Recensie Bo Cremer 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo mijn eerst GB ervaring zit achter de rug, heel wat zenuwen op voorhand natuurlijk. Maar eens ik binnen kwam en gegroet werd, ging het al wat makkelijker. Organisatie zat wel echt top, heel goed ineen gestoken en vriendelijk personeel. Maar er was wel heel veel volk. Heb hier en daar een praatje gemaakt, en geprobeerd sociaal te zijn. Lukt op zich wel, allemaal vriendelijke mensen.

Toen de GB opgang kwam, en de dames zich opwarmden ff gewacht tot de eerste hun zaad konden lossen, en mij dan kunnen laten pijpen. Maar vond het allemaal beetje raar nog, toen heeft een heel tijd geduurd en heb ik toch even kunnen neuken nog. Maar vond het wat moeilijk om mij er tussen te krijgen, er waren toch altijd die wat meer actie kregen. Maar kan ook zijn omdat ik misschien als eerste keer daar was en het allemaal nog nieuw was voor mij

Al bij al, mij toch wel geamuseerd. Of er een 2de keer in zit, dat weet ik nog niet. Maar toch content dat ik gegaan ben.
 
Enige assertiviteit is inderdaad wel nodig. De kunst is om je er bij te zetten en je intentie te tonen zonder iemand anders blokkeren of uit de weg te duwen natuurlijk.
 
Ik was ook aanwezig en meestal valt dat drummen nog wel mee als je positie inneemt en deze vasthoud kom je normaal wel aan de beurt.
Probeer wat aanrakingen aan de dames om de aandacht te trekken.

Er waren 17 dames/koppels aangekondigd (incl. de 5 vaste dames) en die waren allemaal komen opdagen denk ik.
Er waren een 60 tal mannen aanwezig (incl. de wederhelften van de dames). Dus een kleine 80 man in de loft. Wat toch wel heel wat is.

Een 10 tal dames actief (incl. de 5 vaste dames). De andere 7 deden wat met hun partner of deden helemaal niets. Niets mis mee, ieder zijn ding.
5 Nederlanders (2 mannen met 3 vrouwen) die de grens eens overkwamen en die zag ik wel zitten. maar zij hadden eigenlijk enkel oog voor elkaar. 1 van hen pijpte af en toe wel eens een andere gast of trok hem af, maar verder wat het vooral een mooi schouwspel hoe de dames met elkaar speelde. Deze tel ik dus niet bij de actieve dames.

Ik heb mij kunnen amuseren met 4 van de 5 vaste dames. En ben helaas niet tot bij een koppel geraakt.

Maar of het nu een koppel is of een van de vaste dames. Ze doen dit met volle overgave en houden duidelijk van de aandacht van de vele mannen en spelen graag met de vele mannen in de loft.

Een beetje haantjesgedrag (3 of 4 mannen) en dat zul je overal wel zien, maar dat viel al bij al wel mee.
 
Wij waren de Nederlanders die er waren, en het plan was wel om ook wat actiever mee te doen. Maar helaas waren er een aantal heren erg opdringerig, ook nadat we er duidelijk wat van gezegd hadden. We hadden een wat jongere dame bij ons die nog iets groener was en voor haar was dat sws erg vervelend, ongevraagd vingers erin tijdens het langslopen enz. We zijn met gbs zeker bekend en veel zullen Ruby daar van kennen ook, maar dit level van opdringen was voor ons teveel hier, aangezien we hier ook voor de gezelligheid kwamen en niet als betaalde dame deze keer. Uiteindelijk hebben we nog 1 man van het feestje mee naar het hotel genomen. We hebben verder wel gewoon een prima avond gehad, de organisatie was meer dan vriendelijk en verder prima geregeld. Maar er was een bepaald deel mannen wat zich ons inziens niet aan de mores hield, we werden echt een paar keer ingesloten en heb zelfs wat onvriendelijke woorden met een aantal moeten wisselen. Dit hebben we (met toch wel wat ervaring in deze wereld) niet eerder meegemaakt, vandaar het uitblijven van actie van onze kant, wat de dames toch wel jammer vonden. Het ging overigens steeds om dezelfde 3 a 4 heren die dit verpest hebben.

Nog wel een kleine dank aan Bo en Koen, we hebben wel echt een leuke avond gehad verder. Zeer vriendelijke mensen.
 
Je komt dit soort deelnemers wel vaker tegen. Zeker wanneer er een overschot aan mannen is ten op zichte van het aantal deelnemende vrouwen. Voor mij hebben zulke personen al meerdere keren de sfeer verpest. Misschien moet de organisatie volgende keer maar trachten om deze deelnemers te weren. ⭕:unsure:
 
Blijft vervelend en hoort zeker niet, maar ligt ook een beetje aan de organisatie als ze te veel mannen binnen laten dan neemt zo'n gedrag toe en vaak grijpt de organisatie ook niet in omdat ze de inkomsten van deze mannen niet willen missen en zolang ze massaal blijven komen doen ze niet veel .
 
Beste Heren

Het groot probleem zoals overal en altijd
De goei betalen voor de slechten
Hoe kan een organisatie JUIST werken als er gemiddeld 35 à 50 % van de ingeschreven mannen niet komt opdagen zonder te verwittigen ?
Hoe kan je weten wie komt en wie niet
Dan laat je meestal veel te veel inschrijvingen toe en onverwachts staan er meer dan verwacht met alle gevolgen vandien.

Er is maar één mogelijkheid om dit te verhelpen

Een deel of alles op voorhand betalen

maar dat wilt niemand

Dus, de bluts met de buil zeker.
 
Zo kun je dat ook bekijken maar het blijft gewoon zaken doen, en als je 80 betalende mannen kunt krijgen waarom zou je je beperken de mannen brengen het geld binnen, daarnaast heb je meestal aantal vaste dames die betaald worden en zolang er nog wat koppels blijven komen en de mannen niet afhaken is het prima zaken doen. De vaste dames krijgen betaald die zitten er niet mee, zijn altijd wat koppels die zien het meer als een goedkoop avonde uit die vinden het ook niet erg en dan zijn er ook nog dames of koppels die vinden het niet erg hoe meer mannen hoe beter. en dan heb je nog de mannen , vrouwen koppels die het wat te druk vinden maar ondanks dat het leuk genoeg vinden om te te blijven komen en een kleine groep die afhaakt.
Zijn maar heel weinig club die het aantal gasten beperken of het moet echt uit de hand lopen de meeste hebben toch zoiets van hoe meer hoe beter en dat snap ik ook wel dat hebben gewone cafes enzo ook liefst zoveel mogelijk klanten
 
Zijn maar heel weinig club die het aantal gasten beperken of het moet echt uit de hand lopen de meeste hebben toch zoiets van hoe meer hoe beter en dat snap ik ook wel dat hebben gewone cafes enzo ook liefst zoveel mogelijk klanten
Toen Club Amai terug open was, heb ik een kwartier moeten wachten eer ik binnen mocht en er eerst een aantal koppels waren toegekomen omdat anders de verhouding vrouwen/mannen scheef zou zitten. Dat kon ik best appreciëren. Er was echter een andere man die net voor mij was aangekomen en die tierend en vloekend weer is weggegaan.

Zo zie je maar, er zijn wel degelijk organisatoren die er wel op letten.
 
Beste Heren

Het groot probleem zoals overal en altijd
De goei betalen voor de slechten
Hoe kan een organisatie JUIST werken als er gemiddeld 35 à 50 % van de ingeschreven mannen niet komt opdagen zonder te verwittigen ?
Hoe kan je weten wie komt en wie niet
Dan laat je meestal veel te veel inschrijvingen toe en onverwachts staan er meer dan verwacht met alle gevolgen vandien.

Er is maar één mogelijkheid om dit te verhelpen

Een deel of alles op voorhand betalen

maar dat wilt niemand

Dus, de bluts met de buil zeker.
@spermkoppel, je hebt volkomen gelijk. Vroeger heb ik ook wel eens iets georganiseerd en dan doe je er alles aan om het zo perfect mogelijk te doen, je zorgt voor de goede verhouding en dan komt er een groot deel niet opdagen. Of ze melden zich niet af of ze gebruiken het meest flauwe excuus. Dat is ook de reden waarom ik er mee gestopt ben omdat velen niet eens weten wat organiseren is, maar wel eindeloos commentaar leveren dat er een man teveel is of dat er vrouw niet actief genoeg was. Ik denk dat er vele van geluk mogen spreken dat er nog mensen zijn die dit willen doen en dat er dan eens wat meer volk is dan is dat ook maar zo... let wel als er wat te weinig volk is dan zijn ze daar ook weer om te klagen. Bij mij is het ook al voorgevallen dat ik te laat aanmeld en dat ik een reactie terug krijg " helaas volzet" Dus Bo en haar team houden er wel degelijk rekening mee om de verhouding goed te houden, maar zoals spermakoppel zelf zegt "soms komen er dan toch meer door dan verwacht". Organisaties die het goed menen en zorgen voor een leuke avond daar draait het volgens mij om. Een avond waar wij als mannen ons eens kunnen laten gaan dan neem je er als eens wat ongemak bij, zolang het maar leuk is voor iedereen.
 
Sommige mannen claimen soms een vrouw voor zich alleen
Dan ga je beter naar een Dvp plaats naar een gangbang aan zo'n mensen erger ik me blauw en als je dan een opmerking maakt worden ze nog agressief ook
Die zouden er uitmoeten
 
Wel heren uit gewoonte ben ik samen met mijn partner in crime langs geweest. Ik kan zeggen dat het voor ons weer een geslaagde avond was. Enkele nieuwe gezichten waaronder ook koppels. Leuke gesprekken mee gehad, zeer lekkere actie. Kortom het was weer een fijne vrijdag avond.
Bo en de andere dames/mensen bedankt en tot de volgende snoeppartij.
 
Observaties van de Valentine Bang Party.
Eerst het goede nieuws:
  • Er was veel volk, en voldoende actieve vrouwen om lekker mee te stoeien. Het merendeel van de vrouwen komt precies meer om gewoon te socializen.
  • De sfeer was gezellig en opperbest. Dus ook leuke gesprekken kunnnen voeren.
  • Voldoende hapjes en heel lekkere pizza om tussendoor terug op krachten te komen.
  • Gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer: halte van de lijn: Zuid.
Nu het minder goede nieuws:
  • De rookkamer bevindt zich naast de omkleedruimte, waardoor de kleren gaan stinken naar de rook.
  • Er zijn ook geen lockers aanwezig. Kleren worden op kapstokken gehangen, of gewoon op een hoop gelegd waar er plaats is in de ruimte. Waardevolle zaken worden in bewaring gegeven achter de toog.
  • Er is slechts 1 douche en 1 toilet aanwezig, te delen met alle deelnemers, zowel vrouwen als mannen.
  • Handdoeken waren slechts beperkt voorradig.
Ik zou nog terugkeren, moest het probleem met die sigarettenrook in vestiare en badkamer opgelost kunnen worden.
 
Observaties van de Valentine Bang Party.
Eerst het goede nieuws:
  • Er was veel volk, en voldoende actieve vrouwen om lekker mee te stoeien. Het merendeel van de vrouwen komt precies meer om gewoon te socializen.
  • De sfeer was gezellig en opperbest. Dus ook leuke gesprekken kunnnen voeren.
  • Voldoende hapjes en heel lekkere pizza om tussendoor terug op krachten te komen.
  • Gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer: halte van de lijn: Zuid.
Nu het minder goede nieuws:
  • De rookkamer bevindt zich naast de omkleedruimte, waardoor de kleren gaan stinken naar de rook.
  • Er zijn ook geen lockers aanwezig. Kleren worden op kapstokken gehangen, of gewoon op een hoop gelegd waar er plaats is in de ruimte. Waardevolle zaken worden in bewaring gegeven achter de toog.
  • Er is slechts 1 douche en 1 toilet aanwezig, te delen met alle deelnemers, zowel vrouwen als mannen.
  • Handdoeken waren slechts beperkt voorradig.
Ik zou nog terugkeren, moest het probleem met die sigarettenrook in vestiare en badkamer opgelost kunnen worden.
Hallo Traverso,

Jij was blijkbaar een nieuwkomer daar. Aan alles heb je voor en nadelen natuurlijk en de ene ervaart het als een min punt en dan andere dan weer niet. Wat de handdoeken betreft, deze hoef je maar te vragen. Ik heb nog nooit zelfs na een drukke avond geen handdoek meer gehad. Roken ja daar heb je gelijk in maar waar zouden zij het anders kunnen toelaten?... mss eens een feestje zonder de rokers? LOL... Nu de accommodatie in het geheel om een privé woonst te zijn is dit best ok voor het aantal gasten. Ik had ook graag een huis met 2 badkamers en 2 toiletten :).
 
Even mijn bevinding dan neerschrijven. Ik was zaterdag eens zonder mijn gelegenheid partner op stap en heb me zeker niet minder goed geamuseerd.
Behoorlijk wat volk en lekkere dames aanwezig. Enkele nieuwe gezichten en ja enkele dames die nog nooit hadden deelgenomen aan een gb waren er ook en wat afwachtend. Voor iedereen moet het eens zijn eerste keer zijn.
Het was voor mij geslaagd en de EBONY dame was super lekker. Ook hebben we mogen genieten van een dildo show waar het nat in het rond vloog.. super geile acties. Op een bepaald moment was ik lekker bezig met Jessy en Bo en was het zelf zo geil dat ze volledig onder gespoten werden. De man die zich ontfermde over al dat sperma zal ook wel de avond van zijn leven gehad hebben. Ikzelf 3 keer mij zaad kunnen verschieten, leuke babbels gehad, lekker eten, kortom zakje leeg een voldaan naar huis. Bedankt Bo en de andere lekkere mensen. Tot de volgende dan.
 
Even mijn bevinding dan neerschrijven. Ik was zaterdag eens zonder mijn gelegenheid partner op stap en heb me zeker niet minder goed geamuseerd.
Behoorlijk wat volk en lekkere dames aanwezig. Enkele nieuwe gezichten en ja enkele dames die nog nooit hadden deelgenomen aan een gb waren er ook en wat afwachtend. Voor iedereen moet het eens zijn eerste keer zijn.
Het was voor mij geslaagd en de EBONY dame was super lekker. Ook hebben we mogen genieten van een dildo show waar het nat in het rond vloog.. super geile acties. Op een bepaald moment was ik lekker bezig met Jessy en Bo en was het zelf zo geil dat ze volledig onder gespoten werden. De man die zich ontfermde over al dat sperma zal ook wel de avond van zijn leven gehad hebben. Ikzelf 3 keer mij zaad kunnen verschieten, leuke babbels gehad, lekker eten, kortom zakje leeg een voldaan naar huis. Bedankt Bo en de andere lekkere mensen. Tot de volgende dan.
Hey TimC,

Wellicht waren wij op het einde van de avond dan die Bo en haar vriendin een cum shower gegeven hebben? Want nadien zat die man waarover je spreekt alles gretig op te lekken, hij had inderdaad de tijd van z'n leven, haha. Hij had nog meer keer kunnen krijgen maar geen reactie op mijn shout-out: BUKKAKKE! Ik zag iedereen kijken maar weinig deelnemers hiervoor.
Wat mij en Bo wel teleurstelde was; als je een bukakke moment inlast dat er weinig tot geen deelnemen.. Wat ook wel het geval was.. Maar uiteraard hier kon Bo en haar vriendin niets aandoen.
Alvast weet ik; dat ik en 2 (max 3) andere toch hun lading hebben verschoten toen ze netjes op matras lagen. :)

Ikzelf heb maar 1x mijn zaad "verschoten" welliswaar bij Bo, dit was mijn eerste maal op hun feestje. Wat contacten gelegd, paar toffe babbels gehad met Bo (zelf samen een douche genomen héhé) wat me zo de girlfriend ervaring gaf.

Ik heb al meerdere GB's bezocht in Clubs wel te verstaan, maar hier is herhalingsgevaar.

Ps: De Ebony chick heb ik niet kunnen proeven, hoewel ik dit graag gedaan had. Ik denk dat ik qua lichaamslengte wat te klein was voor haar, want groot was ze wel! :-D
 
hallo, ik ga vanavond voor de 1ste maal naar een gangbang. Met wat dien ik rekening te houden of kan ik verwachten als leek? Zijn er nog die vanavond zullen gaan?
Hoi, Ja ik ga vanavond en waarschijnlijk met mijn vriendin... Wat mag je verwachten... een geile leuke avond met gelijkgestemde. No stress alles loopt wel los. Het enige is dat ook wel als man wat initiatief moet nemen. Je kan wat afwachtend kijken, maar de daad moet je wel zelf verrichten.
Tot straks dan
 
Hoi, Ja ik ga vanavond en waarschijnlijk met mijn vriendin... Wat mag je verwachten... een geile leuke avond met gelijkgestemde. No stress alles loopt wel los. Het enige is dat ook wel als man wat initiatief moet nemen. Je kan wat afwachtend kijken, maar de daad moet je wel zelf verrichten.
Tot straks dan
ok super - begrijp ik dat je iniatief dient te nemen. Maar hoe weet je dat de dame ermee instemt. wil niet onrespectvol overkomen..
 
Neem een douche na het binnenkomen en als je een nummertje gedaan hebt. Drink niet te veel alcohol. Probeer een praatje te doen met medebangers. Be cool en neem zeker een paar slippers mee. 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan