Recensie Bo Cremer 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb deze voorgaande post door dat nieuw lid even vertaald, blijkbaar spreekt die niet goed onze taal.. Ik heb verschillende bezoeken aan dit feest.
Die is gelegen in het Zuiden van Antwerpen aan de Loft.
Ik was met alle aanwezige dames...die betaald zijn...maar ook met dames van het stel. Waaronder Bo.
Dat was in de zomer ... bij de laatste bezoeken lijkt het erop dat ze niet meer goed ontvangen worden. Ik weet niet wat de reden is...maar ik wil er ook niet achter komen...want ik ga niet meer naar dit feest.
Ik was er op zaterdag 12/11 ... ervan overtuigd dat er twee verrassingen zullen zijn .... dat stond er in de advertentie .. . Maar het was gewoon reclame.
De aanwezige koppels doen alleen mee aan de actie en het komt erop neer de twee tafels vanaf de ingang te bezetten...
Een verandering... de dorpsvrouw met bril wordt vervangen door een blonde milf.
 
Heb deze voorgaande post door dat nieuw lid even vertaald, blijkbaar spreekt die niet goed onze taal.. Ik heb verschillende bezoeken aan dit feest.
Die is gelegen in het Zuiden van Antwerpen aan de Loft.
Ik was met alle aanwezige dames...die betaald zijn...maar ook met dames van het stel. Waaronder Bo.
Dat was in de zomer ... bij de laatste bezoeken lijkt het erop dat ze niet meer goed ontvangen worden. Ik weet niet wat de reden is...maar ik wil er ook niet achter komen...want ik ga niet meer naar dit feest.
Ik was er op zaterdag 12/11 ... ervan overtuigd dat er twee verrassingen zullen zijn .... dat stond er in de advertentie .. . Maar het was gewoon reclame.
De aanwezige koppels doen alleen mee aan de actie en het komt erop neer de twee tafels vanaf de ingang te bezetten...
Een verandering... de dorpsvrouw met bril wordt vervangen door een blonde milf.
Daar aan zie je dat dit flauwe kul is wat hij schrijft... hopelijk is er nog iemand die geweest is en kan beamen dat het een super leuke avond was. En wat die reclame betreft dan was hij niet goed mee als er een dame word verwacht namelijk Latex Luna en die dame wat effectief aanwezig. Ja blijkbaar zijn zo'n mannen veel meer gewoon zekers.
 
Hello, I was at the party on the 12th or I wasn't. That is the key question. I say that I was also now because I have time. I will describe the evening in detail. It was supposed to be a Kinky party and there should be two surprises. I think that one of the surprises was the revolving table used by Bo, the blonde lady who squirts and a plump lady from a couple, but it was only pulled by her husband and another boy with a mustache and curly hair . There was also an ugly incident because a solo gentleman wanted to participate to touch the woman and was suddenly interrupted by his husband on the grounds that it was a private party. The lady in latex is the tall lady from Holland with earrings in her nipples. As a novelty, there was a black couple, the mulatto lady with many kilos, the husband dressed as a warrior. The two couples, the tall and elderly lady with her husband and the blonde lady with her husband, are always at this party. There was also a French-speaking couple, the husband is tall and the lady looks like a Latina. There was also an elderly couple. Halfway through the party, a red-haired lady with short hair who wore a corset came and at the end she participated in the action but with a boy with gray hair whom she was sucking and a tall, blond boy who .he eats the cat. The tables where the couples sit at the entrance, one of them. was moved near the bar, close to the food. That's why couples come to Bo's party to eat and drink. A red-haired lady with glasses and a small tattoo on her back was also present on Saturday, but I also saw her on Friday at Bunga. That's all I remember from Saturday. I don't come back, I don't recommend. A beautiful day .
 
Het is goe dat forums al deze bestaan, maar men kan niet oordelen op iemands persoonlijke ervaring...
Men kan nooit voor iedereen goed doen dat is zo, te veel of te weinig, te dik of te dun, te groot te klein... Etc...
Wel,organiseer misschien eens zelf "de perfecte gangbang"..?? Dan kom ik zeker af!
mvg
 
Het is goe dat forums al deze bestaan, maar men kan niet oordelen op iemands persoonlijke ervaring...
Men kan nooit voor iedereen goed doen dat is zo, te veel of te weinig, te dik of te dun, te groot te klein... Etc...
Wel,organiseer misschien eens zelf "de perfecte gangbang"..?? Dan kom ik zeker af!
mvg
Groot gelijk Crematie lover... commentaren zijn van alle tijden, maar o wee als je op hen commentaar zou geven. Wel mss nog eens een idee... een forum voor gang bang dames alleen die de heren tijdens hun bezoek eens commentaar geven :ROFLMAO: de helden van hier. Niet ieder restaurant valt in de smaak hé
 
Hello, I was at the party on the 12th or I wasn't. That is the key question. I say that I was also now because I have time. I will describe the evening in detail. It was supposed to be a Kinky party and there should be two surprises. I think that one of the surprises was the revolving table used by Bo, the blonde lady who squirts and a plump lady from a couple, but it was only pulled by her husband and another boy with a mustache and curly hair . There was also an ugly incident because a solo gentleman wanted to participate to touch the woman and was suddenly interrupted by his husband on the grounds that it was a private party. The lady in latex is the tall lady from Holland with earrings in her nipples. As a novelty, there was a black couple, the mulatto lady with many kilos, the husband dressed as a warrior. The two couples, the tall and elderly lady with her husband and the blonde lady with her husband, are always at this party. There was also a French-speaking couple, the husband is tall and the lady looks like a Latina. There was also an elderly couple. Halfway through the party, a red-haired lady with short hair who wore a corset came and at the end she participated in the action but with a boy with gray hair whom she was sucking and a tall, blond boy who .he eats the cat. The tables where the couples sit at the entrance, one of them. was moved near the bar, close to the food. That's why couples come to Bo's party to eat and drink. A red-haired lady with glasses and a small tattoo on her back was also present on Saturday, but I also saw her on Friday at Bunga. That's all I remember from Saturday. I don't come back, I don't recommend. A beautiful day .
He eats the cat 😺😺😺…… ☺️☺️☺️☺️☺️☺️ Haha beste van de dag ☺️
 
Het is goe dat forums al deze bestaan, maar men kan niet oordelen op iemands persoonlijke ervaring...
Men kan nooit voor iedereen goed doen dat is zo, te veel of te weinig, te dik of te dun, te groot te klein... Etc...
Wel,organiseer misschien eens zelf "de perfecte gangbang"..?? Dan kom ik zeker af!
mvg
het is goed om meningen te hebben, voor- en nadelen, uiteindelijk beslist de lezer
 
Hi Guys,

Als trouwe hond richting Bo, wauw weer wat mogen beleven. Op en top sfeer, geile Bo, lekkere Jessy, mijn twee favoriete. Twee heerlijk zaadsletten. Als je daar dan ligt en bezig bent en je ziet hen dan zo met elkaar spelen. Die twee hebben zo'n geile interactie dat je zelfs spontaan zou klaar komen :p.
De andere dames niet vergeten, maar zoals dat bij iedereen is kan je natuurlijk niet met iedereen een klik hebben. Zakje toch weer enkele keren mogen droppen.

Het was aangenaam druk en een gezellig avond op één minpuntje na van een jonge gast die toch wat haantje was, maar dat werd toch snel opgelost. Voor de rest wat nieuwe gezichten gezien waaronder ook een knap jong koppel met een lange slanke dame. Heel even mee kunnen praten... hoe zeg je dat Brains on Heels :love:.

Afsluiter van de avond vond ik wel geweldig, een bukkake. De man die jarig was die heeft er alvast van genoten. Een zaadlover die man. Vond het wel chique van Bo en haar team om iemand zo toch een avond/verjaardag van zijn leven te geven. Even in de aandacht en iedereen was weer voldaan.
Koen en zijn vrienden ook weer in de weer met je aandacht voor het innerlijke. Kortom mijn weekend kon niet meer stuk. Tot de volgende dan maar weer.
 
Iemand ervaring met deze party? Geplaatst onder de vlag Bo Cremer maar daarna valt enkel de naam "the gentleman" als organisator. Locatie en een deel van de tekst hebben haar signature maar de rest? Weet iemand wat haar inbreng is en of zij zelf aanwezig gaat zijn op dat feest?

Hallo Y-U,

Op deze party zal ik aanwezig zijn... welke ervaring... nog geen daar het een volledig nieuwe party is gelanceerd in Buddha... interesse... zondag 1 Oktober 15u.

Kusjes Bo Cremer
 
Hallo,

Ik was aanwezig op deze "Silky-Sunday" in Buddha Club te Boom.

Mogelijks vergis ik mij, maar volgens mij is de eigenaar van Club Erodance te Nazareth betrokken bij de organisatie.

Het feestje was uitzonderlijk geslaagd, door heel aangename sfeer.

Vijf echt mooie dames verwelkomden de aanwezigen in zwarte cape, gekleed als een echte fee, en eigenlijk onherkenbaar.

Nadien met deze vrouwen uiteraard de echte fun op de matrassen, maar ook in de kamers.

Naast de vijf dames, ook meerdere echt mooie dames van koppels die echt open staan voor enkele extra-mannen erbij…

Bo Cremer ken ik echter niet, mogelijks heeft zij ook actief deelgenomen aan dit feestje?

Dus volgens mij een aanrader.
 
Hallo,

Ik was aanwezig op deze "Silky-Sunday" in Buddha Club te Boom.

Mogelijks vergis ik mij, maar volgens mij is de eigenaar van Club Erodance te Nazareth betrokken bij de organisatie.

Het feestje was uitzonderlijk geslaagd, door heel aangename sfeer.

Vijf echt mooie dames verwelkomden de aanwezigen in zwarte cape, gekleed als een echte fee, en eigenlijk onherkenbaar.

Nadien met deze vrouwen uiteraard de echte fun op de matrassen, maar ook in de kamers.

Naast de vijf dames, ook meerdere echt mooie dames van koppels die echt open staan voor enkele extra-mannen erbij…

Bo Cremer ken ik echter niet, mogelijks heeft zij ook actief deelgenomen aan dit feestje?

Dus volgens mij een aanrader.
Wtf to go to a party and not know the host 🤣🤣🤣aaa...if you saw a lady with a tattoo between her breasts....maybe that's a clue. 😉😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan