Algemeen Slutterdayz, Buddha Club, Boom 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan was jij de wagen die voor mij reed
Ik dacht al een NL die komt naar Budhaclub 😄
Lol. Nou, dan moet je mij maar aanschieten, ik heb niet gelet op wie achter mij reed.
Kunnen jullie zo sturen welke dames er daadwerkelijk zijn? Wellicht sluit ik dan over 45 min ook aan😁
Maya, Carmen, Leandra, een blonde Franstalige dame en een blonde dame uit Oost-Europa.
 
Laatst bewerkt:
1 woord WOAW dat beschrijft dit feestje👌
het begon al goed Carmen kwam direct bij mij een zette me een blowjob
ze moest het beetje rustiger doen of de pret was al voorbij
daarna heb ik haar doggy geneukt net niet klaarbgekomen
er ware immers nog andere dames
daarna wekte Noa mijn aandacht terwijl haar doggy aan het neuken was
squirde ineens carmen💦 heel me rug bevochtigd
ben uiteindelijk eerste keer bij Noa klaar gekomen
de opkomst was vrij matig wss had de treinstaking er iets met te maken
intussen was er een koppel binnen gekomen terwijl ik wat op krachten was gekomen
bij haar langs geweest wat een geile meid was dat zeg ook klaargekomen
2 was deze keer het maximum ik stond helemaal leeg daarna
Maya en Jessie zullen voor een volgende feestje zijn
 
Ik sta ingeschreven voor Sluterdayz op vrijdag 17 november van 20.00 uur tot 01.00 uur = geweldig dat ik dit in de avond heb gedaan!!!
Slechts €120 voor 5 uur seks met 6 vrouwen = uitstekend!!!
Vooral omdat er MAYA zal zijn voor wie ik aanwezig zal zijn!!!
 
Ik sta ingeschreven voor Sluterdayz op vrijdag 17 november van 20.00 uur tot 01.00 uur = geweldig dat ik dit in de avond heb gedaan!!!
Slechts €120 voor 5 uur seks met 6 vrouwen = uitstekend!!!
Vooral omdat er MAYA zal zijn voor wie ik aanwezig zal zijn!!!
Hoe weet je de line-up, als ik vragen mag?
 
Comment connaissez-vous le line-up, si je peux me permettre ?
er zijn 6 foto's van de 6 vrouwen die aanwezig zullen zijn... De tweede foto van boven van rechts is MAYA
Ik heb ook al mijn plaats gereserveerd
Ik denk dat er heel veel mannen zullen zijn
oepsss maya het is de tweede van links = ik verwar altijd mijn linker en mijn rechter Grrrrrrrrr
 
Laatst bewerkt:
er zijn 6 foto's van de 6 vrouwen die aanwezig zullen zijn... De tweede foto van boven van rechts is MAYA

Ik denk dat er heel veel mannen zullen zijn
oepsss maya het is de tweede van links = ik verwar altijd mijn linker en mijn rechter Grrrrrrrrr
Daarom heb ik ook gereserveerd...want feestjes met mannenoverschot bederft de sfeer
 
Eva is alles behalve Italiiaans....wake up guys ....wie spreekt meestal italiaans en is niet van Italie.........ik kan ook de hele dag si si si roepen hoor ;-)
Of ze een Italiaanse is dat weet ik niet, ik ben niet van de paspoort controle, maar dat ze het in iedergeval vloeiend spreekt dat is me duidelijk. Naast Si, si Cazzo heb ik haar meerdere conversaties horen voeren met italiaanse medewandelaars bijvoorbeeld. Dat dames liegen over hun naam, leeftijd, gewicht dat geloof ik wel. Maar liegen over een andere West-Europese afkomst, dat is nieuw voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan