Recensie Bo Cremer 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zijn er op deze feestjes echt heel knappe vrouwen of is het meer gemiddelde?
Ik ben eens opzoek naar een GB met een paar heel knappe vrouwen aangezien ikzelf toch ook iets sportiever uiterlijk heb en voorkeur heb op slanke vrouwen mogen vrouwen van koppels zijn ook.
Indien ja ben ik vanavond aanwezig
 
Zijn er op deze feestjes echt heel knappe vrouwen of is het meer gemiddelde?
Ik ben eens opzoek naar een GB met een paar heel knappe vrouwen aangezien ikzelf toch ook iets sportiever uiterlijk heb en voorkeur heb op slanke vrouwen mogen vrouwen van koppels zijn ook.
Indien ja ben ik vanavond aanwezig
Er valt zoals al aangegeven moeilijk te discussiëren over mooi, lelijk, slank of dik. Onder vrienden die geen ervaring hebben met clubs en gangbang's, valt het wel eens op dat tijdens zo een discussie het voor hen allemaal alles is behalve mooi en slank, wat "daar" aanwezig is.
Meestal zijn dat degene die stiekem geilen om het eens te doen maar geen mogelijkheid hebben, of niet durven omdat ze gebonden zijn…
Wel, heb ondertussen al een paar gangbang's bezocht en ik moet zeggen, ze hebben zeker geen gelijk en ik was de eerste keer zwaar onder de indruk van al die mooie en geile dames🔥🔥 maar had het mij wel anders laten wijsmaken, niet dus.
De aanwezige dames waren meestal meer dan de moeite om nog eens na te kijken😍😳. Wel heel belangrijk om te vermelden, er zijn ook heel mooie dames bij die niet zomaar toehappen.
Respecteer dit ten alle tijden en dan ga je respect terugkrijgen😜.
Veel succes gewenst👍.
 
Ze zullen waarschijnlijk niet allemaal zo stoer en charmant als jij zijn 😵‍💫😵‍💫😵‍💫
🤣🤣 met mijn 100kg en niet al te veel spieren, al zeker niet stoer en als ik mijn vrouw mag geloven, verre van charmant maar wel verzorgd, beleefd en sociaal🤷‍♂️.
Wees jezelf, relativeer en respecteer, ook bij een neen van de dames, meestal beleef je dan de tijd van je leven.
 
Hoi hoi, zaterdag avond een leuk geil avondje gehad... juiste sfeer, juiste mensen, relax, actief, kortom voldaan naar huis. Er waren 9 dames en allen actief, stevige actie met op het einde de laatste druppel tijdens een bukake mogen droppen... heerlijk... Bo en de andere dames bedankt weer voor het waarmaken van toffe avond.
 
Of het nu kalmer is of niet... ik weet dat ik mij zeer goed heb geamuseerd... 9 dames waarvan ik er 5 heb genomen... de afsluiter was weer top met een lekkere bukkake (vind ik super geil). De organisatie ten top!! Wat kan en moet je nog meer zeggen wanneer je tevreden naar huis kan gaan.
 
Ik ben ook wel nieuwschierig welke gangbang of clubs feynoord wel leuk vind. Er komt van hem regelmatig een commentaar, maar eigenlijk nog nooit iets positief van hem gelezen. Dus Feynoord, bij deze.
Welke clubs en gangbangs vind je leuk?
 
Ik ben ook wel nieuwschierig welke gangbang of clubs feynoord wel leuk vind. Er komt van hem regelmatig een commentaar, maar eigenlijk nog nooit iets positief van hem gelezen. Dus Feynoord, bij deze.
Welke clubs en gangbangs vind je leuk?
Dan zit je lekker te liegen want dan moet je mijn recenssies eens goed overlopen. Bovendien ken ik de uitbaters Bo en Koen al veel langer dan vandaag van de vele privé feestjes. Niets dan lof voor dit geil koppel.
AMEN.
 
Laatst bewerkt:
Dat wil ik ook wel weten en ook wie dat organiseerd want 4 dames die betaald zijn en dan minder dan 20 mannen ….
Dat wil ik ook wel weten en ook wie dat organiseerd want 4 dames die betaald zijn en dan minder dan 20 mannen …lijkt mij geen goede handel
Climax is er bijvoorbeeld zo eentje..waar het op maandag en donderdag heerlijk vertoeven is in de namiddag... ik heb daar nooit meer dan 30 man tegelijk gezien... en ook daar 4 of 5 dames aanwezig. AMEN.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er voor vanavond weer heel veel zin. Een beetje extra gespaard deze week met de bedoeling dat ik enkele van Bo haar vriendinnetjes kan plezieren. Ik heb meegekregen dat de befaamde Latex Girl die warm zaad wil, heel geil is en gek is van sperma. Nog boys die mee komen dumpen?
 
Zoals aangegeven ben ik op mijn fiets gesprongen en richting Bo Cremer Kinky party gefietst. Wel vrienden ik ben in de vele malen altijd super content geweest, maar nu was ik wel MEGA content. Ongeveer 15 dames om ter mooist, om ter actiefst, om te geilst, wauw wat een avond. De organisatie had zelfs een (weet zelfs niet hoe het noemt) stoel, neuk meubel in huis wat leek op een futuristisch moto achtig ding, maar wat was dat een geil gebeuren. De dames en dat waren er toch wel verschillende die met rijtjes stonden aan te schuiven voor een geile positie aan te nemen en daar heerlijk op te neuken. Non stop actie. Ik heb me reuze geamuseerd, zakje meer dan één keer leeg kunnen maken, lekker gegeten wat toch leuk is na de geofferde energie :p. Wat later op de avond was ook de Latex dame aanwezig die ik toch ook nog even van een lading heb mogen voorzien. Bo en Jessy hebben zich heerlijk vermaakt en elkaar heerlijk en geil hebben afgelikt met warm zaad... mmm sperma geile dames (krijg er al terug ne stijve van). Kortom het was een super geslaagde avond met vele leuke koppels en toffe heren waar je een aangenaam gesprek mee kon voeren. En zoals toch verschillende mensen konden beamen dat het een gezellige sociale sfeer was waar iedereen ten minste met elkaar een connectie kan hebben. Bo en team, geile dames nog maar eens bedankt voor mijn avond heerlijk in te vullen. Tot de volgende xxx
 
Dat was inderdaad ook een toppertje. Een mooie geile vrouw. Latex Luna dacht ik, en ze maakte nadien even deel uit van de ploeg. Ze kon lekker zuigen en op het einde liet ze zich onder spuiten. Hopen dat ze nog een keertje mee komt spelen. :)
Idd het was zij... ik was haar naam kwijt... het was zalig zaterdag.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan