Algemeen Slutterdayz, Buddha Club, Boom 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het was inderdaad een spetterend feestje😝💦bedankt aan alle mannen, jullie waren top!!😘
Tot de volgende 😉
Nee, jullie waren fantastisch. Het was voor mij mijn eerste kennismaking met jou. Je kwam direct als eerste naar me toe en zoende me vol op mijn mond. Later heb ik nog uitgebreid van je genoten en we hebben ook nog gezellig gekletst. Je bent oprecht een leuke vrouw met wie het ook nog leuk zou zijn om een avond andere dingen te doen dan puur sex. Al was dat ook fantastisch. Je bent een echte liefhebber en geniet er oprecht van.

Datzelfde geldt voor Carmen.
Haar ken al ik langer en ook zij is echt een leuke vrouw, ook echt een liefhebster en ontzettend goed. Ook met haar veel gekletst.

Ook Lien behoort daartoe. Mooi, goed, onverzadigbaar en haar vent is ook een leuke gast.

Louise was voor mij jaren geleden. Ze is nog steeds een plaatje en ze was weer enorm in trek. Uiteindelijk heb ik nog even van haar kunnen genieten.

Vlak voordat ik weg moest ook nog kort gespeeld met Carmen Joy. Haar kende ik ook nog niet. Nou, het was een prettige kennismaking!

Ben niet aan Eva Si toegekomen deze keer maar was de vorige keer met haar afgesloten.

En dan weer mooie Maya gemist. Ze is beeldschoon, heb in de loop der jaren al vaak met haar gespeeld maar het laatste jaar komt het er steeds niet van.

Buddha zelf was weer prima. Vriendelijke mensen, de service en het eten was weer prima. Een toplocatie.
Als ik dan één verbeterpuntje mag noemen: het was er niet echt warm.

Het was vandaag echt een geweldig feest en 130 euro os eigenlijk een schijntje voor wat je krijgt.

En Yuliette, jij smaakte dus absoluut naar meer!!!
 
Het was inderdaad een zalige middag. Ik kijk al uit naar de volgende keer!
Ps de oostvlaamse dame en de dame met het hele lange haar, jullie waren uitzonderlijk!
 
Het Dirty Sluterdayz feestje van donderdag 14/03 was een prima editie 👌. Er was voor elk wat wils, gaande van 'één-op-één GF' tot een 'veel-op-veel GB' experience. (y)

De mannen haalden alles uit de kast om de sletten te geven waar ze voor gekomen waren. En daar kregen ze dan ook veel voor terug. 😅

Eenmaal de sletten goed 🔥🔥🔥waren, ontstond er een soort golfbeweging tussen zachte en harde actie. Wie in topvorm was, kon hierop blijven 'surfen' van de ene slet naar de andere 🏄‍♂️.

Af en toe eens kopje onder gaan 🌊🌊🌊 of een slok 💦💦💦 binnenkrijgen hoorde daarbij natuurlijk 😜 Dat gold zeker voor wie deelnam aan het hardcore rollenspel 💪 "de zaadSLET en de prinses" 🤘
 
Laatst bewerkt:
Normaal gezien ga ik niet zo vaak naar verjaardagsfeestjes; te druk en ik weet nooit een geschikt cadeau te vinden. Maar aangezien de tweejarige viering in feite ook samenviel (toch ongeveer) met het feit dat ik precies één jaar terug in deze club tijdens dit evenement mijn eerste GB beleefde vond ik het wel gepast deel te nemen.
Toen ik zo rond 12u15 aankwam was er nog niet veel volk - 10 man en een paardenkop maar een kwartier later sijpelden de dames en heren toe en werd het gezellig druk. Er was meer volk dan anders maar in tegenstelling tot andere feestjes ook een vijftal koppels waaronder een jonge dame van Spaanse afkomst. Een beeld van een vrouw…een lolita die je als tiener als poster op je kamer hebt hangen…het perfecte lichaam - een 11 op 10. Het was hun eerste keer en ze hielden zich in het begin wat afzijdig.
Ondertussen was het feestje al flink op gang geschoten en alle dames hadden er flink zin in (ook de amateur dames lieten zich van hun beste kant zien). Ik loste het eerste schot omstreeks 13u (vroeger dan anders maar het was te lekker) en nog eens op het eind bij Leondra…
Midden het feestje vond "lolita" het welletjes en besloot zich in het feestgewoel te mengen met als gevolg dat ze 2/3 van de single mannen rond zich kreeg. Ik weet niet of ze intiem was met één van hen maar velen kregen wel een lekkere orale verwenbeurt.
De ganse namiddag was er flink wat actie maar nooit echt overweldigend druk behalve tussen 15u30 en 16u in één van de kamers achteraan - waarom…
onze Spaanse godin was er maar ook Carmen en Lien - toppers uit het team en onverzadigdbaar. Vandaag hielden ze "open konten dag" en geloof me…heel veel mannen gingen in op deze uitnodiging…zoveel dat ik me er zelfs niet kon tussen wringen. Jammer maar niet getreurd ik had Lien daarvoor op de centrale matrassen keihard in missio genomen. Haar geil spoot ze tweemaal op mijn buik en tot over mijn hoofd op de vloer met een grote plas tot gevolg.
Vraagje aan de organisatie en de eigenaars van de club: kunnen jullie volgende keer zorgen voor een waarschuwingsbord "opgepast - slipgevaar"...?
 
Laatst bewerkt:
De '2 Years Buddha Club' party van donderdag 11/04 was intens. Het heeft een eindje geduurd vooraleer alle belevenissen en indrukken 'verwerkt' waren. Er was van alles te beleven gaande van softcore MV tot hardcore SM actie en allerlei 'kinky stuff' daar tussenin 😜

Voor de liefhebbers van expliciete reviews heb ik een poging gedaan om een aantal sfeerbeelden te schetsen, 'raw and uncut':
  • Lien werd 'serieel' in de kont genomen. Ze twijfelde of dit wel zou lukken, maar na wat harde spanking, choking, dirty talk en het openspreiden van de billen ging het prima!
  • Leandra slaagde erin om bi-mannen rond zich te verzamelen. Ze vond het geil om te zien dat deze mannen ook wat aandacht voor elkaar hadden.
  • Een single dame, die zich identificeerde als nymfomane buurvrouw, liet zich lekker verwennen door meerdere mannen in een stille kamer. Ze wisselde regelmatig van positie om 'de flow' erin te houden. Dankzij een beetje dirty talk verliep alles goed gesmeerd 💦
  • Carmen ging met een voorbinddildo los op Lien, eerst in de kut, daarna in de kont. Carmen liet zich ondertussen in de kont rammen door mannen uit het talrijke publiek. De mannen werden extra opgehitst 🍆 door dit kontneukspektakel en ze wisselden elkaar af om de intensiteit aan te houden.
  • Een beginnende Meesteres oefende met een zweep op een paar vrijwilligers in de SM kamer. Na een rake harde slag gaf ze een orale beloning, al dan niet gecombineerd met een 'prostaatmassage' ☝️. Dit bleek een zeer efficiënte pijnstiller te zijn.
  • Esmee vroeg om een squirt sessie, en ze heeft er twee gekregen... zonder genade 💦💦
  • Eva daagde uit met haar lekkere kont, en dat bleef niet zonder gevolg 🍆⭐
  • '?' demonstreerde haar hoge pijngrens in de SM kamer ♠️
  • Lien sloot het feestje af met een harde pijp-, neuk- en choke sessie. Bij het spanken van haar klit gingen de squirtsluizen opnieuw open. Een aantal mannen hadden de fontein niet zien aankomen en werden lekker nat gespoten 💦💦💦
Er is die dag uiteraard veel meer gebeurd, maar het was niet mogelijk om overal bij te zijn. Ik ben tevreden met de keuzes die ik gemaakt heb, en de rest zal voor de '3 Years Buddha Club' party zijn. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan