Recensie Bo Cremer 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren naar deze gangbang afgezakt. God, wat heb ik het mij beklaagd.

Er waren een vijftiental koppels aangekondigd, ik denk dat er maar de helft aanwezig waren. Het valt te betreuren dat de organisatoren dit soort misleidende reclame gebruiken om mensen te lokken, maar op zich zou je kunnen stellen dat er nog genoeg zijn om dikke fun mee te beleven.

Vergeet het...

Een Amerikaans stel was actief. De dame was leuk in de omgang en had een mooi koppie, maar daaronder zat wel een lichaam dat de 100 kilogram aantikte. Niet echt mijn type dus. Dan was er nog een blonde van West Vlaanderen die enkel met haar man actief was en heel kort één of twee andere mannen toeliet, mits goedkeuring van haar ventje. De overige dames waren NIET actief. Die kwamen voor de sfeer en gezelligheid.

De drie vaste dames die dat spel organiseren deden wel hun best op één na. De dame die vroeger zwart kort haar had, maar nu met langer licht bruin haar. Op een gegeven moment begaf zij zich naar de matrassen met (niet geheel toevallig) twee knappe Marokkaanse mannen die ze pijpte en liet neuken. Ik en een viertal andere mannen stonden rond haar te wachten op onze kans. Goed geprobeerd van ons, maar helaas. De twee heren waren klaar, zij stond recht, schikte haar setje en ging leuk terug keuvelen aan een tafeltje. Wij heren stonden er wat beduusd bij en gingen ongemakkelijk met de situatie dan maar ergens anders staan.

Conclusie: behalve enkele vaste dames, was er niets te beleven. Doods en saai verwoorden het goed.
Bij de meeste parenclubs of georganiseerde feestjes zijn er genoeg stellen die wild gaan, hier totaal niet.

Ik ga de komende maanden wat andere feestje ontdekken, maar hier ga ik nooit meer heen.
 
gisteren was ik ook in het feestje van Bo cremer, eigenlijk ben ik het eens met markeerstift.
wat markeerstift beschrijft heb ik ook ervaren. de aangemelde koppels waren in mijn 3 uur aanwezige tijd die ik er was enkel maar aan het praten en wat snacks aan het eten. niet elke party kan even goed zijn inderdaad maar voor mij was er toch iets te veel volk voor de ruimte die beschikbaar is. de koppels waren weinig actief , weliswaar in de tijd tussen 20 u en 23 u, dan heb ik het maar op koude sokken afgetrapt.
ik ga waarschijnlijk niet meer naar het feest gaan na gisteren.
inderdaad de mollige dame was voor mij de enige van de niet vaste crew die haar best wel deed.
jammer voor de rit , jammer voor de poen
op naar een andere bang
 
Ik vond het jammer dat ik niet kon gaan, maar zo te horen mag ik mij gelukkig prijzen.
Tim C, dat het het niet eens bent met Markeerstift en paljas kan ik begrijpen, maar beledigingen horen volgens mij niet thuis in dit forum.
 
Het kan verkeren. Eerst worden de feestjes van Bo Cremer + Bunga Bunga als heel positief beoordeeld, en een paar maanden later niet meer. Blij dat ik niet geweest ben, en geld/tijd/brandstof bespaard heb. Goed dat Girlsreview bestaat ?
 
Afgelopen zaterdag ook eens binnen ''gewipt'' was weer super leuk na alle corona shit, Bo en haar vriendinnen waren dan ook weeral super actief (de dames hadden er allemaal zin in) lekkere pijpbeurt gehad van Bo, en lekker kunnen doorneuken met jessy,en angel heb ik later op de avond ook nog eens een goeie beurt gegeven!!
Kort samen gevat, TOP avond gehad!!
Doe zo voort en tot de volgende!
 
Hoi Goedenavond, jammer dat we geen recensie lezen van de Bo Cremer party vrijdag jl. (wel van de Bunga Bunga party zondag jl. in dezelfde locatie). Jammer, omdat de ervaringen na de (voor)laatste party nogal wisselend waren (te druk, passiviteit, ons-kent-ons sfeer, etc.). Anderzijds waren er ook positieve geluiden (juist veel actie). Mijn ervaringen dateren nog van voor-Corona. Ik heb mij altijd uitstekend geamuseerd. De vaste dames van het team (met name Sas, Kimmy en Angel) waren altijd beschikbaar. Bo sprong bij daar waar nodig en/of gevraagd. Uiteraard zie je vaak dezelfde gezichten, zodat er onderling automatisch een 'andere' d.w.z. minder afstandelijke sfeer ontstaat. Voor-Corona was het i.i.g. niet TE druk. Zeg maar gezellig vol. Kortom ik was positief. Ik ben danook benieuwd of er een duidelijk verschil is tussen de huidig en voor-Corona feestjes. Heeft iemand vergelijkingsmateriaal? Tx, Harmson
 
vorige vrijdag was echt top!! De aanwezige koppels waren niet van de matrassen te krijgen! Zo'n sfeer en actie, de aanwezige waaronder ikzelf zijn voldaan(leeg dus) huiswaarts vertrokken het volledige team van bo hebben weeral het beste van zichzelf gegeven, ook de dame die zich vrijwillig liet domineren! op naar volgende zaterdag!! ?
 
Idd. vrijdag was echt top... als je dan de voorgaande recensies leest, wel dan kan je zeggen dat het een moment opname is dat diegene die toen niet voldaan waren nu dus wel behoorlijk pech hadden. De juiste mensen bij elkaar en het was vuurwerk. Heb enkele nieuwe gezichten gezien en ja hoor alle dames waren super actief. Af en toe een beetje stapelen... lol... kon geen kwaad. Eveneens ik ben zeer voldaan naar huis gegaan.
Bo en alle andere dames toppie en doe zeker zo verder en laat het niet aan je hart( kutje) komen. Tot de volgende :giggle:
 
Hoi Goedenavond, jammer dat we geen recensie lezen van de Bo Cremer party vrijdag jl. (wel van de Bunga Bunga party zondag jl. in dezelfde locatie). Jammer, omdat de ervaringen na de (voor)laatste party nogal wisselend waren (te druk, passiviteit, ons-kent-ons sfeer, etc.). Anderzijds waren er ook positieve geluiden (juist veel actie). Mijn ervaringen dateren nog van voor-Corona. Ik heb mij altijd uitstekend geamuseerd. De vaste dames van het team (met name Sas, Kimmy en Angel) waren altijd beschikbaar. Bo sprong bij daar waar nodig en/of gevraagd. Uiteraard zie je vaak dezelfde gezichten, zodat er onderling automatisch een 'andere' d.w.z. minder afstandelijke sfeer ontstaat. Voor-Corona was het i.i.g. niet TE druk. Zeg maar gezellig vol. Kortom ik was positief. Ik ben danook benieuwd of er een duidelijk verschil is tussen de huidig en voor-Corona feestjes. Heeft iemand vergelijkingsmateriaal? Tx, Harmson
Hoi welke angel bedoel je? Die noorse?gr
 
Gisteren nog eens langs geweest. Een beetje tegen mijn principes want ik was vrijdag nog klaargekomen en normaal laat ik tussen twee zaadlozingen liefst wat tijd zodat ik heviger spuit. Maar ik verveelde me op zaterdagavond dus toch maar gegaan. Normaal ging ik naar een muziekoptreden die avond maar dat lukte niet met openbaar vervoer. En dit was makkelijk te doen met het fietske (voor mij toch). Bovendien ging ik normaal in de middag ook naar iets van Ramon, wat ik zelf gecancelled heb voor mezelf, omdat ik geen infomail had gehad en niet zeker wist of het doorging maar zodus niet wegens de avond ervoor gespoten te hebben dus had ik iets van "als ik naar Ramon zou zijn geweest, kan ik even goed naar Bo Cremer gaan". Allee ja genoeg geluld over mijn eigen plannen, over de gangbang zelf.


Ik was er van 20 h 00 tot 01 h 00. De actie begon rond 20 h 45. De 5 aangekondigde dames ging samen op bed zitten en speelden lichtjes met elkaar. Ik ben geen directe aanvaller (mijn zelfbeeld is daar te laag voor) dus ik wacht altijd nog even af. Er zijn enkele mannen die wel meer initiatief durven nemen dan ik en op dat moment heb ik me bij Sas gemeld (blonde dame met tepelpiercings). Ze pijpt lekker maar ik wou nog niet direct verschieten (zeker omdat het minder dan 24 h geleden was sinds de laatste zaadlozing en ik was nog niet voldoende terug opgeladen). Daarna me even koest gehouden, alles een beetje in het oog gehouden. Er was één dame aanwezig waarmee ik ooit de beste neukbeurt ooit had gehad (voor mijzelf natuurlijk, zij zal al betere neukbeurten dan met mij hebben gehad). Dat was toen nog in Gercellinos, ergens in februari 2019 denk ik (vlak voor alle ellende begon). Ik herkende haar eerst niet, maar toen ik haar man zag (hij heeft een coole baard) legde ik de link en herkende ik haar. Haar naam is Mieke en ze was voor de eerste keer op een feestje van Bo Cremer heb ik gehoord. Toen Mieke in actie schoot ben ik dan ook direct gaan aanschuiven bij haar, haar eerst nog eens (als in: iemand anders had het ook al gedaan) laten squirten en me dan laten vertroetelen door haar. Ze had lange nagels en dat voelde ik goed in mijn ballen maar ik ben wel wat pijnprikkels gewoon. Toen ik bij een latere sessie perongeluk op haar haren ging zitten met mijn knie, heeft ze echter wel doorgeknepen en dat heeft ze wel gehoord. Maar ik was bezig bij de eerste sessie met haar en ja die was leuk. Geneukt heb ik haar niet meer, ik was iets te zenuwachtig waardoor ik hem niet helemaal recht kon blijven houden + ik ben eigenlijk anti condoom (krijg daar soms uitslag van) en doe dat enkel rond m'n penis als ik bijna word gevraagd om iemand te neuken (pijpen met condoom dan zal ik altijd zelf weigeren en iets anders zoeken). Een andere dame waarmee ik altijd een leuke tijd heb, is een andere blonde dame van het team (de tweede, en er zijn er in totaal 2, de drie andere zijn brunettes) en ik zou haar naam duizend keer kunnen zeggen maar ik ben hem kwijt. Heel stom want ik was nog tegen een andere man aan het stoefen dat ik Elina (een vrije dame die daar rondliep) haar naam in tegenstelling tot hem wel had onthouden, en dat naar hem slechts een keer gehoord te hebben. Bij deze aan die man: mijn excuses. Maar goed, die tweede blonde dame dus, ze pijpt lekker en ik heb me dan ook een paar keer bij haar gemeld. En dan ook de tweede sessie met Mieke: ik was haar aan het beffen toen iemand me op zij duwde, zij liet het toe zo lijkt dus het zal wel een slechte beurt zijn geweest veronderstel ik want lang was ik niet bezig. Wel mij nog rustig door haar laten aftrekken. Uiteindelijk klaargekomen over de borsten van de dame wiens naam ik niet kan opkomen. Ik kwam eigenlijk zo rustig klaar (er was bijna niks te zien, en het was zo'n dun sperma, allemaal door het feit dat laatste zaadlozing toen amper 25 h geleden was, en desondanks de geilheid kreeg ik er niet meer of dikker zaad uitgeperst) dat ik probeerde te faken dat ik was klaargekomen en bleef rustig aftrekken, maar ze had toch door en moet mij hebben willen ontzien want van toen bleef ze er af. Ik had eigenlijk gerust binnen de 2 minuten nog eens kunnen klaarkomen, een beetje de gevoeligheid van de eikel trainen hahahaha. Maar er stond achter mij ook wel een heer braaf aan te schuiven dus maar besloten mijn gefake te stoppen en rustig te vertrekken voor wat te drinken. Er was ook een kliekje aanwezig dat op de zetel vanachter plaats had genomen. Er gebeurde geile dingen, maar ik had direct door dat het niet de bedoeling was dat andere mannen zich kwamen opdringen. Van zeer dichte afstand mogen kijken en dat was zeker genoeg voor mij. En dat is eigenlijk waar het stopte voor mij. Wel nog gebleven tot 01 h 00, nog een paar keer bij enkele dames aangeschoven maar het zat er niet meer in, was eigenlijk vanaf 00 h 00 vrij veel 1 op 1 en daarbij maak ik nooit veel kans maar het is eigenlijk ook niet het soort seks dat mij aanspreekt als ik er niet op ben voorbereid.
 
Waren er buiten de 5 dames nog koppels aanwezig? Of zijn die allemaal terug verdwenen naar de clubs.
Er waren koppels aanwezig ja. Zoals in de review staat: Mieke en haar man ondermeer. Maar over het algemeen was over de hele avond niet zo druk. Redelijk weinig mannen ook. Koppels weet ik niet helemaal goed wie bij wie hoorde. Maar in totaal denk ik om en bij de 15 dames. Er was ook een dame aanwezig die denk ik alleen was. Kleine borsten en liet zich graag bepotelen door de mannen. Ikzelf heb haar niet aangeraakt, beetje uit schrik voor haar reactie. Rond 23 h 30 is zij vertrokken.
 
In tegenstelling tot PedroJ1990 ben ik wel de man van het eerste uur. Ja de 5 lekkere dames beginnen er zoals altijd aan om 2045u als het meeste volk binnen is en dit na een gezellig babbeltje en verwelkoming. Het was iets minder druk in het aantal heren, maar voor mij geen erg en misschien beter ook voor iedereen. Te druk is ook niet zo leuk. Er waren heel wat koppels waaronder ik ook een 5 tal nieuwe heb gezien. Toch altijd fijn dat alle avonden verschillend zijn en dat de mix van dames ook altijd wel goed is. Zo verschiet ik toch telkens wat liters zaad. Ik kan best zeggen dat de sfeer van de laatste 2 party's op en top was... de juiste mensen in de juiste setting maakt er een gezellige avond van. Dit soort GB's maakt het voor mij ook leuk en geil... geen gedrum zoals in een club en gejaagd zijn om je kans te wagen. Bij Bo en dat is toch hun betrachting gaat het om de kwaliteit en gezelligheid met meeeeer dan voldoen geile acties. Als je ziet dat het zaad rond vliegt, de dames lekker ondergespoten worden en dat hun mondjes soms gevuld worden, dan ben ik helemaal mee om mijn portie mee op te dienen. Als je zaad verschoten is dan kan je weer aan een leuke babbel beginnen met gelijkgestemde en als je innerlijke ook een beurt wenst, kan je aan het buffet je rond eten. Zo waren voor mij de pizza's ook weer een leuke versnapering.
Ik heb de avond uit gedaan en voldaan naar huis gegaan. Bo en alle andere lekkere dames, merci en tot de volgende.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren naar dit feestje geweest.
Naast de 5 huisdames die er al bij al nog niet zo slecht uitzien en zeer actief zijn gans de avond waren en maar enkele koppels aanwezig.
1of 2 van die koppels wel actief, maar niet mijn meug.
De knapste verschijningen zijn terug naar de clubs gekeerd denk ik.

Was een leuke avond, met 3 meiden iets gedaan en ze hadden geen probleem met het formaat.
Komt niet in mijn top 3, maar wel leuk en met herhalingsgevaar.
 
Zelf was ik niet zo in vorm. Dus heel rustig aan begonnen. Bo deed zelf niet mee omwille van recente borstvergroting. Verder was er nog een leuke slanke vrouw die avond enkel aan de vrouwen mocht komen en waar dus geen enkele man mee mocht spelen. Dat waren dan ook de enige 2 tegenvallers van de avond. Verder een leuke avond gehad met de meer dan actieve dames die er altijd wel een mannetje meer bij willen.
Toen de lichten om 0h58 aangeven was ik nog volop bezig. Waarschijnlijk omdat de avond voor mij wat traag op gang kwam, maar dat lag zeker niet aan de dames, maar wel aan mij.
 
Ik ben al verschillende keren naar de bo cremer feestjes geweest. Prijs / kwaliteit zeer tof concept !! Zeker en vast voor herhaling vatbaar. Steeds mooie en gewillige dames aanwezig :)
 
Het vorige feestje jammer genoeg moeten missen, maar ondertussen weer wat zaad gespaard om vrijdag netjes te kunnen ledigen bij de dames... Bo vrijdag mag je mij verwachten en hopelijk brengt de Sint een geile avond.
 
Voor mij niet voor herhaling vatbaar. Sommige koppels en sommige dames die er zijn staan niet altijd open voor intieme interactie. Zou ook soms veel liever minder betalen dan koppels.
 
Gisteren nog eens geweest, best van geil feestje, maar Bo zelf is nogal selectief en niet zo actief (ik denk 2x op de avond met 2 of 3 mannen).
Haar borstvergroting vond ik persoonlijk niet zo geslaagd. Haar borsten waren goed zoals ze waren, maar dat is een persoonlijke mening en iedereen houd van wat anders.
Waarom het feestje naar haar vernoemd is weet ik ook niet goed, er zijn andere vaste dames die veel actiever en het met heel wat meer passie doen.
Er waren ook een stuk of 8 koppels aanwezig waarvan 4 totaal niet actief. Maar 2 leuke koppels maakte dat meer dan goed. Dat was een geile bedoening. Er waren wat minder mannen dan anders.

Jammer dat er 3 anderstalige mannen aanwezig waren die vrij opdringerig waren (Turken naar wat ik hoorde). Niets tegen die mensen, Als ze respectvol blijven tegenover de vrouwen en andere mannen. Het zal in hun cultuur zitten vermoed ik. Een beetje zoals ik heb betaald dus ik mag doen wat ik wil (niet dus).

1 van hen slaagde er in terwijl ik op mijn knieën zat en gepijpt werd door een van de koppels opdringerig naast mij te komen staan en hij moest mijn schouder vastnemen om niet om te vallen. anders kwam hij niet dicht genoeg. Het wat respect en hou aub wat afstand zeker in deze tijden.

Later op de avond ging diezelfde man op de enkel van dezelfde dame zitten. Gedaan met de pret voor die dame, want het was niet de lichtste persoon. En i.p.v. zijn excuses aan te bieden ging hij in discutie dat hij toch ook wel dichterbij mocht komen en dat hij niet op haar enkel was gaan zitten.

Later op de avond even haar enkel gemasseerd en in verschillende richting bewogen en volgens mijn bescheidde mening (ik ben geen dokter, maar heb wel een sportgeschiedenis) is er helaas meer aan de hand dan enkel een blauwe plek.

Dus al bij al nog niet zo een slecht avond, maar ook weer geen topavond.
Er blijft wel herhalingsgevaar.
 
Voor mij niet voor herhaling vatbaar. Sommige koppels en sommige dames die er zijn staan niet altijd open voor intieme interactie. Zou ook soms veel liever minder betalen dan koppels.
De koppels zijn de aantrekpolen voor de mannen. Niet andersom. Denk je nu echt dat de koppels nog gaan komen als ze meer moeten betalen dan de mannen. Hetzelfde verhaal in clubs. Dat is hetgeen waar de clubs op draaien.
 
De drie vaste dames die dat spel organiseren deden wel hun best op één na. De dame die vroeger zwart kort haar had, maar nu met langer licht bruin haar. Op een gegeven moment begaf zij zich naar de matrassen met (niet geheel toevallig) twee knappe Marokkaanse mannen die ze pijpte en liet neuken. Ik en een viertal andere mannen stonden rond haar te wachten op onze kans. Goed geprobeerd van ons, maar helaas. De twee heren waren klaar, zij stond recht, schikte haar setje en ging leuk terug keuvelen aan een tafeltje. Wij heren stonden er wat beduusd bij en gingen ongemakkelijk met de situatie dan maar ergens anders staan.

Dat is volgens mij Bo en ik heb met haar dezelfde ervaringen zoals ik hierboven heb geschreven.
 
Afgelopen zaterdag samen met een gelegenheid vriendin geweest, wat hebben wij een zalige avond gehad. Bo en de andere dames jullie waren weer geweldig. Niet alleen heb ik bij mijn vriendin het plezier gehad, maar toch bijna met alle actieve dames. Bo je verslikte je bijna in mijn zaad (lol).
Leuke babbels gehad en weer wat nieuwe mensen leren kennen. Meer moet dat niet zijn. Bedankt en tot de volgende.
 
Hoi iedereen, ik ga vandaag voor de eerste keer naar een GB van bo cremer, en alsook mijn eerste GB ervaring. Zijn er zo dingen waar ik op moet letten, ik ga wel regelmatig een DVP bezoeken. Maar een GB is toch nog iets anders natuurlijk :)
 
Hoi iedereen, ik ga vandaag voor de eerste keer naar een GB van bo cremer, en alsook mijn eerste GB ervaring. Zijn er zo dingen waar ik op moet letten, ik ga wel regelmatig een DVP bezoeken. Maar een GB is toch nog iets anders natuurlijk :)

Goh, de klassiekers he:

Maak het gezellig & sla een praatje, maak op tijd plaats voor de andere deelnemers, ga niet de hele tijd helemaal overheen de dame hangen, hou het proper & ruim je spullen op, geen haantjesgedrag etc,...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan