- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.nl/thuisontvangst/dames/gisselle-35-e-cup-curvy-wil-jou-verwennen.html
- Totale kosten (in euro)
- 140
Mijn eerste review hier, ondanks dat ik al best wat jaartjes wandel.
Gisselle heb ik regelmatig bezocht in Uden, en 1 keer in België, Heist op den Berg.
Ze is een lekkere dame, met de goeie rondingen op de juiste plaats. Een paar mooie borsten, cup E, en een lekkere volle curvy kont! Met Gisselle is het eigenlijk altijd superlekker. Ze pijpt deeptroath vol overgave en is tijdens het neuken lekker actief. Als ze een klik met je heeft doet ze gewoon enorm d'r best, en kan ze lekker kinky worden. Ze kan soms nogal babbelen, en ze heeft een goed gevoel voor humor. Nederland en Engels gaat heel redelijk, Behandel haar met respect, en je krijgt er veel voor terug!
Het is in ieder geval mijn vaste bezoekadresje geworden!
Gisselle heb ik regelmatig bezocht in Uden, en 1 keer in België, Heist op den Berg.
Ze is een lekkere dame, met de goeie rondingen op de juiste plaats. Een paar mooie borsten, cup E, en een lekkere volle curvy kont! Met Gisselle is het eigenlijk altijd superlekker. Ze pijpt deeptroath vol overgave en is tijdens het neuken lekker actief. Als ze een klik met je heeft doet ze gewoon enorm d'r best, en kan ze lekker kinky worden. Ze kan soms nogal babbelen, en ze heeft een goed gevoel voor humor. Nederland en Engels gaat heel redelijk, Behandel haar met respect, en je krijgt er veel voor terug!
Het is in ieder geval mijn vaste bezoekadresje geworden!
Laatst bewerkt door een moderator: