Recensie Giovanna Kandra (Brazilië) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
21
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/giovannanaomi-kandra-22cm-xxxlll.html
Totale kosten (in euro)
200
Wow.
Dit bezoek staat minimaal in mijn top 3.

Ze heeft hier al een aantal geweldige recensies en daar is echt geen woord van gelogen.
Bij ontvangst direct heerlijk tongzoenen en ze ziet er echt heerlijk uit.
Na een korte douche girlfriend experience voorspel met knuffelen, tongzoenen en nog veel meer.
Daarna haar machtige slagzwaard gaan pijpen en voordat we naar geweldige seks overgingen nog een heerlijke massage van haar gehad, waarbij haar slagzwaard soms heerlijk tegen mijn sterretje aandrukte.
Even rustig aan doen om haar slagzwaard binnen te krijgen, maar toen eenmaal binnen was hemels.

Daarna nogmaals douche mogen gebruiken en verfrist en voldaan huiswaarts.
100% herhalingsgevaar
 
Liefs, ik heb de prijs verhoogd met €50 voor de kwaliteit die ik bied, lol, degenen die mij kennen weten dat ik een van de beste ben, en in dit deel van Limburg waar ik gevestigd ben, mag ik dat bedrag in rekening brengen, ik ontvang meer klanten uit Nederland. Maar wie ik ook al ken en al een tijdje met mij uitga, het is geen probleem dat het dezelfde waarde heeft als voorheen.
 
Liefs, ik heb de prijs verhoogd met €50 voor de kwaliteit die ik bied, lol, degenen die mij kennen weten dat ik een van de beste ben, en in dit deel van Limburg waar ik gevestigd ben, mag ik dat bedrag in rekening brengen, ik ontvang meer klanten uit Nederland. Maar wie ik ook al ken en al een tijdje met mij uitga, het is geen probleem dat het dezelfde waarde heeft als voorheen.
Jammer dat ik je pas na je prijsverhoging heb ontdekt.😉
Maar je bent 200 per uur waard met je geweldige service.

Afgelopen zondag was mijn eerste bezoek bij jou, maar zeker niet mijn laatste.
 
Ik ben niet nieuw hier, ik ben al twee jaar in België, ik weet waar ik het over heb. Het is ingewikkeld om te zien dat mensen die niet eens 10% bieden van wat ik doe, terwijl mijn klanten hetzelfde bedrag vragen. Ik wil echte mensen waar ik verbinding mee ga maken, maar ik begrijp je frustratie omdat je mij niet kent en wilt zeggen Wat denk je. Maar geen probleem, ik ben bereid om van gedachten te veranderen, kom maar kijken, al mijn vaste klanten zeiden dat het helemaal niet veranderd is € 50 meer dan ik verdien, maar misschien is het tijd om België te verlaten, velen hier nemen dat niet Houd er rekening mee dat mijn service ondersteuning heeft, je kunt voor en na douchen, er zijn goede producten die je kunt gebruiken en ik doe ook dingen die veel verder gaan dan mijn waarde. Dus voordat u uw mening geeft, moet u uw concrete en echte conclusies trekken en niet zeggen dat ik een beginner ben en niet emotioneel.
het zou enorm spijtig zijn als je het land zou verlaten 😪😬
laat die reacties u niet beinvloeden want voor iedereen goed doen is een utopie. Uw vaste klanten weten heel goed wat ze (we) gaan missen.

"eerste klant van antwerpen"
 
In Ukkel

jammer dat ze op mijn whatsapp berichten niet meer antwoordt. Ik wil ze graag eens bezoeken maar ik krijg ze niet te pakken.
Ooit heeft ze eens lastminute afspraak afgezegd en sindsdien antwoordt ze niet meer… Ik weet niet waarom want nooit onbeleefd of kwaad geweest op haar.
 
hopelijk snel nog eens korten in de buurt van antwrpen of mechelen haha het zal druk worden met al die recensies
200 euro is veel maar je krijgt veel terug ook
Ze is het zeker waard. Al vroeg ze 500€ dan leg ik ze nog met plezier neer. Een date met haar vergeet je nooit, het eerste uur letterlijk niet ! Ik ben voor mijn werk vaak in Dubai en leg daar vaak 800 of 1000$ neer voor een date met een shemale. Voor mij ook helemaal geen probleem gezien mijn maandsalaris. Maar ik kan me goed voorstellen dat 100€ of 150€ al een enorm bedrag is dus 200€ gewoon niet te doen is voor velen en dat maakt het jammer voor hen dus ik begrijp de teleurstelling of het onbegrip volledig. Het enige wat je dan moet doen is minder vaak gaan en die ene keer dat je gaat gewoon met Naomi afspreken. Je weet dan zeker dat je een lekker uurtje hebt !
 
Naomi is qua stijl en outfit/looks helemaal wat ik zoek, maar als beginner schrikt haar XL formaat wel wat af. Is het te doen voor een beginner (heb wel ervaring met kleine(re) plugs/dildo's maar vrees dat ik er niet van ga kunnen genieten als haar speelgoed te groot is voor me..
 
@pieterbxl Al heb ik geen persoonlijke kennis genomen van haar gereedschap of er fotos van gezien, overdrijven is een vak apart. Mochten er wel (gephotoshopte) fotos zijn, geen shemale die geen gebruik maakt van Photoshop, zoek dan beter filmpjes op.

Verder raad ik je aan, om je plugs en dildos te vervangen, voor wat grotere exemplaren. Tenslotte baart oefening kunst.
 
Kijk, mijn geliefden, ondanks dat de omvang voor sommigen groot is, ben ik zeer professioneel, bovendien weet iedereen die al is gekomen hoe aanhankelijk en geduldig ik ben, soms kom ik binnen en merkt de persoon het niet eens. en ik vergroot mijn penis niet tijdens het bewerken, dus mijn advertentie staat vol met video's en weinig foto's, en je kunt mij ook bellen en om een foto of video vragen en ik zie geen probleem.
 
Kijk, mijn geliefden, ondanks dat de omvang voor sommigen groot is, ben ik zeer professioneel, bovendien weet iedereen die al is gekomen hoe aanhankelijk en geduldig ik ben, soms kom ik binnen en merkt de persoon het niet eens. en ik vergroot mijn penis niet tijdens het bewerken, dus mijn advertentie staat vol met video's en weinig foto's, en je kunt mij ook bellen en om een foto of video vragen en ik zie geen probleem.
Giovanna, waar ben je momenteel / komende weken?
 
Haat clit is wel groot, maar het is zeker te doen. Het mag wel niet eerste keer zijn dat je met een shemale gaat, maar anders is het best te doen. En als het niet lukt, heb je tenminste geprobeerd en heb je weer iets meer rek. Als je dit dan enkele keren doet (en onderhoud) zal het op een bepaald ogenblik wel lukken ... Ze is alleszins zeer begripvol. Proberen dus ... en als het niet lukt heb je alleszins een goede tijd gehad want klaarkomen zal je!
Alleen spijtig dat ze zo duur is, ik kan het alleszins niet meer betalen :(:cry:
 
Haat clit is wel groot, maar het is zeker te doen. Het mag wel niet eerste keer zijn dat je met een shemale gaat, maar anders is het best te doen. En als het niet lukt, heb je tenminste geprobeerd en heb je weer iets meer rek. Als je dit dan enkele keren doet (en onderhoud) zal het op een bepaald ogenblik wel lukken ... Ze is alleszins zeer begripvol. Proberen dus ... en als het niet lukt heb je alleszins een goede tijd gehad want klaarkomen zal je!
Alleen spijtig dat ze zo duur is, ik kan het alleszins niet meer betalen :(:cry:
Same! :( ze gaat een fantasie blijven.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
21 cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/naomi-kandra-ts-xxxlll-giovanna.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze voormiddag een afspraak gemaakt met Naomi, had ze al heel lang in het oog en het was eigenlijk de enige Shemale die ik echt als eerste wou ontmoeten. Heel vlot om mee af te spreken, heel vriendelijk en duidelijk. Proper, sfeervol en gezellig appartement in een mooie buurt in Ukkel, op geen enkel ogenblik moet je je zorgen maken.

Had via sms ook kledingverwachting (leder/lak) en mijn andere fetishes doorgegeven en daar hield ze volledig rekening mee, prachtige catsuit aan en fantastisch opgemaakt, ze is echt nog beter in het echt dan op de foto's.

Fijn voorspel, echt girlfriend-style, en dan heerlijk gespeeld op bed. Ze is echt prima voor beginners en hoewel ik voor en zelfs tijdens sessie dacht dat haar speelgoed te groot zou zijn voor me, lukt het na verloop van tijd toch toen ik op m'n zij lag. Heel aangenaam hoe ze zowel dominant als begripvol was, heb enorm hard orgasme gehad.

Nadien was ze ook heel lief, propere douche ook. Ik kan ze enkel aanbevelen, het is het geld zeker waard. Ik ga alleszins sparen om in de toekomst nog eens te passeren want qua looks en aanpak is het volledig wat ik zocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan