- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-m-sexy-hot-girl-italian-gfe.html
- Totale kosten (in euro)
- 50
Dit leuk meisje van italiaanse makelij ontmoet in de gekende villa te Harelbeke.
Contact ging makkelijk en vlot in het engels via WA.
Ditmaal gekozen voor een vluggertje wegens weinig tijd
Het is wel degelijk het meisje vd fotos, zeker foto 7 en 8. Klein, slank, kleine cup, mooi gezichtje
Op de kamer vroeg ze: met condoom? Tuurlijk
Ik mocht me neerleggen en ze pijpte me goed en diep,MC.
Ze zat wel in een positie dat je onmogelijk aan haar poes en borstjes kon komen, ze had ook haar BH en topje nog aan. Dan mocht ik op haar,on top.
Dan toch ff haar borstjes bloot gemaakt, kleine cup die wat afgezien heeft door zwangerschap maar ze konden me wel bekoren xp
Ik stond redelijk geil en na paar minuten flink doorstoten het rubbertje gevuld. Viel me wel op ,toen ik goed diep ging dat ze redelijk wat lawaai maakte, pijn?
Achteraf vroeg ze me of ik het graag hard doe? Ja dus
Zij dus niet,waarop ik antwoordde dat ze het me moest gezegd hebben. Was geen probleem zei ze. Genot vd klant staat dus voorop.
Ze spreekt vlot engels, ziet er goed uit(meisje vd fotos) en is vriendelijk
Mss dat ze bij een halfuurtje helemaal loskomt en meerdere standjes mogelijk zijn.
Ben met een goed gevoel vertrokken
Contact ging makkelijk en vlot in het engels via WA.
Ditmaal gekozen voor een vluggertje wegens weinig tijd
Het is wel degelijk het meisje vd fotos, zeker foto 7 en 8. Klein, slank, kleine cup, mooi gezichtje
Op de kamer vroeg ze: met condoom? Tuurlijk

Ik mocht me neerleggen en ze pijpte me goed en diep,MC.
Ze zat wel in een positie dat je onmogelijk aan haar poes en borstjes kon komen, ze had ook haar BH en topje nog aan. Dan mocht ik op haar,on top.
Dan toch ff haar borstjes bloot gemaakt, kleine cup die wat afgezien heeft door zwangerschap maar ze konden me wel bekoren xp
Ik stond redelijk geil en na paar minuten flink doorstoten het rubbertje gevuld. Viel me wel op ,toen ik goed diep ging dat ze redelijk wat lawaai maakte, pijn?
Achteraf vroeg ze me of ik het graag hard doe? Ja dus

Zij dus niet,waarop ik antwoordde dat ze het me moest gezegd hebben. Was geen probleem zei ze. Genot vd klant staat dus voorop.
Ze spreekt vlot engels, ziet er goed uit(meisje vd fotos) en is vriendelijk
Mss dat ze bij een halfuurtje helemaal loskomt en meerdere standjes mogelijk zijn.
Ben met een goed gevoel vertrokken