Girlsreview als mannentherapie.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu... dat valt dus in de praktijk geweldig mee! Wat je allemaal kan doen met zo'n vrouw... als je haar in de 'juiste stemming' brengt! In m'n stoutste dromen...

Maar ik begin dan ook altijd met: 'We kennen elkaar nog niet. Dus als ik iets doe dat je niet leuk vind... zeg dat dan meteen! En... als ik iets doe wat je wel lekker vind... laat dat dan duidelijk merken'!

Dat ook dus! Vind ik persoonlijk trouwens geweldig... zo'n (jonge) meid dingen laten ontdekken over haar eigen lichaam! En dan die blik in haar ogen!
Ik ben vaak wel wat "te braaf" volgens velen. Je krijgt dan wel eens "de tip" van : sex is niet altijd zacht en lief Roxas. Vrouwen hebben het soms wel eens harder en ruwer.

ik ben geen dominant persoon. Dan zeggen ze dan, je moet dat leren Roxas.

Het gekke was in het zelfde gesprek met de zelfde persoon. Toen ik wou uit leggen: ik wil dat gerust allemaal proberen. Maar ik vind het belangrijk dat de dame aangeeft wat zij zich er bij voorstelt en hoe ver zij wil gaan. Ik wil gerust staps gewijs gaan. Mss wat ruwer, eens aan haar haar trekken tijdens doggy. We kunnen een zweep er mss bij nemen.

Op dat moment onderbreekt hij mij en zegt: bah dat vind ik pervers waneer er speeltjes en attributen bij te pas komen... dat is geen sex meer.

Dan was het ik die dacht : uh 5 min zit je hier bezig ja sex is niet altijd braaf en lief. Maar vanaf er attributen en speeltjes bij komen is het pervers???

Zo zie je maar hoe verschillend mensen iets kunnen opvatten.
Gewoon doen wat jij denkt dat leuk is voor beide , nie teveel bij nadenken want dat maakt je alleen maar meer onzeker .
De dame zal dat zelf wel laten blijken als ze iets niet fijn vind , of al ze dit of dat juist wel fijn vind .
Ik en niet denken 😬😅

Laatst bewerkt:
Ik ben vaak wel wat "te braaf" volgens velen. Je krijgt dan wel eens "de tip" van : sex is niet altijd zacht en lief Roxas. Vrouwen hebben het soms wel eens harder en ruwer.

ik ben geen dominant persoon. Dan zeggen ze dan, je moet dat leren Roxas.

Het gekke was in het zelfde gesprek met de zelfde persoon. Toen ik wou uit leggen: ik wil dat gerust allemaal proberen. Maar ik vind het belangrijk dat de dame aangeeft wat zij zich er bij voorstelt en hoe ver zij wil gaan. Ik wil gerust staps gewijs gaan. Mss wat ruwer, eens aan haar haar trekken tijdens doggy. We kunnen een zweep er mss bij nemen.

Op dat moment onderbreekt hij mij en zegt: bah dat vind ik pervers waneer er speeltjes en attributen bij te pas komen... dat is geen sex meer.

Dan was het ik die dacht : uh 5 min zit je hier bezig ja sex is niet altijd braaf en lief. Maar vanaf er attributen en speeltjes bij komen is het pervers???

Zo zie je maar hoe verschillend mensen iets kunnen opvatten.
Tsja... als man lekker dominant zijn... haar 'nemen'. Da's één ding... Over zweepjes beginnen is natuurlijk wel weer iets héél anders!

Maar... haar lekker hard nemen in doggy... die tik op haar billen! En dan... aandachtig haar lichaamstaal en hoe vocaal ze is observeren. Dan haar bij haar haren grijpen... haar hoofd achteruit trekken... en haar stevig nemen! Ja! dat kan dus!

Tenzij zij meteen 'Auw'! gaat natuurlijk! En dan stop je meteen... en zeg je 'sorry'!
Dus... zolang het lekker en geil blijft voor beiden...

Terug
Bovenaan Onderaan