Recensie Bo Cremer 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dikke Lu

Stamgast
Forumpionier
384
28/07/21
406
11
Vrijdag naar een feestje, Bo go's back to school, van Bo Cremer geweest in de gekende loft. Vrij laat toe gekomen en de loft zat al goed vol. Veel singles maar gelukkig ook veel geile koppels en natuurlijk ook de vaste ploeg. Toen ik al even binnen was kwam er plots een knappe vrouw binnen, ik denk ongeveer 30 jaar, die van haar kin tot haar enkels getatoeëerd was. Imposant om te zien. Ook heel vriendelijk. In het begin leek die mij wat onwennig maar nadien werd die zeer gewillig. ;-) Ik denk dat iedereen wel ruim aan zijn trekken gekomen is. Ik ben pas de tweede helft in actie geschoten. De eerste helft ben ik begonnen met alle tomaatjes op te eten, vervolgens wat er nog over bleef van de cervela en de salami, m&m's waren ook al lang geleden en aan het kommetje gummy-beertjes kon ik ook niet weerstaan.

Tegen elven was er al een deel van de singles naar huis vertrokken waardoor het direct veel minder druk was. Maar gelukkig nog ruim genoeg geile koppels aanwezig. Terwijl ik stond te loeren naar een leuk koppeltje kwam miss Tattoo plots mijn richting uit. Die vroeg of ze mij mocht pijpen. Euhm, geen probleem natuurlijk. Best lekker ;-) Nadien heb ik haar even genomen. Maar voor mijn was de klik er niet en ik heb dan mijn plaats afgestaan aan een jonge knaap. Even later waren er 2 bevriende stellen met elkaar aan het spelen. De vrouw van het ene stel begon mij af te zuigen en de vrouw van het andere stel nam, terwijl ze door haar man geneukt werd, plots over. Ik vroeg of ik haar ook mocht nemen; geen probleem. Nu neukte ik haar en pijpte ze haar man. Gelijk met haar klit spelen vond ze leuk. Haar man ging de andere vrouw bespelen en ik had deze kanjer voor mij alleen. Geil en mooi: Topvrouw dus. Het laatste kwartier lag er nog een jonge blonde vrouw te spelen op het ronde bed. Haar man deed soms mee. Ook daar ben ik ff mee ingeschoven (bij de vrouw bedoel ik). zo geil en ook zo gewillig. Die lag daar heel de tijd te kreunen. Beetje later mijn zaad dan ook verschoten. Een super sympathiek jong koppel, je komt het zelden tegen.

Heel de avond was er actie. Ik denk niet dat er een moment van algemene pauze geweest is. Er was ook een kleinere knappe, franstalige vrouw met lang haar, die heeft zich verschillende keren non stop laten nemen. De dames van de vaste ploeg waren ook heel actief, die lagen bijna continu op de matrassen. Ook heb ik Bo nog nooit zoveel sperma zien slikken, dus voor de liefhebbers... ;-) Ik denk dat bijna alle aanwezige koppels actief mee gedaan hebben. 2 koppeltjes heb ik wel, zonder actie, naar huis zien gaan.

Voor mij het beste Bo Cremer feestje tot nu toe, maar er komen er nog hoor. Zaterdag 11 september is er weer eentje. Eén gouden regel: inschrijven is komen en bij eventueel verlet, asap annuleren! Zo geef je de kans aan anderen om te komen.
 
Het bovenvermelde van Dikke Lu kan ik alleen maar beamen. Dit was na maanden nog eens een TOP avond voor mij. Ik ben nog nooit zo lekker gepijpt geweest, lekker geneukt, man man man en als kers op de taart Bo haar geil mondje mogen vol spuiten.
De tattoo dame heb ik ook gezien. Lijkt mij een zeer speciaal ding, maar misschien niet ieders fantasie. Voor de rest van de avond heb ik fijn genoten, toffe babbels met de andere gasten alsook de gastheer. Toffe pee. Ze organiseren dit met veel stijl een kwaliteit. Je komt zowel voor de sex meer dan voldoende aan je trekken als ook het innerlijke. Lekker buffet. Kortom een party waar ik een abonnement op zou nemen moest dat er zijn :)
Lieve Bo en de andere dames, tot de volgende party en zoals ik begrepen had is de volgende 11 september. Count me in
 
Ben er ooit ook eens geweest. Was ook tevreden, al is het elke keer toch afwachten wie buiten de vaste vier dames nog aanwezig zal zijn.

Daar moet je altijd een beetje geluk mee hebben. Een vriend van mij was er eens toen er een jonge knappe dame in latex er topavond van maakte, maar toen ik er was, was ze er dan weer niet, terwijl ik er wel op had gehoopt.
 
Dat was inderdaad ook een toppertje. Een mooie geile vrouw. Latex Luna dacht ik, en ze maakte nadien even deel uit van de ploeg. Ze kon lekker zuigen en op het einde liet ze zich onder spuiten. Hopen dat ze nog een keertje mee komt spelen. :)
 
Hi, Pré-Corona heb ik ook meerdere keren de parties van Bo Cremer en Bunga Bunga (dezelfde locatie) bezocht. Sindsdien nog niet (weer) geweest. Ik vroeg mij af of er verschillen zijn tussen de zeg maar pré-Corona parties en hoe het er nu aan toe gaat. Ik doel dan bijv. op toelating (is e-mail voldoende of wordt er om vacinatie-/testbewijs gevraagd en is de toegangsprijs ongewijzigd) als ook op de do's and dont's (zijn er nu beperkingen (bijv. TZ))?
 
Hi, Pré-Corona heb ik ook meerdere keren de parties van Bo Cremer en Bunga Bunga (dezelfde locatie) bezocht. Sindsdien nog niet (weer) geweest. Ik vroeg mij af of er verschillen zijn tussen de zeg maar pré-Corona parties en hoe het er nu aan toe gaat. Ik doel dan bijv. op toelating (is e-mail voldoende of wordt er om vacinatie-/testbewijs gevraagd en is de toegangsprijs ongewijzigd) als ook op de do's and dont's (zijn er nu beperkingen (bijv. TZ))?
Wel dan stuur je best een mail naar hen om dit te vragen... [email protected]
 
Ben er ooit ook eens geweest. Was ook tevreden, al is het elke keer toch afwachten wie buiten de vaste vier dames nog aanwezig zal zijn.

Daar moet je altijd een beetje geluk mee hebben. Een vriend van mij was er eens toen er een jonge knappe dame in latex er topavond van maakte, maar toen ik er was, was ze er dan weer niet, terwijl ik er wel op had gehoopt.
Ik weet van de gastheer "Koen" dat ze af en toe eens iets speciaals op de gastenlijst hebben... dit maakt het ook zo leuk en afwisselend.
Exclusieve momenten die dan jouw avond maken. Nu boven al dit lekkers zijn de dames die daar passeren voor mij echt wel TOP... ik denk dat er maar weinig mannen zijn die dergelijke schone in hun zetel hebben zitten :ROFLMAO:
 
Wel interesse om deze gangbang eens te bezoeken. Vooral nieuwsgierig naar de dames, zien ze er goed uit en wat is de gemiddelde leeftijd ongeveer? Kwestie dat het niet de Gangbangnation 'kwaliteit' is.
 
Wel interesse om deze gangbang eens te bezoeken. Vooral nieuwsgierig naar de dames, zien ze er goed uit en wat is de gemiddelde leeftijd ongeveer? Kwestie dat het niet de Gangbangnation 'kwaliteit' is.
Als GB bezoeker weet ik wel wat te kiezen en kan je deze organisatie en dames totaal niet vergelijken met GB nation.... gelukkig maar
 
Als GB bezoeker weet ik wel wat te kiezen en kan je deze organisatie en dames totaal niet vergelijken met GB nation.... gelukkig maar
Dat klinkt goed! Leeftijd speelt voor mij niet zo'n rol ookal ben ik wsl wel jonger dan de dames maar goed dat je ze niet kan vergelijken met GB nation, is wat mijn enige bezorgdheid
 
Ik heb het niet over de koppeltjes maar over de vier vaste dames (onder andere die Bo).
Die zijn 100% zeker allemaal 40+.
Dag kan zijn... maar is dat het probleem voor jou? Liever een dame van 40+ die geil is en weet wat ze wil en één van 20 of 25 die maar op de matras ligt en plafond staart... ik weet één ding dat er maar weinig GB's zijn met lekkere decadente vrouwen.
 
Ik denk dat je voor €100 nergens een gb zal vinden waar enkel meiden van 20-30 jaar zich 5u bijna non-stop laten bespelen. En anders mag je me het wel laten weten want dan heb ik wel interesse. ?

Persoonlijk vind ik de vaste ploeg er goed en proper ( hygiënisch) uitzien. En Bo nog het beste. Had ik niet gezien dat ze zoveel geslikt had, had ik ook mijn kans bij haar gewaagd. Het schrikte me een beetje af. Sorry Bo! ? Ik ben al andere vaste of vrijwillige dames tegen gekomen op "feestjes" waar ik liever niets mee te maken heb of ttz, gewoon vies van ben. Dat heb ik hier eigenlijk niet.
 
Blijf toch erg benieuwd naar die feestjes van Bo Cremer
Heb ze gemaild, maar heb geen reactie gekregen
Geen idee, hoe zij met de corona regels omgaan, en zie ook geen inkomprijs

Als er medewandelaars zijn met verhalen, en deel ze a.u.b
Cheers
Hank
 
Zaterdagavond is er weer een feestje, maar ze werken met een wachtlijst. Dus ik vermoed dat ze enkel de mensen aanschrijven die al geweest zijn. Nu zaterdag reeds 15 koppels. En dan nog de single mannen. Zal dus druk worden. Prijs is 120 Euro voor 5 uur.
 
Laatst bewerkt:
Het begin is steeds druk. Maar ik heb al gemerkt, eens sommigen hun zaad verschoten is, ze naar huis vertrekken.
Als je gaat, dan wel je ervaring neerpennen hé! ?
 
Ik heb helaas moeten afhaken en ze hebben mij gemeld dat mijn plaats dadelijk is ingenomen. Dus als je nu nog een mail stuurt kom je vermoedelijk op de reservelijst. Van de man - vrouw verhouding moet je hier geen schrik hebben. Als er 15 vrouwen zijn met hun partner kunnen er moeilijk nog 80 single mannen bij. Dan is de loft te klein.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan