken. Deze gaat het niet worden.
Type Ruby in dit huis of Valentina in Mabuhay, die keer op keer je compleet voldaan naar huis sturen. Dat zou de norm moeten zijn en niet de uitzondering. Zonde en vooral balen want heb een hekel aan telkens een andere dame.

Misschien een ander type forum oprichten, eentje waar mannen kunnen oplijsten wat hun wensen zijn, sexueel, emotioneel en intulectueel, en waar een Dvp kan op intekenen als ze denkt te kunnen en willen voldoen. 😜
Zou wat anders zijn dan uw keuze moeten baseren op foute of subjectieve informatie, verkeerde leeftijden en gedateerde foto's. Al dat trial and errror is inefficiënt.

Thuis gekomen en zelfmastrubatie. Yep, dan toch een lekker orgasme vandaag. Voor herhaling vatbaar? Jazeker.
Gij zijt eigenlijk ook nooit rap content e.
Plus je hebt nogal een groot alter ego over jezelf.
Kijk eerst eens voor een oplossing voor jezelf vooraleer je de dames afbreekt. Je vergeet waarschijnlijk dat de vrouwen die dit doen het feitelijk als beroep doen. Waarschijnlijk nog nooit bij stilgestaan dat ware liefde en passie dan moeilijk zijn in dit vak?
Wees blij met wat je soms krijgt van service in plaats van altijd maar beter proberen te vinden.

Gij zijt eigenlijk ook nooit rap content e.
Plus je hebt nogal een groot alter ego over jezelf.
Kijk eerst eens voor een oplossing voor jezelf vooraleer je de dames afbreekt. Je vergeet waarschijnlijk dat de vrouwen die dit doen het feitelijk als beroep doen. Waarschijnlijk nog nooit bij stilgestaan dat ware liefde en passie dan moeilijk zijn in dit vak?
Wees blij met wat je soms krijgt van service in plaats van altijd maar beter proberen te vinden.

Ach, een autistische psychoanalyse? Van den Aldi dan. Heeft niets te maken met uw vernoemde componenten. Dat jij snel content bent is uw zaak. In elk andere beroep wordt je elk jaar beoordeeld en na 3 slechte beoordelingen krijgen ze bij mij hun C4. En hoe hoger de functie / loon hoe strenger. Punt aan de lijn. Het minste dat je mag verwachten bij een Dvp is dat je sexueel voldaan naar huis gaat? Of mis ik iets? Zeker als je zelf altijd aandacht hebt voor haar plezier. Misschien is jouw strategie beter, de 30 minuten suck and fuck en dan een hele avond Vtm kijken in de waan van de dag.
Extrapolatie van uw tijdsruimte bij een dvp naar de mijne, zou mij recht geven op 3 rondes he!

Ps: een alter ego over jezelf? Is dat een nieuwe spreuk? Begrijp er geen ballen van!

Aan uw verslagjes van 30 minuten dates hebben we ook niets. Bovenop is het erbarmelijk taalgebruik enorm storend.

Laatst bewerkt:
In elk andere beroep wordt je elk jaar beoordeeld en na 3 slechte beoordelingen krijgen ze bij mij hun C4.
Ik begrijp ergens jouw standpunt met tevreden klanten en slechte beoordelingen enz. , maar begrijp ook dan ook dat dit beroep anders is.
Wij zijn vragende partij.
Er zijn dames met niks anders dan slechte beoordelingen die jaren actief blijven maar op den duur houd het wel op.
Uiteraard is ook jouw mening belangrijk en positief dat je tenminste de moeite doet een recensie te schrijven, sommigen lezen enkel maar of hebben enkel maar kritiek.

Mss redeneert een dame dat je seksueel voldaan bent, daar denkt iedere dvp anders over...

Ik begrijp ergens jouw standpunt met tevreden klanten en slechte beoordelingen enz. , maar begrijp ook dan ook dat dit beroep anders is.
Wij zijn vragende partij.
Er zijn dames met niks anders dan slechte beoordelingen die jaren actief blijven maar op den duur houd het wel op.
Uiteraard is ook jouw mening belangrijk en positief dat je tenminste de moeite doet een recensie te schrijven, sommigen lezen enkel maar of hebben enkel maar kritiek.

Mss redeneert een dame dat je seksueel voldaan bent, daar denkt iedere dvp anders over...

Niet akkoord dat wij enkel de vragende partij zijn. Dames doen dit beroep om een rijkelijk leven te leiden en vaak ook omdat ze ervan genieten. Geld, sex maar zeker ook de aandacht. Dit laatste misschien de meest verslavende factor. Er bestaat wat onderzoek over de psyche van Dvp's. Daddy issues etc.

Ik heb hier, gelukkig voor mij, veel meer positieve recensies dan negatieve. Ook in deze laatste staan positieve elementen. Mensen lezen soms enkel wat ze willen lezen. Met hun waandacht.

Niet in een positieve recensie noch in een negatieve probeer ik te overdrijven. Tracht altijd voldoende details mee te geven om oorzaak en verband te duiden.

Het principe van:
- jij hebt betaald en het is mijn werk,
- ik genoot 3 keer maar gun jou er maar 2,
Dat is een gebrek aan werkethiek!

Laatst bewerkt:
Beffer2025...ga ander eens een pint drinken met Marco van dit forum.

2 ego's bijeen. Jullie kunnen wat van elkaar leren!
Ach den zoveelste psycholoog, nu van den krak. Ai, bestaan die nog?Die hadden ook niet veel inhoud om hun bestaan te rechtvaardigen.

De ondergang van de goede klant, misschien maak jij dat nog mee. Hoeveel keer heb ik een dvp al niet horen klagen over psychopaten, ruwe sex, vernedering, tot geweld.

En beffen is Vlaanderen blijkbaar ook niet gegeven. Hoor Mila het nog zo zeggen " Ja, ja ze willen allemaal mijn poesje likken maar het gros weet gewoon niet hoe". Zielig!

Ga jij ooit eens een recensie schrijven? Of ga je nooit naar de hoeren? En kom je hier enkel wat geilen op verhalen van anderen? Weird.

Laatst bewerkt:
Ach, een autistische psychoanalyse? Van den Aldi dan. Heeft niets te maken met uw vernoemde componenten. Dat jij snel content bent is uw zaak. In elk andere beroep wordt je elk jaar beoordeeld en na 3 slechte beoordelingen krijgen ze bij mij hun C4. En hoe hoger de functie / loon hoe strenger. Punt aan de lijn. Het minste dat je mag verwachten bij een Dvp is dat je sexueel voldaan naar huis gaat? Of mis ik iets? Zeker als je zelf altijd aandacht hebt voor haar plezier. Misschien is jouw strategie beter, de 30 minuten suck and fuck en dan een hele avond Vtm kijken in de waan van de dag.
Extrapolatie van uw tijdsruimte bij een dvp naar de mijne, zou mij recht geven op 3 rondes he!

Ps: een alter ego over jezelf? Is dat een nieuwe spreuk? Begrijp er geen ballen van!
Dikkenek vent. Mag nog blij zijn met uw 'gewoon zielig ' werkvolk. Zonder ons zijt ge ook niks .beffer van kust mijn kloten.

Dikkenek vent. Mag nog blij zijn met uw 'gewoon zielig ' werkvolk. Zonder ons zijt ge ook niks .beffer van kust mijn kloten.

Zeg waar haal jij godverdomme het recht om mij hier te publiek beledigen?
Ga in therapie manneke!

Kan begrijpen dat jij verknocht bent aan dvp's want een normale relatie zit er niet in hè!

Dit is niet de eerste keer!
Screenshots genomen en morgen een klacht. Einde discussie!

Laatst bewerkt:
Rap op uw teentjes getrapt e . Wie moet er in therapie? Ik of gij 🤣🤣
Maak maar dat je mila nog kunt beffen als je zo over uw toeren bent 🤣🤣🤣 of ze zal geen 3 rondes willen doen .
Maak maar dat uw reputatie niet naar de vaantjes is . Als je hier klacht voor indient ben je even schuldig want je verwijt mij ook als autist .

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan