Recensie Gisela, Casa Lucia, Herk-De-Stad 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Randall

Stamgast
Forumpionier
516
30/06/21
838
34
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/casa-lucia-gisela-aanwezig.html
Totale kosten (in euro)
130 Euro
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nog eens afgezakt naar Casa Lucia om Gisela te ontmoeten.

Het is een vriendelijk meisje , babbelt graag had ik de indruk , niet storend voor mij en haar foto's zijn 100 % van wie je te zien krijgt.

Ze heef een mooie kont en haar borsten zijn puur naturel .

Pijpen doet ze rustig, met gevoel maar het mocht wat heviger voor mij en balletjes vergeet ze niet .
Tongzoenen doet ze maar niet echt vol , was meer likjes geven.
Vingeren kon ook maar voorzichtig zijn en naar mijn gevoel was ze er geen favoriet van en heb er dan niet verder mee gedaan , wanneer ik het gevoel heb dat een dame deze handeling niet graag heeft stop ik er mee ook al zei ze in begin dat het kon.

Bij deze dame kunnen alle extra's die op haar kaartje staan behalve goldenshower .

Ik ben iemand die zeker kan genieten van verwent te worden maar soms neem ik graag de touwtjes in handen en dit was hier wat moeilijker had ik het gevoel.
Zij hield graag de controle , wanneer ik haar aan het beffen was leek ze er wel van te genieten maar het moest snel gaan en ze draaide zich om en begon me te plagen met haar kontje omhoog.
Ik ben een echte konten man en heb toen haar sterretje gelikt , had ze graag maar ook niet te lang ... ze deed verder met haar plagerij ( het zit waarschijnlijk zo in haar rol die ze speelt ) en begon me terug op sterkte pijpen om daarna over te gaan naar de daad.

Condoompje aan gedaan en begonnen in missio , overgegaan in doggie ... lekker kontje om tegenaan te beuken en ik mocht er goed op doorpompen .
Lang kon ik het niet uithouden en ik voelde het al opborrelen ... ik had de optie CIM genomen en vroeg of ze er klaar voor was , ok zei ze , condoompje eraf en richting mondje maar de druk was al zo hoog dat mijn zaad in haar gezicht en mond spoot.
Was wel geil maar niet de bedoeling ... het was ok , no worries zei ze .

Het was geen slechte date maar soms had ik de indruk dat alles wat mechanisch verliep volgens een draaiboek , ze staat wel voor extra's open mits extra betaling.

 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/casa-lucia-gisela-aanwezig.html
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren ook bij Gisela geweest. Het was er druk en ik twijfelde tussen Gisela en Inessa. De date was niet slecht maar had toch beter voor Inessa gekozen. Tongzoenen wel voor betaald maar dat wist ze slim te ontwijken. Ze was wel heel hard aan t verleiden maar ze zette zich zo dat ik enkel aan haar rug kon. Pijpen was niet slecht maar vrij zacht en niet intens. Ze was wel heel luid waardoor het kruid snel verschoten was. Sex op zich was wel goed maar de rest waar je toch voor bijbetaalt heeft ze bijna overgeslaan. Ze zei dat ze meestal een uur heeft met de meeste. Bij een half uur is het 1x klaarkomen en gedaan. De rest van de tijd is het nog wat babbelen that's it. Het was er heel druk en Nathalie was bezet. Maar Inessa en Nathalie zijn wel betere keuze kan ik zeggen. Ze heeft wel een heel mooi figuur en lekker kontje... daardoor heb ik me laten misleiden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan