Gloryhole voor vrouwen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bestaat er in Nederland een "vrouw gerichte" gloryhole, dus waar alleen vrouwen op de knieën zitten.

Een fantasie van mijn vriendin is om nog eens een gloryhole te bezoeken waar je gewoon heen kan gaan en mee kan doen.

Een Czech Glory Wall zou nog mooier zijn, maar dat zal wel onmogelijk zijn, dus we beginnen met een gewone gloryhole. 😉
Hey, de Showboat in Zaandam heeft glory holes voor vrouwen. Ze kunnen hun kut en kont door een opening steken en hun benen omhoog in hengsels hangen.
 
Begrijpelijk dat jullie je minder op je gemak voelen in overwegend man-man-gerichte omgevingen. Ik ook, als hetero man.

Je zou kunnen zeggen dat je een "Hetero Glory Hole" zoekt :). Maar door de scheve verhouding mannen vs. vrouwen die dat zoeken is dat moeilijk te vinden.


Eens.

Bovengenoemde Fuckboxavond komt heel dicht in de buurt van wat je zoekt inderdaad. SteamWorks heb ik nog geen ervaring mee. Noch met Gewoon in Roosendaal. Maar die zijn misschien het uitproberen waard.
Maar dit zijn speciale georganiseerde avonden.

Is er niet zoiets waar je op bepaalde tijden een ticket voor kan kopen en naar binnen. Net als in de bioscoop? Want zo leken die Tjechische locaties te zijn opgezet toch?
 
Wat betreft soa's, de kans om een soa op te lopen via orale seks is erg klein. Voor de meeste mensen is orale seks zonder condoom een acceptabel risico. Maar, dank voor de waarschuwing. 👍🏻

Dat klopt! Maar het risico v een gloryhole is dat je niet v tevoren weet hoe alles eruit ziet.

1. Het is altijd vrij donker in seksbioscopen
2. Neem aan dat je vrouw niet zit te wachten op hpv doordat je de genitale wratjes niet kan zien of andere narigheid.
( 3. Sorry, maar het is niet iedere vrouw haar wens om achter een gloryhole plaats te nemen. Voor mijn werk, prima. Maar privé? No way )
 
Dat klopt! Maar het risico v een gloryhole is dat je niet v tevoren weet hoe alles eruit ziet.

1. Het is altijd vrij donker in seksbioscopen
2. Neem aan dat je vrouw niet zit te wachten op hpv doordat je de genitale wratjes niet kan zien of andere narigheid.
( 3. Sorry, maar het is niet iedere vrouw haar wens om achter een gloryhole plaats te nemen. Voor mijn werk, prima. Maar privé? No way )
maar steekt er 1 een piemel door. dan zo zie je wel of hij schoon is toch ?
 
Dat klopt! Maar het risico v een gloryhole is dat je niet v tevoren weet hoe alles eruit ziet.

1. Het is altijd vrij donker in seksbioscopen
2. Neem aan dat je vrouw niet zit te wachten op hpv doordat je de genitale wratjes niet kan zien of andere narigheid.
( 3. Sorry, maar het is niet iedere vrouw haar wens om achter een gloryhole plaats te nemen. Voor mijn werk, prima. Maar privé? No way )
Hallo Joke,

1. Het is donker, je ziet niet alles, maar dat heeft geen invloed op de kans om een soa op te lopen tijdens orale seks. Het risico is klein en blijft klein, ook in het donker. Te donkere omstandigheden zijn nooit leuk, het oog wil ook wat.

2. Genitale wratjes zijn bijna altijd onschuldig, behalve bij mensen met immuunstoornissen en bij een larynxpapillomatose als uiting. Heel veel mensen zijn ook al besmet met het virus. Dat gezegd hebbende, mijn vriendin is volledig gevaccineerd tegen HPV, inclusief genitale wratjes, met Gardasil-9.

3. Klopt, niet iedere vrouw zal dit leuk vinden, net zoals niet iedereen een gangbang zou doen of als sekswerker zou werken. Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren, fantasieën en kinks.
 
Hallo Joke,

1. Het is donker, je ziet niet alles, maar dat heeft geen invloed op de kans om een soa op te lopen tijdens orale seks. Het risico is klein en blijft klein, ook in het donker. Te donkere omstandigheden zijn nooit leuk, het oog wil ook wat.

2. Genitale wratjes zijn bijna altijd onschuldig, behalve bij mensen met immuunstoornissen en bij een larynxpapillomatose als uiting. Heel veel mensen zijn ook al besmet met het virus. Dat gezegd hebbende, mijn vriendin is volledig gevaccineerd tegen HPV, inclusief genitale wratjes, met Gardasil-9.

3. Klopt, niet iedere vrouw zal dit leuk vinden, net zoals niet iedereen een gangbang zou doen of als sekswerker zou werken. Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren, fantasieën en kinks.
maar ergens dat vinden buiten een beurs of club is erg lastig..
 
Bestaat er in Nederland een "vrouw gerichte" gloryhole, dus waar alleen vrouwen op de knieën zitten.

Een fantasie van mijn vriendin is om nog eens een gloryhole te bezoeken waar je gewoon heen kan gaan en mee kan doen.

Een Czech Glory Wall zou nog mooier zijn, maar dat zal wel onmogelijk zijn, dus we beginnen met een gewone gloryhole. 😉
Same place in amsterdam heeft een glory hole
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan