Goed evenwicht .

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Meda

Vaste klant
118
07/03/22
67
1
Wil eens eventjes een rondvraag doen . Namelijk bij het aantal bezoekers op de diverse gangbangs. Al een heel tijdje loop ik met het idee om eens de feestjes van BO CREMER te bezoeken, ze schijnen TOP te zijn, maar met steeds een groot aantal bezoekers. Maar dat is het juist wat me dan ook het meest stoort in dit " het aantal bezoekers ".
Ik zie er tegenaan te staan aanschuiven in de rij en je beurt staan af te wachten mede ik geen haantjes gedrag heb.
zijn de verhoudingen van de dames en heren in verhouding tot elkaar?
 
Over Bo Cremer is al een topic
 
Gangbangen is met een overschot aan mannen. Als je denkt dat je de hele tijd een dame voor je alleen hebt, moet je naar een andere setting gaan. Het is dus wachten op je beurt en geen uur lang volle aandacht voor alleen jouw pik. Een haantje hoef je niet te zijn, mits iedereen fatsoen heeft en beseft dat hij op een gangbang is. Een beetje assertief zal je toch wel moeten zijn, een heel schuchter iemand krijgt het lastig op een gangbang en vindt daar mogelijk niet zijn ding. Er zijn mannen die voorkruipen, wegduwen en zich vol op een dame werpen om haar helemaal te claimen. Dan zijn er ook nog de "likkers" die een half uur lang aan het kutje gaan liggen likken omdat ze denken dat ze een halve sexgod zijn die weet hoe ze de dames moeten verwennen. Ook die moeten dat lekker ergens anders gaan doen. Want gangbangen is een groepgebeuren, dus moet je sociaal zijn en iedereen zijn plezier gunnen, maar ook opkomen voor je eigen genot.

De ideale verhouding vrouw-mannen bestaat niet. Het hangt van allerlei factoren af. Hoe actief zijn de aanwezige dames, hoe aantrekkelijk zijn de dames (want als er eentje bovenuit springt, springt iedereen daar op), welke dames zijn het (want er zijn dames die er voor zorgen dat iedereen aan zijn trekken komt en er zijn dames die zich daar totaal niet om bekommeren), hoe sociaal zijn de mannen, noem maar op. Ideaal is een situatie waarbij het aantal meiden dat ingezet wordt, afhankelijk is van het aantal mannen. Maar dat lees ik tot op heden alleen bij Ramontiek. Dat heeft ook een nadeel: zie jij die bloedmooie meid daar rondlopen, maar mag je haar niet neuken omdat er te weinig mannen zijn. Ook frustrerend......

Wat je vaak ziet bij een gangbang, is dat het bij aanvang even storm loopt, tot de eerste ladingen zaad zijn gespoten. Dan neemt de drukte bij de dames af, omdat de mannen bij moeten komen voordat ze een tweede ronde kunnen. Dan is het iets gemoedelijker. Maar er zijn ook mannen die daarom bewust iets later komen. Op het einde van een feestje wordt het altijd iets rustiger met de mannen, dan is het zaad op. Kan ook zijn dat de vrouwen dan minder actief worden en je dus staat te wachten tot er weer eentje bereid is om je te verwennen.

Kom je op een feestje en er zijn toevallig heel veel mannen en weinig vrouwen, heb je pech. Kom je op een feestje met aanzienlijk minder mannen en iets meer vrouwen, dan heb je geluk.

Algemene tips: wees aardig, wees correct, wees sociaal, verzorg je lichaam vooraf en douche tussendoor. Een praatje maken met de dames tijdens de pauze helpt ook. Er zijn dames die je dan meenemen en dan extra aandacht aan je besteden.
 
idd, Lovemachine, maar de vraag is of er organisaties zijn die er rekening mee houden en de verhouding in de hand houden, want ik heb soms de indruk dat ze graag veel volk hebben zodat de kassa goed rinkelt. Ik weet dat ze dit wel doen of proberen te doen bij de Milfs , maar zijn er nog andere die dit ook min of meer toepassen. Vaak lees je dat er x aantal koppels komen, maar uiteindelijk er nauwelijks er aanwezig zijn.
 
Koppels bepalen zelf of ze komen én of ze actief willen zijn en zo ja, met wie. Dus daar hou ik me niet mee bezig bij de aankondiging van een gangbang. Het gaat mij om de meiden van de organisatie, van het huis. Die zorgen voor de sexgarantie. Als een dame van een koppel dan met de lovemachine wil spelen, is dat meegenomen. Dus daarom ga ik altijd uit van de aangekondigde gangbangmeiden.

Je hebt gelijk: een organisator gaat het enkel om de centen. Dus hoe meer mannen, hoe beter het voor de organisatie en de meiden (hoop ik) is. Nadeel voor de mannen is dan dat de verhoudingen scheef komen te liggen. Te veel mannen per vrouw is geen feest. Het moet wel een beetje kloppen. Er zijn volgens mij zo al vijf soorten gangbangs te noemen:

1- Die welke je zowiezo niet moet bezoeken vanwege allerlei fouten berichten en misstanden;
2- Die welke enkel amateurdames aankondigen, waardoor de sexgarantie klein of zelfs nihil is;
3- Die welke vooraf inschrijvingen / aanmelding vragen en een limiet stellen aan het aantal mannelijke deelnemers;
4- Die welke de deur open zetten voor iedereen, waardoor verhoudingen scheef kunnen komen te liggen;
5- Die welke meiden achter de hand hebben en die inzetten als het aantal mannen oploopt.

De laatste wordt - zoals gemeld op deze site - gehanteerd door Ramontiek en is daar - naar ik denk - een van de weinige in. De feesten die ik bezoek, zijn vooral van categorie 4. Die categorie is voor mij ook van toepassing bij parenclubbezoek als alleengaande man. Dan heb je dames van het huis die je van je zaad afhelpen en als je geluk hebt / het goed weet aan te pakken, ook nog een amateurtje.

Ik bezoek altijd grote(re) feesten, waardoor er altijd een risico is dat de verhoudingen scheef liggen. Mogelijk dat je beter een kleiner feest kan bezoeken met vooraf aanmelding? Bijvoorbeeld een dame die met maximaal 10 heren afspreekt? Heeft ook weer nadelen, want ik vind gangbangen ook een evenement waarbij ik met meerdere meiden sex wil hebben en niet met eentje. En met zijn tienen op één vrouw is ook scheef.

Tja, je moet een beetje geluk hebben op de dag zelf.
 
4- Die welke de deur open zetten voor iedereen, waardoor verhoudingen scheef kunnen komen te liggen;

Ik bezoek altijd grote(re) feesten, waardoor er altijd een risico is dat de verhoudingen scheef liggen. Mogelijk dat je beter een kleiner feest kan bezoeken met vooraf aanmelding? Bijvoorbeeld een dame die met maximaal 10 heren afspreekt? Heeft ook weer nadelen, want ik vind gangbangen ook een evenement waarbij ik met meerdere meiden sex wil hebben en niet met eentje. En met zijn tienen op één vrouw is ook scheef.

Tja, je moet een beetje geluk hebben op de dag zelf.
Dat klopt helemaal. Ik ga doorgaans ook naar de grotere feesten je kunt weliswaar mis grijpen maar ze zijn zoveel levendiger dan "op inschrijving"partijen vind ik. Ja het zit soms tegen, je hebt soms last van vorodringers maar bij "op inschrijving" vind ik het meer een "verplicht nummer". Voor mij persoonlijk is sex net als uitgaan, dat plan ik meestal niet, dat doe ik op het moment dat ik zin krijg. Ramonitek is wel een leuke oplossing maar daar ben ik nog noit geweest
 
Ik kan niet anders dan Lovemachjne en Cannonball voluit een grote 100 op 100 geven van wat ze opperen. Een als ik daaraan nog iets mag aan toevoegen: de bungabunga in Antwerpen is top. Een tip voor wie het hoeft.
 
 
"Evenwicht" is heel relatief, maar op iets of wat gangbang moet je toch rekenenn op minstens 5 à 6 mannen per dame. De mannen zllen ook niet heel de tijd actief zijn, dus halverwege de gangbang moet het al meevallen als er drie mannen tegelijk met één vrouw bezig zijn. Dan is de gangbangsfeer er eigenlijk al een beetje uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan