Algemeen Slutterdayz, Buddha Club, Boom 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
het is eva carmen is er morgen niet
Sorry maar ik heb het niet over morgen , ik was aanwezig vorige week donderdag op 9/11 en daar heb ik heerlijke geile sex gehad met een dame zwart haar mooie naturel borstjes en ze sprak Italiaans volgens mij. Ik vroeg me af is dit dan Carmen of Eva ? En is zij vaak aanwezig in de Buddha club ?

Is het op vrijdag avonden druk in de club ?
 
Zeg die Eva, is dat ook de Italiaanse Eva die ook wel in Duitse GB films te zien was, die ook in Deurne op GB's was tot dat op slot ging en ook in Wommelgem aan de Autolei ontving. En ook in 2be? Want ik heb die naam al zo vaak gelezen op zoveel verschillende plekken dat die dame of geen leven meer heeft of er zijn er meer met die naam.
 
Zeg die Eva, is dat ook de Italiaanse Eva die ook wel in Duitse GB films te zien was, die ook in Deurne op GB's was tot dat op slot ging en ook in Wommelgem aan de Autolei ontving. En ook in 2be? Want ik heb die naam al zo vaak gelezen op zoveel verschillende plekken dat die dame of geen leven meer heeft of er zijn er meer met die naam.
Denk het niet, dat is Eva Teen die jij bedoelt, denk een Roemeense dame.
 
Zeg die Eva, is dat ook de Italiaanse Eva die ook wel in Duitse GB films te zien was, die ook in Deurne op GB's was tot dat op slot ging en ook in Wommelgem aan de Autolei ontving. En ook in 2be? Want ik heb die naam al zo vaak gelezen op zoveel verschillende plekken dat die dame of geen leven meer heeft of er zijn er meer met die naam.
Klinkt inderdaad als Italiaanse Eva die op talloze gb aanwezig is Oa in 2B club alsook goesting
Ook bekend onder de naar Miss SiSi … als het echt zij was zal je wel weten waarom die bijnaam ….
Si -Catt!!!!
 
Slutterdayzz op Vrijdagavond was geslaagd(y)
hoe meer je naar deze feestjes komt hoe beter in tegenstelling tot andere feestjes
het was een blij weerzien met Lien:D
ook Louse Eva Jessica Roos waren er🥰
de opkomst viel best mee maar ik had het drukker verwacht
wss moesten alle gebonden mannen mee naar de winkel met hun vrouw
er waren wel meer koppels dan anders
rond 21u30 begon de actie💪
in de kamers na wat te kijken en wat te acclimatiseren
ben ik bij Lien geggaan het werd daar een natte bedoeling💦
bij Roos Jessica eva ben ik ook geweest bij 2 van de 4 klaar gekomen
bij Louise ben ik niet geraakt🙁 dat is mijn eerste werk de volgende keer
ik moet mijn mening herzien over Eva de 2 keer dat ik er bij ben geweest was goed ze was ook in form de Trevifontien💦💦 in Rome is er niets tegen
de dames waren top gisteren hoeveel natte plekken ik daar gezien heb
naar mate de avond vorderde werd het nog geilerhet en nog rustiger ideaal voor een laatse ronde wqs niet meer in de kamers maar in de bar op de matras het
ben ik weer bij Lien gegaan mijn laatse druppels mocht ik in haar mond doneren
maar het werd meer een facial ze zei "mmm Lekker" nu is het ff bekomen
en uitkijken naar Donderdag
 
Laatst bewerkt:
Ik was ook aanwezig op dit feestje. Ooit ergens gelezen dat de mens in feite ook een roofdier is dus dacht ik bij het zien van de affiche "laten we eens 's avonds op jacht gaan". Ik heb nog nooit deelgenomen aan een wifesharing evenement in Buddha maar volgens mij had deze Slutterdayz night er wat van weg.
Behalve de dames op de affiche waren er ook een 5 à 10 koppels aanwezig. Ik schatte het aantal single mannen op +/- 20 wat voor een goede verhouding zorgde.
Het eerste uur werd een kennismakingsrondje; ik raakte al snel aan de praat met slaapmuts (die ik ken van andere feestjes). Iets na negen uur besliste Eva - weer zij - dat er genoeg gepraat was en dat het tijd was voor actie. Andere koppels en single mannen volgden haar naar de kamers. Ik belande met Lien en haar partner op een kamer samen met Louise. Al snel mocht ik terug de orale kunsten van Lien ervaren. Na amper 1 minuut genieten moest ik haar al afremmen of ik had al prijs. Effe afkoelen en haar dan nog eens doggy neuken.
Na de douche een andere kamer bezocht. Jessica lag er flink van jetje te geven (met de bijhorende geluiden) onder het goedkeurend oog van haar eega.
Het poesje van Eva was beschikbaar dus gaf ik haar een befbeurt terwijl ze een donkere man pijpte alvorens hij haar grondig in missio nam. Na een poosje kwam hij zalig klaar en strompelde weg en liet Eva behoorlijk voldaan achter. "neuken met Nutella is altijd lekker" liet ze weten aan de toeschouwers…ik gaf haar nog een stukje witte pens bovenop.
Mijn nieuwsgierigheid lokte me naar de BDSM kamer waar ik opnieuw Lien aantrof. Ze hield een soort mini bukkake waar ze een paar man al pijpend klaarmaakte aangemoedigd door haar hubby (die er evenveel van geniet dan zij). Toen ik aan de beurt was had het iets van 10, 9, 8, 7,…shit ik haal de 1 zelfs niet…ik kwam zalig klaar in haar mondje. Geknield zat ze te genieten en ik bedankte haar met een tongzoen die uitmondde in een bescheiden cumswap.
Verdere interactie met andere koppels/dames was er ook met oa Louise die er ook wel pap van lust.
Voor ik het vergeet: er was een BV aanwezig - Jada Sparks - in gezelschap van een blonde dame. Beide vergezeld van vriend/partner. De voornaamste vraagstelling voor de single mannen was wie van de dames de grootste boezem had. Ik weet het niet…wel weet ik dat de blondine in het dagelijkse leven kapster aan huis was (dat vertelde ze me toch) net voor ze zich door een andere gast uitgebreid liet knippen in de rokersruimte…
Om 24u45 naar huis vertrokken. In de wagen speelde de film van de afgelopen uren zich opnieuw af…en de teaser van "the Dirty Sluts" voor volgende week donderdag…
 
Laatst bewerkt:
Hi, hi, I was at the party in the Buddha club on Friday night. It was a beautiful night with a lot of fun. I've been writing about the club in other reviews, but tonight it was at its best, the music (a DJ), food, drinks and lots of fun (sex) The club is clean, towels, condoms and some small changes in the furniture. About the party I can say that it was organized by Vegas together with her husband P. The five ladies present were at their height, they devoured men. There were also couples present who accepted one or more men in addition. There were also some couples who did not accept extra men/s. The action started at 21 10 and ended at 00 45. They had sex in the club, near the bar, in rooms almost everywhere. The ratio between men and women was a very good one for single men, I think that everyone won money. The fee for a single man was 130 euros. One thing that impressed me, and I've seen it quite rarely at most parties, was that the Vegas organizer talked to every guest, single man or couple. For me it was more than I hoped for, besides the ladies from the team, I had sex with two new ladies from the couple. I definitely know where I will go next month. bye
 
Was Lien uiteindelijke ook op de GB gekomen op de 23e?
Je bedoelt the Dirty Sluts van 23/10? Ja ze was aanwezig ondanks dat er op dit forum werd vermeld dat dit niet het geval zou zijn. Behoudens overmacht zijn de aangekondigde dames steeds op het appel van deze feestjes (of de organisatie zorgt indien mogelijk voor vervanging).
 
Laatst bewerkt:
Deze editie kan ik ook terug afvinken. Ik was wat later omwille van een ongeval op de Antwerpse ring met een vrachtwagen.
Druk was het niet maar Jessy en Carmen - beiden op de centrale matten - gaven al flink van katoen. In één van de kamers zag ik een reeks mannen staan en dan weten "kenners" het al…Lien ligt daar. Nu zat ze voor de gelegenheid gehurkt op haar knieën op een lederen sofa. Ik schoof aan en schudde de hand van haar partner. "Let jij even op haar dan ga ik ondertussen plassen" zei hij tegen me…serieus…man je legt het lot van je dame in handen van iemand die geen seconde zijn onderbroek kan aanhouden als hij haar bezig ziet. Toch maar braafjes voor oppas gespeeld…de eerste minuut want direct daarna stopte ik mijn lid al in haar mond zodat ze alle zorgen (de file weet je wel) uit mijn hoofd kon zuigen. Haar ook nog doggy genomen alvorens een andere gast het overnam.
Na de douche even hallo gezegd tegen een elegante blonde dame die op de vorige vrijdagavond editie was. Ze herkende me vaag en vroeg me of ze toen deftig was geweest. Ik herinnerde haar aan bepaalde taferelen waarop ze beloofde nu wel braaf te zijn…

De volgende dame die ik bezocht was Louise - gekleed in een lange zwarte jurk. Leuk moment beleefd met haar.

Tijdens de verschillende pauzes aangename gesprekken gevoerd met o.a. de organisator die je altijd onderhoudt met wat nieuwtjes enz.

Een tip leidde me naar het donkerste kamertje want daar was Lien alweer aan een volgende sessie bezig. Jezus wat zorgt deze parel voor verhitte toestanden en een broeierige sfeer…ook ik doneerde mijn bijdrage In haar mondje…

Naar het eind van het feestje verliet de blonde elegante - en tot op dat moment - brave dame het centrale gedeelte met een aantal mannen (waaronder diegene die dit verslagje neerpent) naar één van de kamers. Minstens vijf mannen heeft ze bevredigd en ze kon er geen genoeg van krijgen…

Voor ik naar huis ging nog de organisator bedankt en Maya een afscheidskus gegeven waarbij ik tot het besef kwam dat ik haar de ganse namiddag links heb laten liggen. Dommerik want ze zag er weer lekker uit in die stockings.

En Carmen…tja…
Carmen is mooi en heel erg lekker.
Carmen is gewillig, onverzadigdbaar en niks is haar te gek.
Carmen squirt meer en harder dan de Trevifontein…
 
Deze editie kan ik ook terug afvinken. Ik was wat later omwille van een ongeval op de Antwerpse ring met een vrachtwagen.
Druk was het niet maar Jessy en Carmen - beiden op de centrale matten - gaven al flink van katoen. In één van de kamers zag ik een reeks mannen staan en dan weten "kenners" het al…Lien ligt daar. Nu zat ze voor de gelegenheid gehurkt op haar knieën op een lederen sofa. Ik schoof aan en schudde de hand van haar partner. "Let jij even op haar dan ga ik ondertussen plassen" zei hij tegen me…serieus…man je legt het lot van je dame in handen van iemand die geen seconde zijn onderbroek kan aanhouden als hij haar bezig ziet. Toch maar braafjes voor oppas gespeeld…de eerste minuut want direct daarna stopte ik mijn lid al in haar mond zodat ze alle zorgen (de file weet je wel) uit mijn hoofd kon zuigen. Haar ook nog doggy genomen alvorens een andere gast het overnam.
Na de douche even hallo gezegd tegen een elegante blonde dame die op de vorige vrijdagavond editie was. Ze herkende me vaag en vroeg me of ze toen deftig was geweest. Ik herinnerde haar aan bepaalde taferelen waarop ze beloofde nu wel braaf te zijn…

De volgende dame die ik bezocht was Louise - gekleed in een lange zwarte jurk. Leuk moment beleefd met haar.

Tijdens de verschillende pauzes aangename gesprekken gevoerd met o.a. de organisator die je altijd onderhoudt met wat nieuwtjes enz.

Een tip leidde me naar het donkerste kamertje want daar was Lien alweer aan een volgende sessie bezig. Jezus wat zorgt deze parel voor verhitte toestanden en een broeierige sfeer…ook ik doneerde mijn bijdrage In haar mondje…

Naar het eind van het feestje verliet de blonde elegante - en tot op dat moment - brave dame het centrale gedeelte met een aantal mannen (waaronder diegene die dit verslagje neerpent) naar één van de kamers. Minstens vijf mannen heeft ze bevredigd en ze kon er geen genoeg van krijgen…

Voor ik naar huis ging nog de organisator bedankt en Maya een afscheidskus gegeven waarbij ik tot het besef kwam dat ik haar de ganse namiddag links heb laten liggen. Dommerik want ze zag er weer lekker uit in die stockings.

En Carmen…tja…
Carmen is mooi en heel erg lekker.
Carmen is gewillig, onverzadigdbaar en niks is haar te gek.
Carmen squirt meer en harder dan de Trevifontein…
Juist en die trevifontein daar komt heel wat water uit
 
Ik was er vandaag ook bij! Toffe locatie, parking op korte wandelafstand en leuke organisatoren.
Ik ken de namen van de dames niet, maar stuk voor stuk mooie, actieve dames met de nodige sexdrive.
Ook ik heb het laatste uurtje mogen kennis maken met E. (de enige naam die ik ken), de mooie, blonde elegante dame ; wat een gepassioneerde vrouw!!
Mij zien ze zeker terug!!
 
Kan je zonder aanmelding spontaan binnenlopen als de GB al is begonnen? (Moet van ver komen en wil niet voor een gesloten deur komen te staan. Dit zou theoretisch kunnen door OF teveel deelnemers OF een tijdsgebonden deurbeleid)
 
Kan je zonder aanmelding spontaan binnenlopen als de GB al is begonnen? (Moet van ver komen en wil niet voor een gesloten deur komen te staan. Dit zou theoretisch kunnen door OF teveel deelnemers OF een tijdsgebonden deurbeleid)
Voorlopig wel nog maar er komen twee wijzigingen in de toekomst (als ik goed heb geluisterd naar de organisator) om te drukke toestanden te vermijden:
Vanaf januari betalen diegenen die zich vooraf hebben ingeschreven 130€; anderen 150€.
Er zijn lidkaarten beschikbaar. Diegene die zich inschrijven hebben voorrang want men zal werken met een limiet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan