Recensie Giovanna Kandra (Brazilië) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag voor de 2e keer langs geweest in diepenbeek. Denk een van de beste ervaringen met een ts ze heeft me gevraagd een reactie te plaatsen. Ziet er lekker kan heel goed neuken lekker groot geschapen zoent lekker top ervaring.
 
Zo moet dat! Dat is pas klantenbinding en marketing. Waren alle meiden maar zo dan verdienden ze gerust nog meer.
Wij neuken dit weekend zeker. Met elk onze geschiedenis is dit onvermijdelijk.
Ik hou van deze interactie, omdat ik weet wat ik moet verbeteren, wetende dat ik erkenning krijg voor goed werk, omdat het veel meer inhoudt dan alleen seks, een hele context, schoonheid, hygiëne en opleiding, empathie enzovoort. Ik heb gemerkt dat je hier ook heel participatief bent en dit zal voor mij gaaf zijn, de stem van de ervaring horen en ook gehoord worden
 
Als "eerste klant van Antwerpen" 😇kan ik alleen alles maar beamen , Naomi is een prachtig persoon, die dan ook nog super vriendelijk is en ook bereid is om nadien een gezellig praatje te maken. Ik kan misschien niet veel langs komen bij haar, maar zij (personage, lichaam, service) is gewoon prachtig .
Naomi bedankt voor alles wat ik met U al kon beleven. 🥰
Dat ik die dag een velg van mijn wagen vernielt had , was ik vlug vergeten toen ik door haar onder handen "genomen" werd. 🤣😈😍😍😍

ik hoop u terug te ontmoeten lieve schat van ons allemaal !
 
Laatst bewerkt:
Onlangs in Hasselt bezocht.

De vele lovende reacties en de geile filmpjes op haar profiel beloofden al veel.

Bij het openen van de deur zag ik een heel mooie en vriendelijke verschijning. Goed begin alvast.

Ondanks haar filmpjes waar je duidelijk haar lul kan zien was ik alsnog sceptisch. Daar was echter geen rede toe. Op haar profiel beschrijft ze deze als 21cm en dat kan echt wel kloppen. Het is een geweldig groot en dik exemplaar waar je de eikel nog steeds ver ziet bovenuit steken als je hem met 2 handen vastpakt. Kortom, een ware massa van genot en veel groter dan 95% van andere transen die vaak nog grotere cijfers op hun profiel plaatsen.

Natuurlijk ging ik hier uitbundig mee aan de slag en pijpte haar vol overgave terwijl ze mij intussen lekker zat te rimmen (in 69 positie). Na veel gezuig, gelik en gekus, leg ik me uiteindelijk volledig op mijn rug waar ze me verder uitgebreid verder rimt en zelfs begint te tong neuken. Ze slaagt er in om mijn kont volledig open te zetten zo en klaar te maken voor penetratie.

Ondanks de geweldige grootte van haar lul, slaagt ze er in om pijnloos binnen te treden en geleidelijk aan sneller te penetreren. Ik lig in een positie waardoor ik ultiem prostaat genot heb en dat merkt ze, ze weet ook exact hoe ze hier moet op inspelen. Elke stoot van haar maakt mijn lul harder en harder. Ik kreun meestal nooit tijdens de seks, maar hier kan ik mijn bek niet houden. Reden te meer voor haar om harder en dieper door te neuken terwijl ik me gretig begin af te trekken. Ik weet niet of er nog andere mensen aanwezig waren in het gebouw, maar als dat zo was, zullen ze me zeker horen klaarkomen hebben. Ik heb geschreeuwd als een little bitch, maar ik kwam dan ook zo enorm hard klaar dat ik bij het schrijven van deze review spontaan weer een stijve krijg.

Hierna heb ik een douche genomen en dan vaarwel gezegd.

Giovanna/Naomi is een geweldig persoon waar je ongetwijfeld een heerlijke tijd mee gaat beleven. Voor mij misschien wel mijn beste trans ervaring ooit. Als je twijfelt om haar te bezoeken, gewoon gaan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan