Recensie Bo Cremer 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wel vrienden van het neuk uurtje... we hebben er weer van genoten. Helaas was ik er zonder mijn partner in crime.
Iets rustiger dan voorheen maar niet minder actief... weer een toffe avond achter de rug. Enkele nieuwe gezichten, maar allemaal leuke mensen.
Ondertussen is mijn zak herstellende na meermaals leeg te knijpen (lol) Naast Bo was er ook een nieuw blondje... Mona dacht ik dat ze heette. Heet konijn dat is zeker. De andere dames eveneens bedankt voor de geile avond. Ik zal jullie volgende wel even moeten missen (vakantie) Tot dan
 
Ik zou dolgraag een keer aanschuiven bij dit feestje maar is vanuit Rotterdam helaas niet te doen per openbaar vervoer. Mochten er mensen zijn die vandaag of in de toekomst die kant op gaan, een plekje over hebben in de auto en mij snachts kunnen droppen in Rotterdam of een ns station met nachttrein verbinding (Utrecht, Adam cs, Amsterdam Schiphol, den haag hs of delft) dan hou ik me aanbevolen. Hoeft natuurlijk niet voor niets.
 
Ik zou dolgraag een keer aanschuiven bij dit feestje maar is vanuit Rotterdam helaas niet te doen per openbaar vervoer. Mochten er mensen zijn die vandaag of in de toekomst die kant op gaan, een plekje over hebben in de auto en mij snachts kunnen droppen in Rotterdam of een ns station met nachttrein verbinding (Utrecht, Adam cs, Amsterdam Schiphol, den haag hs of delft) dan hou ik me aanbevolen. Hoeft natuurlijk niet voor niets.
OF! Neem een hotel kamer en maak er een weekendje van! Er is zoveel leuks nog te doen in Antwerpen! Of anders, check ook zeker Flixbus eens, die hebben regelmatig nachtritten van Antwerpen naar verschillende Nederlandse steden.
 
Wel vrienden van het neuk uurtje... we hebben er weer van genoten. Helaas was ik er zonder mijn partner in crime.
Iets rustiger dan voorheen maar niet minder actief... weer een toffe avond achter de rug. Enkele nieuwe gezichten, maar allemaal leuke mensen.
Ondertussen is mijn zak herstellende na meermaals leeg te knijpen (lol) Naast Bo was er ook een nieuw blondje... Mona dacht ik dat ze heette. Heet konijn dat is zeker. De andere dames eveneens bedankt voor de geile avond. Ik zal jullie volgende wel even moeten missen (vakantie) Tot dan
26 berichten alleen over Bo Cremer.... vreemd....
 
OF! Neem een hotel kamer en maak er een weekendje van! Er is zoveel leuks nog te doen in Antwerpen! Of anders, check ook zeker Flixbus eens, die hebben regelmatig nachtritten van Antwerpen naar verschillende Nederlandse steden.
Een hotelkamer jaagt me te veel op kosten en ben ook niet echt een citytripper... maar die nachtbus is zo gek nog niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik ken Bo Cremer al zo'n 10 jaar. Voordat ze haar feestjes organiseerde in de loft op het zuid, kwam je haar ook wel tegen in het swingersmilieu.. zij ging toen all the way.. NZC.. op privé feestjes. Leuke Vlaamse verschijning en een echte nymph. Zij kan er niet genoeg van krijgen...
 
Mijn eerste feest bij Bo Cremer dateert toch al van enkele jaren geleden. Was toen in een appartement tegenover Rooseveltplaats. Ik denk een kleine 10 jaar geleden.
 
Hé allemaal, na een lange periode buiten strijd geweest te zijn, heb ik afgelopen vrijdag mijn geile schoenen nog eens aangetrokken en naar de Bo Cremer Gang Bang party geweest. Het was een blij weerzien en een heerlijk gevoel terug actief te kunnen zijn. Het was behoorlijk druk, maar wel kwalitatief druk zijnde de verhouding dames en mannen lag voor mij althans perfect. Geen haantjes, lekkere dames en geile acties. Zo kwam er een vriendin van Bo langs, ik denk Spaans of Marrokaans... alleszins een pracht meid die samen met Bo een sperma show gegeven heeft. Eigenlijk verschillende want de laatste op de avond was net voor de toog een bukkake als ze beide op hun knieën zaten en zich nog eens lekker lieten onder spuiten met het laatste beetje zaad van ons (lol) Die 2 hebben elkaar dan nog eens afgelikt, mmm geile actie. Verder heeft Jessy mij nog heerlijk verwend en was de blonde dame (haar naam ontgaat me even) een hete brok die we met enkele mannen op de stoel hebben genomen. Zoals steeds was de organisatie top, leuk en vriendelijk team, de catering was af en voor diegene die ook geweest zijn kunnen dit beamen dat wij als mannen goed in de watten worden gelegd. Boven alles was er voor mij een klein min puntje, maar daar kan niemand iets aan doen dan alleen de mensen in kwestie zelf, was dat er 2 koppels (blijkbaar bleu's) de kat uit de boom keken en dus niet actief waren. Jammer want één van die dames lag wel in mijn smaak. Voor de rest waren er denk ik toch een 15 tal dames aanwezig. Voor mij was het weer een geslaagde avond. De avond was warm (door de warmte) maar ook hot van de actie.
 
Beetje doods hier. Lang geleden dat ik er was. Twijfel om morgen nog eens te gaan maar wil ook nog eens graag naar Amai. Ideaal zou zijn morgen Bo en zaterdag Amai alleen denkt de herladingssnelheid van mijn viscoiteit (de hoeveelheid sperma dat iemand spuit zeg maar) daar helaas anders over.
 
Beste Pedro, ik ga morgen zeker en zoals ik vernomen heb staat er wel wat speciaal op de agenda... Juffen die bijles geven :p
Er komt blijkbaar ook een speciaal persoon T-Girl Nika... daar heb ik persoonlijk wel eens zin in. Mss tot morgen
 
Ik ben gisteren langs geweest.
Beetje doods hier. Lang geleden dat ik er was. Twijfel om morgen nog eens te gaan maar wil ook nog eens graag naar Amai. Ideaal zou zijn morgen Bo en zaterdag Amai alleen denkt de herladingssnelheid van mijn viscoiteit (de hoeveelheid sperma dat iemand spuit zeg maar) daar helaas anders over.
Uiteindelijk gisteren voor Bo Cremer gekozen


Ik heb me enkel met dames van de line up bezig gehouden want buiten de line up sprak geen enkele dame me aan. Zoinzo was geen enkele deelnemende dame van jonger dan 40 jaar vermoed ik. Ik zelf ben wel liefhebber van sommige 30+ of 40+ dames (ben zelf 31 jaar), maar vanavond waren er geen buiten de line up gewoon niet die me aanspraken.

Rond 20 h 45 begon het met een strippersdansje (of dat moest het toch voorstellen neem ik aan?). De dj vond het liedje niet en het zoeken naar het liedje duurde langer dan het liedje zelf. Leek meer op een comedy sketch dus in the end. Daarna begonnen ze er aan, en ikzelf heb als eerste mezelf bij Mieke gevoegd. Mezelf laten pijpen terwijl ze werd geneukt door een andere.


Daarna nog gespreid over de avond bij 2 andere blonde dames geweest van het team. Ook proberen aan te schuiven bij Bo maar die was altijd te druk bezet. De 5de dame van het team (Angel) spreekt mij persoonlijk niet echt aan. Vroeger is die nog bij de brandweer geweest denk ik, zoals die vroeger alles nat kon spuiten. Maar gisteren (en recente vorige keren) leek het dat ze die job niet meer uitoefende.


Uiteindelijk gespreid over de avond 2 maal klaar gekomen, op een van de blonde dames haar tieten. Ze kneep mijn ballen af en mede daardoor zeer krachtig klaargekomen met een 7 tal stralen, de eerste stralen perongeluk 10 cm verder geschoten. Een van m'n lekkerste orgasmes ook. De dame zei het ook, dat ik veel gespoten had en ik bedankte haar voor het afknijpen van m'n ballen. Tweede keer was bij de andere blonde dame van het team, in haar mond maar hier was het al eerder geguts en amper een koffielepeltje aan hoeveelheid sperma. Veel minder spectaculair dus.


Tussendoor ook nog even half in slaap gevallen, wat mottig geworden van de hitte. Dat de organisator bezorgd was geworden om mij, maar er was niks aan de hand. En tegen 00 h 20 was het eigenlijk al dood. Uiteindelijk tot 00 h 45 nog afgewacht of er wat leven terug in de brouwerij kwam maar niks meer. Men was ook al volop aan de opkuis begonnen.


Samenvattend een leuke avond maar af te raden als u meer valt op de jongere types (studentes bv). Er was een dame wel aanwezig, een brunette, die er wel wat jonger uitzag maar die deed niet mee. Kwam pas later op de avond binnen. Ook Sara (Bunga Bunga) is trouwens een bezoekje komen brengen (maar niet voor seks). Mij gaan ze niet te snel terug zien bij Bo Cremer (ik schat ergens eind dit jaar was, tijdens de feestdagen) maar dat is omdat ik afwisseling nodig heb (volgende keer nog eens Club Amai of een Nederlandse gangbang met een line up of misschien nog eens ofzo).
 
Floris was voor het eerst op het feestje bij Bo Cremer. Spijtig genoeg moest ik om 23.15h al vertrekken. Laatste trein naar Gent. Geen spijt van mijn bezoek. De dames waren top en erg actief. Alles tip top in orde. Veel actieve koppels maar erg veel single mannen. Kwam heel erg aan mijn trekken. En Bo wat ben je moooooiiii.
Wat is veel ...
 
Wel als je van een geslaagd avondje spreekt... ik heb me rijkelijk vermaakt, rijkelijk laten leegtrekken, rijkelijk aan mijn trekken gekomen.
Toffe bende, toffe dames/koppels, toffe mannen waar je ook een leuk gesprek mee kan voeren... relax als het nodig is, de honger stillen en terug op krachten komen met een mooi verzorgd buffet. Veel actie en lekkere vrouwen... wat de start betreft was dit wel eens een leuke entertaining van de dames. Bo en team, bedankt voor alweer een mooi geheel. Tot binnenkort.
 
Ik twijfel ook om te gaan. Zaterdagavonden vond ik over het algemeen beter dan vrijdagavonden.
Maar helaas rijd ik ook niet door Oost Vlaanderen.
Trouwens gisteren Bo nog gezien in Eroxx. Ze zag er leuk uit met haar lange haar, en dan nog wel topless. Dansend aan de paal; leuk en geil om naar te kijken. 😉
 
Mijne Heren, als trouwe hond ben ik zoals verwacht afgegaan op de heerlijke geur van sex. Het was een gezellige avond. Misschien iets minder druk dan vorige, maar niet minder leuk. Enkele nieuwe gezichten. Nieuwe koppels ontmoet en de vriendin van één van die koppels, miljaar wat een brok was dat. Die dame was onvermoeibaar. Weer heerlijk geile momenten mogen beleven, Bo je was weer top. Koen bedankt voor jouw kookkunsten om onze verloren energie weer op te boosten. Bedankt allen voor deze fijn actieve avond.
 
Lang geleden dat ik er nog es bij was.
Maar mijn laatste keer deed ik zelfs mijn kleren niet uit. Er was zoveel volk dat er geen doorkomen aan was... Ik geraakte niet verder dan de keukenbar, stampensvol, schouder aan schouder. En dat terwijl er algemeen slechts een kleine versoepeling was inzake corona (was het nu eind aug 20 if eind aug 21...?).
Gelukkig als single vrouw gratis binnen. Maar zoveel mannen had ik in hun blootje nog nooit samen gezien. Draait goed ginds 😁...
Misschien ooit nog wel es terug. Liever graag es met een groepje naar daar trekken.
 
Hé allemaal... zou ik vrijdag mss wel eens iemand ontmoeten van hier op Bo Cremer haar feestje?
Ik heb er alvast zin in en als mijn agenda het toelaat kom ik weer mijn warme bijdrage leveren 🤪
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan