Recensie Giovanna, Amsterdam 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Farquaad

Newbie
4
11/05/22
4
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8479532-giovanna
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Giovanna langs geweest. De afspraak maken verloopt soepel. Nadat de tijd en duur afgesproken zijn, stuurt ze het adres door. Eenmaal ter plekke, krijg je het goede huisnummer met een filmpje om het te vinden. Toen eenmaal de deur open ging stond daar een kleine, mooie, lief lachende Giovanna. Ik was erg verrast door haar prachtige gezicht.
We liepen naar de slaapkamer en ze vroeg of ik wilde douchen, wat ik natuurlijk deed. Het bleek al meteen dat ze slecht engels spreekt.

De vrijpartij was leuk, maar niet de "hurricane" zoals ze in de advertentie aangekondigd wordt. Ze vindt het heerlijk om verwent te worden (strelen, likken, vingeren) en deed alles wat ik vroeg. Het intieme deel was verder niet bijzonder, maar dat kwam omdat ze zichtbaar moeite had met mijn formaat. Ik heb me een beetje ingehouden, maar kwam ondanks dat snel klaar. Zoenen wilde ze niet echt en heb ik later niet meer geprobeerd.

Als cooling down geeft ze een leuke massage. Ik weet niet of er een tweede ronde in zat, maar ze deed niet erg haar best dat te initiëren.

Ze blijft tot 10 november.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik sluit me helemaal aan bij bovenstaande. Prachtig koppie, lekker klein en enthousiast. Eerst het erotische gedeelte afgehandeld en alhoewel niet superspectaculair. Zeker de moeite waard en na de massage lol gemaakt met de vertaal app. Ik denk dat ik nog een keer ga.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Over het algemeen was mijn ervaring goed. Dat komt door haar vrolijke en speelse persoonlijkheid.

Ik had zin in een pijpdate en cim. Voor cim heb ik € 60 betaald. Ze pijpt wel chill, wel voornamelijk alleen de eikel. Op moment van klaarkomen deed ze haar hoofd weg? Bleek dat het in haar keel was gekomen en uit angst haar hoofd heeft weggetrokken. Dus die € 60 was wel echt weggegooid geld naar mijn idee.

Op zich niet heel erg want daarna wilde ze nog graag even ketsen in doggy.

Prima ervaring, maar cim is een extra die ik zou afraden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan