Algemeen Slutterdayz, Buddha Club, Boom 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eindelijk tijd om iets neer ten pennen over de party
van Vrijdagavon zonder dat een nieuwsgierige tiener mee leest
er waren veel koppels knappe dames trouwens
er waren ook bloedmooie franstalige dames die volop de mannen verwenden
maar heel selectief dat zette al een domper op het feestje voor mij
het feestje begon om 21u30 de dmes waren ongeveer 1 uur actief en verdwenen dan in het rokershok zo tot 23u30 ik begrijp dat wel dat wat minder is na zo'n grote gangbang de dag ervoor
ik ben toch bij alle dames geweest
maar na de teleurstelling in het begin ook Maya kon mijn ego niet meer opkrikken
toen zei "jij hebt een lekkere pik" ik zei je zegt dat tegen iedereen
het was goed maar ik heb me al beter vermaakt op voorgaande feestjes
 
Eindelijk tijd om iets neer ten pennen over de party
van Vrijdagavon zonder dat een nieuwsgierige tiener mee leest
er waren veel koppels knappe dames trouwens
er waren ook bloedmooie franstalige dames die volop de mannen verwenden
maar heel selectief dat zette al een domper op het feestje voor mij
het feestje begon om 21u30 de dmes waren ongeveer 1 uur actief en verdwenen dan in het rokershok zo tot 23u30 ik begrijp dat wel dat wat minder is na zo'n grote gangbang de dag ervoor
ik ben toch bij alle dames geweest
maar na de teleurstelling in het begin ook Maya kon mijn ego niet meer opkrikken
toen zei "jij hebt een lekkere pik" ik zei je zegt dat tegen iedereen
het was goed maar ik heb me al beter vermaakt op voorgaande feestjes
Ik denk dat hier wat verwarring is over de insteek van deze party. Dit is geen gangbang zoals de donderdagmiddag. Dit is meer bedoelt voor stellen die er een man meer bij willen. Een stapavond voor stellen. Het is dus ook niet zo dat er om 20-20:30 uur word losgegaan op de bedden bij de bar. En dat de dames selectief zijn mag toch ? Dat is hun goed recht. Er mag best enig niveau worden verwacht. En als je daar niet aan voldoet dan heb je idd pech. Dan is dit niet jouw feestje.
 
Ik denk dat hier wat verwarring is over de insteek van deze party. Dit is geen gangbang zoals de donderdagmiddag. Dit is meer bedoelt voor stellen die er een man meer bij willen. Een stapavond voor stellen. Het is dus ook niet zo dat er om 20-20:30 uur word losgegaan op de bedden bij de bar. En dat de dames selectief zijn mag toch ? Dat is hun goed recht. Er mag best enig niveau worden verwacht. En als je daar niet aan voldoet dan heb je idd pech. Dan is dit niet jouw feestje.
Goed dat dit bij deze is opgehelderd. Wel is de verwarring Meteen verklaard. Een stapavond voor stellen moet wellicht geadverteerd worden onder "Erotisch Uitgaan" en niet onder "Gangbang"
Daarnaast zou een differentiatie in concept ook een differentiatie in entreeprijs moeten betekenen. Meneer Slaapmuts heeft op de vrijdag veel minder waar voor zn geld gekregen dan dat hij op de donderdag zou hebben voor dezelfde inkom. Zoveel is duidelijk.
 
Goed dat dit bij deze is opgehelderd. Wel is de verwarring Meteen verklaard. Een stapavond voor stellen moet wellicht geadverteerd worden onder "Erotisch Uitgaan" en niet onder "Gangbang"
Daarnaast zou een differentiatie in concept ook een differentiatie in entreeprijs moeten betekenen. Meneer Slaapmuts heeft op de vrijdag veel minder waar voor zn geld gekregen dan dat hij op de donderdag zou hebben voor dezelfde inkom. Zoveel is duidelijk.
Zo is dat!
 
Goed dat dit bij deze is opgehelderd. Wel is de verwarring Meteen verklaard. Een stapavond voor stellen moet wellicht geadverteerd worden onder "Erotisch Uitgaan" en niet onder "Gangbang"
Daarnaast zou een differentiatie in concept ook een differentiatie in entreeprijs moeten betekenen. Meneer Slaapmuts heeft op de vrijdag veel minder waar voor zn geld gekregen dan dat hij op de donderdag zou hebben voor dezelfde inkom. Zoveel is duidelijk.
Het staat in de omschrijving bij het feest. En het is nog steeds een gangbang, maar dan net even anders. Kijk naar de hardcore vs gigolinas in de fun4two 4 keer per jaar. Dan zijn er 150 stellen, 75 single mannen en een dertig tal single dames. Plus 8 a 9 gigolina's. Wij komen dan ook pas later meedoen. Je betaald dan vlgs mij als single man 185 euro. Dit is een fijn feestje waarbij je als single man een hele leuke avond kan hebben met leuke stellen. Maar ja, een afwijzing kan altijd. Heeft niks met kieskeurig te maken. Meer met je smaak en hoe de man overkomt. Ga je daar de hele tijd rukkent op een bankje zitten.....tja daar zou ik ook op afknappen. Plus wil een stel wel een leuke toevoeging. Dus een beetje looks mag ook wel toch.
Maar dit consept kan heel succesvol worden zodra de juiste mensen erheen gaan.
 
Het staat in de omschrijving bij het feest. En het is nog steeds een gangbang, maar dan net even anders. Kijk naar de hardcore vs gigolinas in de fun4two 4 keer per jaar. Dan zijn er 150 stellen, 75 single mannen en een dertig tal single dames. Plus 8 a 9 gigolina's. Wij komen dan ook pas later meedoen. Je betaald dan vlgs mij als single man 185 euro. Dit is een fijn feestje waarbij je als single man een hele leuke avond kan hebben met leuke stellen. Maar ja, een afwijzing kan altijd. Heeft niks met kieskeurig te maken. Meer met je smaak en hoe de man overkomt. Ga je daar de hele tijd rukkent op een bankje zitten.....tja daar zou ik ook op afknappen. Plus wil een stel wel een leuke toevoeging. Dus een beetje looks mag ook wel toch.
Maar dit consept kan heel succesvol worden zodra de juiste mensen erheen gaan.
Waarbij wel aangemerkt moet worden dat de Fun faciliteiten die van de Buddha ver overtreffen (bubbelbaden, goed restaurant, langere openingstijden etc) wat het socializen wat vergemakkelijkt. verders is het natuurlijk ieders eigen verantwoordelijkheid de advertentie goed te lezen
 

@slaapmuts wat je mij dan toch eens uit moet leggen hoe kan je in het zelfde berichtje stellen dat je tot elke dame geraakt ben. Met andere woorden je hebt met elke dame aanwezig sex gehad maar je hebt geen waar voor je geld gehad? En dus is jou indicatie of iets een goed feestje is geweest afhankelijk van of je genoeg gescoord heb voor die paar centjes.
 
@slaapmuts wat je mij dan toch eens uit moet leggen hoe kan je in het zelfde berichtje stellen dat je tot elke dame geraakt ben. Met andere woorden je hebt met elke dame aanwezig sex gehad maar je hebt geen waar voor je geld gehad? En dus is jou indicatie of iets een goed feestje is geweest afhankelijk van of je genoeg gescoord heb voor die paar centjes.
Ik bij elke dame geweest ik heb niet gezegd dat ik. Met elke dame sex heb gehad
 
Als het hier is om discussies te voeren ik ben in a bad mood
Nee het was niet goed
De eerste editie was beter mss jij daar ook
Blijkbaar mag opbouwende kritiek hier niet
Nevermind gangbangs genoeg
 
Dat jij in a bad mood bent is iets waar jij mee moet handelen. Gewoon normaal reageren en een onderbouwd verhaal afsteken als iemand daar gewoon om vraagt is blijkbaar moeilijk voor je. Maar idd feestjes zat 😉
 
Wie smijt er met modder? Echt als je dit al als cru ervaart. Ik vraag waar jij je mening op baseert aangezien ik op t zelfde feestje ben geweest en een compleet andere ervaring heb. Maar alleen maar zelf confronteren en niks zeggende reacties plaatsen is geen antwoord geven op een normaal omschreven en gestelde vraag.
 
Nieuw? En nu superlatieven verdenkingen gaan uiten man word volwassen en stop met reageren als een peuter. Groei een paar ballen sta achter je woorden en ga gewoon een gesprek aan met iemand.
 
Dan waren jullie voor het eten thuis heren, gezien de tijd waarop jullie dit schrijven. Het duurde namelijk tot 17:00 en wat er rond die tijd, als afsluiter van de middag gebeurde is niet te beschrijven........ hoop dat niemand van de aanwezigen dit gaat schrijven . 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan