Recensie The Dirty Sluts, Buddha Club, Boom 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
59
19/03/23
190
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eerste editie volgens mij dus plaats ik hier maar een recensie (of verslag hoe je het ook wil noemen).
De club en de faciliteiten zijn ondertussen bij de meeste al gekend dus laten we er kort over zijn. Altijd in orde. De organisatie lag in handen van P. die we kennen van andere feestjes zoals oa Slutterdayz en Nymphosluts in die andere club. Op de advertentie stond iets in de zin van "wat voor velen een taboe is vinden wij juist lekker, kkidm, zaadslikken, anaal, dp enz…". Op een vorig feestje lichtte hij een tip van de sluier "het concept van Slutterdayz maar een stapje hoger…" Nieuwsgierig als ik ben stond ik daar dus omstreeks 12u15. Dames op het menu waren Carmen, Charlie, Louise en Lien (was afwezig - jammer) en een special guest. Het aantal mannen schat ik op 20 à 25 max (waarvan er velen omstreeks 15u30 naar huis waren). Toen ik na aankomst uit de douche kwam was de speeltijd net begonnen. Even het speelveld aanschouwen en aanschuiven bij Carmen die - goed omringd - al stevig actie ondernam. Condoom aan en haar in missionaris genomen tot ze tot tweemaal toe in nauwelijks een halve minuut mijn buik ondersquirtte. Vanaf nu plak ik op haar het etiket "de menselijke fontein". Na het douchen een drankje en wat rondgekeken hoe de dame met kort blond haar (ik ken haar naam niet) in het bijzijn van haar partner hard werd genomen en er duidelijk van genoot. Je hoorde haar kreunen en roepen tot in de douche. Ik weet niet wat de limiet is van de toegelaten geluidsnorm maar als er eerstdaags een boete in de bus valt van de club…het is haar fout…bij haar liet ik ook mijn eerste lading achter en er waren nog mannen die zich moesten gewonnen geven als ze haar doggy namen. Net zoals op andere feestjes ook even "nauw contact" gezocht met Louise (heerlijk poesje om te beffen). Halverwege het feestje aan de toog aan de praat geraakt met slaapmuts hier op het forum terwijl Diver ondertussen ook aanwezig was. Het weerzien was aangenaam (het blijft een joviale kerel) al moest hij toch wel wat stress kwijt wist hij me kort te vertellen alvorens hij koortsachtig (net iets te sterk uitgedrukt) op zoek ging naar Carmen. Toen ik hem even later stevig van katoen zag geven wist dat het met de stress wel goed ging komen...zeker als je haar opzoekt (ik had haar voordien ook al een DP zien doen). De dame die ik het meest bezocht heb was Charlie (een fijn klein ding van Indische afkomst denk ik) maar die maar één ding wil…neuken…en dus voldoe je aan het verzoek. Tot 4 maal toe bracht ik haar een bezoekje en deed haar tweemaal squirten en ik niet alleen…verschillende mannen namen haar in alle standjes dat ze maar wou…de zetels achteraan in het centrale gedeelte dienen dringend gereinigd te worden. Halverwege het feestje kwam er plots een supermooie slanke zwarte dame binnen…mijn hart maakte een mini sprongetje…dan toch Lien…? Helaas voor de single mannen niet. Ze liet zich af en toe stevig nemen maar enkel door haar partner. Rond 16u30 was voor velen (mezelf inclus) het vat af. Na een laatste cola met zowat iedereen die nog aanwezig waren de tent verlaten en huiswaarts gekeerd. ChrisG van het forum had ik als passagier mee en dankzij hem was de rit (ook al zaten we soms in een mega file) aangenaam want zelfs na een namiddag stevig befwerk hield hij zijn tong niet stil en verbaasde hij me met het ene verhaal na het ander (daarin is hij dus ook een kampioen)
 
nu kan ik iets uitgebreider schrijven zonder dat mijn tienerdochter over mijn schouder zit mee te gluren;)
het was een nieuw concept maar door dezelfde organisator als andere feestje
onder slutterdayz ..
dus dat zit al goed dit zijn meestal de beste feestjes
er waren dames voorzien Carmen, Charlie, Louise en Lien +special guest
lien was er niet onderandere door haar werk werk gaat inderdaad voor
de eerste die ik op het oog had was Charlie klein en fijn
het duurde niet lang en ik was al van mijn eerste schot verlost
nu een hapje en een drankje had ik Louise en Jessie special gueste op het oog
het werd Jessie ik zat in de zetel zijn zat met haar kont op mijn gezicht gericht uitdagender kon niet
na een paar diepe stoten squirte ze mijn pik nat wat een vrouw
Bij Carmen ben ik niet geraakt daar stond steeds een harem aan mannen rond
aan de toog nog aan de praat geraakt met een paar andere leden van het forum
fijne mensen trouwens
 
Laatst bewerkt:
juist thuis van van de tweede editie van dit concept
het was veel drukker dan de vorige keer wat de pret wat bederfde
maar al bij al heb ik met toch vermaakt...i omdat ik dacht dit gaat hier niets worden
ben bij alle dames langsgegaan en bij sommige wel 3 keer
ik was vooral benieuwd naar Lana en Carmen joy maar die was er niet
maar de vervanging was prima door Noa als ik me niet vergis
Lana anal ik zag het direct aan haar shirt i'm a anal slut stond op haar shirt
dat beviel me we....l het eerste uur direct een bus mannen errond
na zo'n 1u30 was het veel minder en heb ik mijn kans gewaagdt en haar anaal geneukt Wwoow
daarna bij Carmen geweest die heb ik 3 keer anaal geneukt op een middag 1 keer in de keuken en 2 keer op de barstoel
2 keer heeft ze mijn pik ondergesquirt wat een vrouw
Lien was erook hoe die pijpt slobber slobber bij Lien ben ook geweest
even bij Noa ook langs geggaan
na 3 uur was de drukte al wat gaan liggen wat fijn was
druk is nooit leuk voor niemand
Floris,Diver,Chris G,ikzetmijneerstestapjes waren ook
altijd leuk als je een paar mensen kent
rond 15u30 ben ik bij Eva geweest Eva was carmen aan het likken
standje 69 terwijl ik Eva aan het neuken was likt Carmen aan mijn Ballen
door de extra prikkeling duurde het niet tot ik klaar kwam
mijn condoom uit en spoot mijn lading in Carmen haar mond en aangezicht
die feestjes worden alsmaar beter
en goed georganiseerd enkel wat minder volk mss
maar bij een gangbang weet je nooit
 
juist thuis van van de tweede editie van dit concept
het was veel drukker dan de vorige keer wat de pret wat bederfde
maar al bij al heb ik met toch vermaakt...i omdat ik dacht dit gaat hier niets woorden
ben bij alle dames langsgegaan en bij sommige wel 3 keer
ik was vooral benieuw naar Lana en Carmen joy maar die was er niet
maar de vervanging was prima door Noa als ik me niet vergis
Lana anal ik zag het direct aan haar shirt i'm a anal slut stond op haar shirt
dat beviel me we....l het eerste uur direct een bus mannen errond
na zo'n 1u30 was het veel minder en heb ik mijn kans gewaagt en haar anaal geneukt Wwoow
daarna bij Carmen geweest die heb ik 3 keer anaal geneukt op een middag 1 keer in de keuken en 2 keer op de barstoel
2 keer heeft ze mijn pik ondergesquirt wat een vrouw
Lien was erook hoe die pijpt slobber slobber bij Lien ben ook geweest
even bij Noa ook langs geggaan
na 3 uur was de drukt al wat gaan liggen wat fijn was
druk is nooit leuk voor niemand
Floris,Diver,Chris G,ikzetmijneerstestapjes waren ook
altijd leuk als je een paar mensen kent
rond 15u30 ben ik bij Eva geweest Eva was carmen aan het likken
standje 69 terwijl ik Eva aan het neuken was likt Carmen aan mijn Ballen
door de extra prikkeling duurde het niet tot ik klaar kwam
mijn condoom uit en spoot mijn lading in Carmen haar mond en aangezicht
die feestjes worden alsmaar beter
en goed georganiseert enkel wat minder volk mss
maar bij een gangbaang weet je nooit
Ik vond het een topfeestje! Ook al werd er mij verteld dat er 60 man aanwezig was. Persoonlijk vind ik het jammer om te zien dat vrouwen omringd werden door mannen die zelfs geen stijve konden krijgen 😝
 
juist thuis van van de tweede editie van dit concept
het was veel drukker dan de vorige keer wat de pret wat bederfde
maar al bij al heb ik met toch vermaakt...i omdat ik dacht dit gaat hier niets worden
ben bij alle dames langsgegaan en bij sommige wel 3 keer
ik was vooral benieuwd naar Lana en Carmen joy maar die was er niet
maar de vervanging was prima door Noa als ik me niet vergis
Lana anal ik zag het direct aan haar shirt i'm a anal slut stond op haar shirt
dat beviel me we....l het eerste uur direct een bus mannen errond
na zo'n 1u30 was het veel minder en heb ik mijn kans gewaagdt en haar anaal geneukt Wwoow
daarna bij Carmen geweest die heb ik 3 keer anaal geneukt op een middag 1 keer in de keuken en 2 keer op de barstoel
2 keer heeft ze mijn pik ondergesquirt wat een vrouw
Lien was erook hoe die pijpt slobber slobber bij Lien ben ook geweest
even bij Noa ook langs geggaan
na 3 uur was de drukte al wat gaan liggen wat fijn was
druk is nooit leuk voor niemand
Floris,Diver,Chris G,ikzetmijneerstestapjes waren ook
altijd leuk als je een paar mensen kent
rond 15u30 ben ik bij Eva geweest Eva was carmen aan het likken
standje 69 terwijl ik Eva aan het neuken was likt Carmen aan mijn Ballen
door de extra prikkeling duurde het niet tot ik klaar kwam
mijn condoom uit en spoot mijn lading in Carmen haar mond en aangezicht
die feestjes worden alsmaar beter
en goed georganiseerd enkel wat minder volk mss
maar bij een gangbang weet je nooit
Hier kan ik bijtreden…het was een leuke middag maar veel te druk en zeker een (jonger)haantje dat zich overal tussenwrong. Spijtig maar ja…ik onthou weinig namen maar Lien was weer fantastisch. Tnx voor de gangbang ..,tot volgende.😜
toch wel jammer als lien niet komt opdagen .... onaangekondigd. Ik wil donderdag gaan, maar degene die er het lekkerst uitziet op de fotos is lien, maar niet betrouwbaar dus
Dat klopt niet…wLien was er wel en lekker dat dit was.😜
 
Hier kan ik bijtreden…het was een leuke middag maar veel te druk en zeker een (jonger)haantje dat zich overal tussenwrong. Spijtig maar ja…ik onthou weinig namen maar Lien was weer fantastisch. Tnx voor de gangbang ..,tot volgende.😜

Dat klopt niet…wLien was er wel en lekker dat dit was.😜
Zeer juist Lien was er en hoe…lekker leeg hrzogen
 
Wat een leuk feestje was dit gisteren! Het was mijn eerste keer dus vondt ik het wel even spannend. Maar heb er ontzettend van genoten.

Weet iemand de namen van de dames die er waren (wellicht wie wie was, dan kan ik het beter plaatsen)?
En wat was dit met het (spaanse?) meisje? Elke keer als zij naar een kamer ging liepen altijd heel veel mannen achter haar aan.
 
Het Dirty Sluts feestje van donderdag 28/03 was heel intensief 😅

Mocht het 'gebruik van sletten' een Olympische discipline zijn, dan was dit feestje de perfecte voorbereiding voor Parijs 2024
🏅
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het Dirty Sluts feestje van donderdag 28/03 was heel intensief 😅

Mocht het 'gebruik van sletten' een Olympische discipline zijn, dan was dit feestje de perfecte voorbereiding voor Parijs 2024
🏅
Wauw @el_toro blinkt uit in nietszeggendheid. Ik ben weg hier
 
Wat wil je !EL TORO is gewoon de organisator zelf.Dat is toch overduidelijk. Het enige waarover hij schrijft gaat over de Nymphosluts in 2 Be Club en zijn ander feestje in Budha Club.Vreemd niet ?

Ik heb niets te maken met het organiseren van slettenfeestjes. Ik heb daar het talent noch de tijd voor. Ik ben alleen een stevige slettengebruiker en op de feestjes waarover ik hier een aantal positieve berichten heb geplaatst kan ik echt mijn ding doen.

Ik heb geen zin in negativiteit. Als het goed is wil ik het wel laten weten, als het slecht is ga ik gewoon niet meer terug en zwijg ik erover. Dat geldt trouwens ook voor horecabezoek, reizen, ...
 
Ik heb niets te maken met het organiseren van slettenfeestjes. Ik heb daar het talent noch de tijd voor. Ik ben alleen een stevige slettengebruiker en op de feestjes waarover ik hier een aantal positieve berichten heb geplaatst kan ik echt mijn ding doen.

Ik heb geen zin in negativiteit. Als het goed is wil ik het wel laten weten, als het slecht is ga ik gewoon niet meer terug en zwijg ik erover. Dat geldt trouwens ook voor horecabezoek, reizen, ...
begrijp je volledig, krijg ook geregeld men bak vol wegens niet gedetailleerd genoeg etc
 
Terug
Bovenaan Onderaan