Girlsreview als mannen therapie.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Girls-girls

Stamgast
304
20/09/23
5.856
2
Zijn er meer mannen die girlsreview op een gekke manier therapeutisch vinden? Mijn ervaring is dat we in een wereld leven waarin de vrouwelijke manier van doen de standaard geworden is. Praten met en luisteren naar elkaar. Empathisch zijn. Daar is niks mis mee maar de mannelijke manier van conflicten oplossen bestaat ook nog. Jongetjes op het schoolplein slaan elkaar 2 minuten op elkaars bek en zijn dan weer vrienden. Maar daar is geen ruimte voor. De (vrouwelijke) docent trekt hen uit elkaar en wil het over hun gevoelens hebben.

Ook de mannelijke manier van seksualiteit beleven raakt soms in het gedrang. Waar kun je het nog hebben over je driften? Over wat je geil vind? Over wat je wil doen? Over hoe lekker je collega er vandaag uitzag? Die ruimte wordt kleiner en kleiner imo.

Maar dan is er girlsreview. Een plek waar je man kunt zijn en andere mannen (en godzijdank ook vrouwen) kunt vinden die de wat meer mannelijke manier van seksualiteit beleven interessant en stimulerend vinden. Op een gezonde manier natuurlijk. Dit is een van de mooiste dingen van dit platform vind ik. Het is een vrijplaats van seksuele drift. In een westerse wereld waarin die ruimte versmald is.

Ben vast niet de enige die dit zo ervaart.

Kan je goed volgen. Het word soms wel wat ingewikkeld om je als man zijnde staande te houden doordat de grenzen waarin we ons mogen bewegen van de dames steeds smaller worden.

Laatst bewerkt:
Ik treed dit bij. Het blijft een "hobby" of uitlaatklep met bijzonder stigma en brengt dit forum de mogelijkheid om met gelijkgestemden te interageren.

Je genot, frustratie en alle andere emoties rond het wandelen die door je lijf gieren een plaats kunnen geven, even van je af schrijven, en reacties krijgen heeft zeker een soort therapeutische waarde.

Het heeft in elk geval mijn schaamte ietwat verminderd en mijn respect naar sexwerkers vergroot.

Het feit dat iedereen hier om dezelfde reden is werkt enorm bevrijdend. Ik schaamde me omdat ik bepaalde dingen geil vond. Schaam me in bepaalde context nog steeds dat ik val op jonge (18+) meisjes en dat ik het lekker vind om deel te nemen aan gangbangs. Maar hier kan ik dat loslaten en vrijelijk praten. Er ontstaat ruimte in mijn hoofd om te experimenteren en mezelf te zijn. Daarvoor dank ik jullie dan ook. ❤️ op die enkeling na die er lol uithaalt om te fetisj shamen.

Interessante topicstart en hierin herken ik wel het een en ander. Maar ook met veel mannen voer ik deze gesprekken niet, in ieder geval niet in mijn vriendenkring.

Ook in het dagelijks leven probeer ik mij bewust te blijven van het effect van woorden, uitstraling en handelingen.

Om even een voorbeeld te noemen. Onlangs nog eerste hulp verleend aan een jonge zwangere vrouw die hard was gevallen met de fiets door de gladheid. Uiteindelijk waren we eruit dat het beste was om te gaan staan en de laatste minuut naar huis te lopen en vanuit daar verder te kijken. Bij het helpen kon ik haar alleen vastpakken onder haar oksels en wel expliciet gevraagd of zij dat voor haar ok is en als ze ongemak voelt dat ze het moet aangeven. Wil achteraf ook niet bekend staan als de pervert die een vrouw in nood "gebruikt".

Interessante topicstart en hierin herken ik wel het een en ander. Maar ook met veel mannen voer ik deze gesprekken niet, in ieder geval niet in mijn vriendenkring.

Ook in het dagelijks leven probeer ik mij bewust te blijven van het effect van woorden, uitstraling en handelingen.

Om even een voorbeeld te noemen. Onlangs nog eerste hulp verleend aan een jonge vrouw die hard was gevallen met de fiets door de gladheid. Uiteindelijk waren we eruit dat het beste was om te gaan staan en de laatste minuut naar huis te lopen en vanuit daar verder te kijken. Bij het helpen kon ik haar alleen vastpakken onder haar oksels en wel expliciet gevraagd of zij dat voor haar ok is en als ze ongemak voelt dat ze het moet aangeven. Wil achteraf ook niet bekend staan als de pervert die een vrouw in nood "gebruikt".
Herkenbaar. En hier is op zich ook niks mis mee. Naar elkaar luisteren en je verplaatsen is heel belangrijk en het is belangrijk dat we hier als mannen oog voor hebben.

Mannen en vrouwen beleven sexualiteit gewoon anders, en het is goed dat we hier als man voorzichtiger in geworden zijn.

Maar. Dit mag niet betekenen dat we veranderen in een bende impotente afwachters die altijd maar blijven vragen wat wel en niet mag. In mannen die een contractje willen opstellen voor iedere sexuele handeling. Het ding is: vrouwen willen dit ook niet. Een kutje wordt niet sneller kurkdroog dan van een man die slaafs volgt en geen eigen dominante in zich heeft. Sex is een spel tussen mannen en vrouwen. Iets waar we met wat vrijheid over moeten kunnen praten

Terug
Bovenaan Onderaan