Algemeen Milfs on Tour 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

floris

Vaste klant
248
05/11/21
323
7
Zondag 6/3/2022.
Zopas gangbang party in de Loft op Antwerpen zuid bezocht. Een fantastische belevenis gastvrouw Miranda zwartharige super vriendelijk. Super geil. Sylvie de blonde super geile Uber Milf was voor mij als ervaren clubhanger de beste pijpster die ik al heb gehad. Joyce topwijf de jongste van de 3 super gewillig. Topwijf. De 3 aangekondigde koppels waren aanwezig. 2 ervan actief en super knap. Alle dames zijn Milfs en geen piepkuikens maar kennen de stoel.
Super geslaagde rustige middag want de verhouding man/ vrouw was ideaal.
Alle drankjes aanwezig met uitgebreid buffet.
Toffe aangename sfeer en de dames komen praatje maken.
Mij zien de Milfs on Tour zeker terug.
 
Ik ben wel vaker te gast op deze feestjes. Steeds erg ontspannen sfeer, leuke geile dames, idd geen piepkuikens, maar mooie en stijlvol klasse dames die de knepen van het vak beheren als de beste. Sylvie idd een super blonde pijp ( zaad) slet, Miranda ook een toppertje. Een aanrader voor wie niet in de wachtrij wil staan, steeds goede verhouding van het aantal aanwezigen.
 
Zondag 10 april. Toffe middag bij de Milfs. Miranda en Sylvie als hostessen. Top zoals altijd. Onverzadigbaar. 4 koppels aangekondigd. 4 koppels aanwezig. Alle 4 super geil. Relatief weinig single mannen en Amicale sfeer. Gekraakt en moe en voldaan naar huis. Voor herhaling vatbaar.
 
Zondag 8/5 op de terugweg naar Gent. Opnieuw top zondag beleefd. Sylvie is nu niet alleen de top pijpster maar ook de top neukster. Super toffe host vrouw. Joyce was met haar nieuwe kapsel en mooie bril de ideale topvrouw maar nu komt het Romi wat een aangename verrassing. Super geil, bijzonder knap en topwijf. De Milfs on tour zijn in een woord fantastisch. Volgende maand ben ik er terug. Sfeer is geweldig.
 
Zondag 8/5 op de terugweg naar Gent. Opnieuw top zondag beleefd. Sylvie is nu niet alleen de top pijpster maar ook de top neukster. Super toffe host vrouw. Joyce was met haar nieuwe kapsel en mooie bril de ideale topvrouw maar nu komt het Romi wat een aangename verrassing. Super geil, bijzonder knap en topwijf. De Milfs on tour zijn in een woord fantastisch. Volgende maand ben ik er terug. Sfeer is geweldig.
Beste Floris, ik had ook opgemerkt dat er een Romi was aangemeld in de line-up bij de Milfs on tour, ze ziet er goed en sexy uit ( op foto ). Ik lees in je commentaar dat je bij haar ( Romi ) een leuke tijd hebt gehad . Is het een SEXBOM zoals ze wordt omschreven ?. Andere Milfs blijkbaar ook weer in't vorm zo te lezen.
 
Beste Floris, ik had ook opgemerkt dat er een Romi was aangemeld in de line-up bij de Milfs on tour, ze ziet er goed en sexy uit ( op foto ). Ik lees in je commentaar dat je bij haar ( Romi ) een leuke tijd hebt gehad . Is het een SEXBOM zoals ze wordt omschreven ?. Andere Milfs blijkbaar ook weer in't vorm zo te lezen.
Romi ziet er niet alleen sexy uit ze is het ook. Het is idd de seksbom niets van gelogen maar ik mag de andere dames niet te kort doen want zowel Joyce als Sylvie staan op dezelfde hoogte. Toppers, onvermoeibaar, sympathiek en seksy. Ik kom heel graag in de Loft bij de Milfs on Tour.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Squirting
  8. Vingeren
  9. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/milfs-on-tour-sluts-event-diest-schaffen.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben gisteren geweest in Diest…..lange rit vanuit Zuid-Holland….. super middag gehad, mooie locatie, goede sfeer, respectvolle heren en dames, twee geile actieve stelletjes aanwezig naast Sylvie, Miranda en Vero. Zijn echt lekkere MILFs en het voordeel is dat ze ruime ervaring hebben 😉

Bijgaand mijn recensie van de middag…..moe maar voldaan weer naar huis gegaan na 3 uur met de lekker MILFs.
 
Ik ben gisteren geweest in Diest…..lange rit vanuit Zuid-Holland….. super middag gehad, mooie locatie, goede sfeer, respectvolle heren en dames, twee geile actieve stelletjes aanwezig naast Sylvie, Miranda en Vero. Zijn echt lekkere MILFs en het voordeel is dat ze ruime ervaring hebben 😉

Bijgaand mijn recensie van de middag…..moe maar voldaan weer naar huis gegaan na 3 uur met de lekker MILFs.
Kan ik alleen maar bevestigen. 3 super dames.
 
Maandag 6/6 was ik present bij de Milfs on Tour te Diest. Rustig met de trein naar Diest. Aangekomen was ik aangenaam verrast van de mooie locatie, een oud fantastisch op een kasteel lijkend hotel. Maar ik kwam uiteraard niet voor dat ik kwam helemaal uit Gent voor mijn favoriete Romi. Wat een heerlijke dame is dat. Alternatieven ontbreken voor deze lieve milf. Wil de hostessen Sylvie en Miranda niet te kort doen ook zij waren opnieuw super. Heerlijke dames.Single mannen viel heel goed mee, iedereen kon rustig aan zijn trekken komen. Een 10 tal koppels waarvan alle 10 erg actief. Voor herhaling vatbaar: tuurlijk. De sfeer is er uitstekend, relax en de dames geven zich voor de volle 100% Ik ben vaste klant op naar het volgende feestje met de Milfs. En ook dank aan de 2 fantastisch sympathieke heren D & D. Bedankt.
 
Maandag 6/6 was ik present bij de Milfs on Tour te Diest. Rustig met de trein naar Diest. Aangekomen was ik aangenaam verrast van de mooie locatie, een oud fantastisch op een kasteel lijkend hotel. Maar ik kwam uiteraard niet voor dat ik kwam helemaal uit Gent voor mijn favoriete Romi. Wat een heerlijke dame is dat. Alternatieven ontbreken voor deze lieve milf. Wil de hostessen Sylvie en Miranda niet te kort doen ook zij waren opnieuw super. Heerlijke dames.Single mannen viel heel goed mee, iedereen kon rustig aan zijn trekken komen. Een 10 tal koppels waarvan alle 10 erg actief. Voor herhaling vatbaar: tuurlijk. De sfeer is er uitstekend, relax en de dames geven zich voor de volle 100% Ik ben vaste klant op naar het volgende feestje met de Milfs. En ook dank aan de 2 fantastisch sympathieke heren D & D. Bedankt.
Dank voor de review, Floris. Lokatie in Diest is prachtig inderdaad. Ik was er woensdag 25 mei en ben van plan om 22 juni weer naar MoT Diest te gaan.
 
Maandag 6/6 was ik present bij de Milfs on Tour te Diest. Rustig met de trein naar Diest. Aangekomen was ik aangenaam verrast van de mooie locatie, een oud fantastisch op een kasteel lijkend hotel. Maar ik kwam uiteraard niet voor dat ik kwam helemaal uit Gent voor mijn favoriete Romi. Wat een heerlijke dame is dat. Alternatieven ontbreken voor deze lieve milf. Wil de hostessen Sylvie en Miranda niet te kort doen ook zij waren opnieuw super. Heerlijke dames.Single mannen viel heel goed mee, iedereen kon rustig aan zijn trekken komen. Een 10 tal koppels waarvan alle 10 erg actief. Voor herhaling vatbaar: tuurlijk. De sfeer is er uitstekend, relax en de dames geven zich voor de volle 100% Ik ben vaste klant op naar het volgende feestje met de Milfs. En ook dank aan de 2 fantastisch sympathieke heren D & D. Bedankt.
Mijn eerste gangbang mogen meemaken, gelukkig was de stress snel verdwenen. Leuke en geile eerste ervaring.
Ik kan me volledig vinden in de commentaar van de Heer Floris.
 
Terug
Bovenaan Onderaan