Gloryhole voor vrouwen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VixenandherStag

Meubelstuk
Forumpionier
1.199
30/06/21
2.901
Bestaat er in Nederland een "vrouw gerichte" gloryhole, dus waar alleen vrouwen op de knieën zitten.

Een fantasie van mijn vriendin is om nog eens een gloryhole te bezoeken waar je gewoon heen kan gaan en mee kan doen.

Een Czech Glory Wall zou nog mooier zijn, maar dat zal wel onmogelijk zijn, dus we beginnen met een gewone gloryhole. 😉
 
Bestaat er in Nederland een "vrouw gerichte" gloryhole, dus waar alleen vrouwen op de knieën zitten.

Een fantasie van mijn vriendin is om nog eens een gloryhole te bezoeken waar je gewoon heen kan gaan en mee kan doen.

Een Czech Glory Wall zou nog mooier zijn, maar dat zal wel onmogelijk zijn, dus we beginnen met een gewone gloryhole. 😉
Waarom is een "gewoon" gloryhole niet voldoende? Het zijn toch alleen maar mannen die hun pik door zo'n gat duwen, dus wat er anders zou moeten zijn aan een "vrouw gericht" gloryhole ontgaat mij even :). Verder wel een geil idee hoor, met je vriendin naar zo'n gelegenheid gaan
 
Waarom is een "gewoon" gloryhole niet voldoende? Het zijn toch alleen maar mannen die hun pik door zo'n gat duwen, dus wat er anders zou moeten zijn aan een "vrouw gericht" gloryhole ontgaat mij even :). Verder wel een geil idee hoor, met je vriendin naar zo'n gelegenheid gaan
We voelen ons minder op ons gemak op een feestje waar vooral mannen komen die seks hebben met mannen. We hebben een voorkeur voor heteroseksuele mannen die het leuk vinden dat een vrouw of meerdere vrouwen hun klaarpijpen.

Daarnaast komen soa's onder MSM veel meer voor, omdat onveilige seks de norm is op veel feestjes.
 
Ik zou ook geen andere plek weten dan gay sexshops met cruising area's.

En geloof mij, daar lopen amper èchte gays rond. Meer seksverslaafde mannen die het eigenlijk geen 'flikker' uitmaakt wie of wat ze leegzuigt.
 
Helaas, dan moet het maar een fantasie blijven.

Klinkt wel als een kans voor een ondernemer. Ik weet dat er genoeg vrouwen zijn die in een gloryhole op de knieën zouden willen en volgens mij zijn er ook genoeg mannen die het leuk vinden. Meteen dan een czech fuck wall erbij en je hebt een hele leuke locatie. 😉
 
Ik denk dat vrouwen dit die vrijwillig zonder financiële bijbedoeling willen, op één hand te tellen zijn…….

Maar waarom regel je zelf niet gewoon zoiets? Huur je een locatie, zelf een wandje knutselen, Chatgirl profiel. Vraag 20€ per persoon en je hebt alle kosten er ook meteen uit, tenminste, als je vrouw de kwaliteiten heeft dan 😝
 
Ik denk dat vrouwen dit die vrijwillig zonder financiële bijbedoeling willen, op één hand te tellen zijn…….

Maar waarom regel je zelf niet gewoon zoiets? Huur je een locatie, zelf een wandje knutselen, Chatgirl profiel. Vraag 20€ per persoon en je hebt alle kosten er ook meteen uit, tenminste, als je vrouw de kwaliteiten heeft dan 😝
Je zult verbazen hoeveel vrouwen dit als een fantasie hebben. Natuurlijk zullen DVP er zakelijk naar kijken en geld willen, maar er zijn ook genoeg die het gewoon heel geil vinden.

Zelf maken en organiseren is niet aan ons besteed. Te lui en te onhandig. ;) haha

Ik denk dat een parenclub zo'n wand (of Czech Fuck Wall) zouden kunnen maken. Het zal denk ik ook gebruikt worden. Of, een gangbang organisatie.
 
We voelen ons minder op ons gemak op een feestje waar vooral mannen komen die seks hebben met mannen. We hebben een voorkeur voor heteroseksuele mannen die het leuk vinden dat een vrouw of meerdere vrouwen hun klaarpijpen.

Daarnaast komen soa's onder MSM veel meer voor, omdat onveilige seks de norm is op veel feestjes.
Snap ik, zit wat in. maar ook als het een heteroseksueel publiek betreft zou ik mijn vriendin toch altijd met condoom laten pijpen in zo'n gloryhole. Je kunt maar beter veilig zijn.

Als jullie het echt in de praktijk willen brengen kun je natuurlijk ook zelf wat organiseren. Kies een locatie uit, laat aan een select groepje mannen (b.v. via dit platform) weten waar en wanneer en je bent gegarandeerd van een goede opkomst met heteroseksuele mannen :) :) :)
 
Snap ik, zit wat in. maar ook als het een heteroseksueel publiek betreft zou ik mijn vriendin toch altijd met condoom laten pijpen in zo'n gloryhole. Je kunt maar beter veilig zijn.
Wat betreft soa's, de kans om een soa op te lopen via orale seks is erg klein. Voor de meeste mensen is orale seks zonder condoom een acceptabel risico. Maar, dank voor de waarschuwing. 👍🏻

Zelf organiseren zal het wel worden denk ik. Ik weet een paar koppels die het ook leuk vinden, dus misschien wordt het wat.
 
Ik heb er weet van dat er in Nederland regelmatig zo'n event wordt georganiseerd, maar heb er zelf geen ervaring mee. Maar het bestaat dus wel.
"Een Fuckboxavond waarbij de fantasie van vrouwen om door onbekende (groot geschapen) mannen genomen te worden, werkelijkheid wordt. Vijf vrouwen, tien mannen. Alleen safe sex in de vier fuckboxen"
 
Ik heb er weet van dat er in Nederland regelmatig zo'n event wordt georganiseerd, maar heb er zelf geen ervaring mee. Maar het bestaat dus wel.
"Een Fuckboxavond waarbij de fantasie van vrouwen om door onbekende (groot geschapen) mannen genomen te worden, werkelijkheid wordt. Vijf vrouwen, tien mannen. Alleen safe sex in de vier fuckboxen"
Hier moest ik ook meteen aan denken toen ik de titel las, ik denk dat wij hetzelfde Fetlife profiel hebben gelezen ;)
 
We voelen ons minder op ons gemak op een feestje waar vooral mannen komen die seks hebben met mannen. We hebben een voorkeur voor heteroseksuele mannen die het leuk vinden dat een vrouw of meerdere vrouwen hun klaarpijpen.
Begrijpelijk dat jullie je minder op je gemak voelen in overwegend man-man-gerichte omgevingen. Ik ook, als hetero man.

Je zou kunnen zeggen dat je een "Hetero Glory Hole" zoekt :). Maar door de scheve verhouding mannen vs. vrouwen die dat zoeken is dat moeilijk te vinden.

Je zult verbazen hoeveel vrouwen dit als een fantasie hebben.
Eens.

Bovengenoemde Fuckboxavond komt heel dicht in de buurt van wat je zoekt inderdaad. SteamWorks heb ik nog geen ervaring mee. Noch met Gewoon in Roosendaal. Maar die zijn misschien het uitproberen waard.
 
Laatst bewerkt:
Als jullie het echt in de praktijk willen brengen kun je natuurlijk ook zelf wat organiseren. Kies een locatie uit, laat aan een select groepje mannen (b.v. via dit platform) weten waar en wanneer en je bent gegarandeerd van een goede opkomst met heteroseksuele mannen
Haha, ik moest denken aan deze video: https://motherless.com/01C92C7
Ik wil wel een van die mannen zijn. Liefst de eerste! :ROFLMAO:
 
Idd dit bestaat al. Geloof in Boxtel dat die events van Fuckboxen zijn. Ik was ook verbaasd na het lezen dat hier zoveel vrouwen naar opzoek bleken te zijn. Elk event genoeg vrouwen blijkbaar. Lijkt me ook wel wat dit eens zelf te organiseren…lijkt me niet zo moeilijk.
Wie is er in om dit mee te regelen?
 
Dag medewandelaars,

Ik heb Fuckbox onlangs gemailed, ik voldoe aan de eisen die ze nomen op hun website maar helaas geen enkele reactie, ook niet na nogmaals ingestuurd te hebben.

Tall
 
Begrijpelijk dat jullie je minder op je gemak voelen in overwegend man-man-gerichte omgevingen. Ik ook, als hetero man.

Je zou kunnen zeggen dat je een "Hetero Glory Hole" zoekt :). Maar door de scheve verhouding mannen vs. vrouwen die dat zoeken is dat moeilijk te vinden.


Eens.

Bovengenoemde Fuckboxavond komt heel dicht in de buurt van wat je zoekt inderdaad. SteamWorks heb ik nog geen ervaring mee. Noch met Gewoon in Roosendaal. Maar die zijn misschien het uitproberen waard.
We zijn een keer geweest op een feestje van Erofeestjes (X-Treme Greedy Girls) en boven hadden ze een gloryhole achtige wand in Club Organza. Misschien moeten we dat eens gaan proberen. Dat zijn vrouw-gerichte feesten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan