Algemeen Milfs on Tour 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De lovende recensies hier hebben me overtuigd: ik wil absoluut een kijkje komen nemen op 5 april. Me effectief laten neuken door zoveel mannen zal ik (nog) niet aankunnen, denk ik (mijn record is vijf op een avond).. maar ik hoop dat ik zal worden ingeschakeld om de warme ladingen sperma op te vangen van iedereen die graag op mijn lijf en gezicht wilt klaarkomen xx

Ps: alle info is welkom, het enige dat ik over MoT weet, is wat ik er hier over gelezen heb.
 
Wij vonden het ook weer een heerlijk geslaagde avond met de twee Nederlandse heren.
Lekker klaar gepijpt en dan samen met een vriendinnetje een heerlijk triootje gedaan. Hmmmm
 
De lovende recensies hier hebben me overtuigd: ik wil absoluut een kijkje komen nemen op 5 april. Me effectief laten neuken door zoveel mannen zal ik (nog) niet aankunnen, denk ik (mijn record is vijf op een avond).. maar ik hoop dat ik zal worden ingeschakeld om de warme ladingen sperma op te vangen van iedereen die graag op mijn lijf en gezicht wilt klaarkomen xx

Ps: alle info is welkom, het enige dat ik over MoT weet, is wat ik er hier over gelezen heb.
Beste Angie,
Voor alle info kan je steeds op onze site terecht, op 5 april is er geen party geplant. wel op 3-12-24 april.
Gr Sylvie
www.milfsontour.be
 
Wij vonden het ook weer een heerlijk geslaagde avond met de twee Nederlandse heren.
Lekker klaar gepijpt en dan samen met een vriendinnetje een heerlijk triootje gedaan. Hmmmm
Ik was nog aan het twijfelen, maar ik heb een Bornedriesje gedaan, waarvan nu spijt. Erg rustig daar en voor mij weinig interactie. Ik hoop snel nog eens bij de milfs te kunnen zijn want daar valt wel altijd wat te beleven.
 
De lovende recensies hier hebben me overtuigd: ik wil absoluut een kijkje komen nemen op 5 april. Me effectief laten neuken door zoveel mannen zal ik (nog) niet aankunnen, denk ik (mijn record is vijf op een avond).. maar ik hoop dat ik zal worden ingeschakeld om de warme ladingen sperma op te vangen van iedereen die graag op mijn lijf en gezicht wilt klaarkomen xx

Ps: alle info is welkom, het enige dat ik over MoT weet, is wat ik er hier over gelezen heb.
Excuus, het gaat om het event op woensdag 3 april 🫣🙃😁
 
De lovende recensies hier hebben me overtuigd: ik wil absoluut een kijkje komen nemen op 5 april. Me effectief laten neuken door zoveel mannen zal ik (nog) niet aankunnen, denk ik (mijn record is vijf op een avond).. maar ik hoop dat ik zal worden ingeschakeld om de warme ladingen sperma op te vangen van iedereen die graag op mijn lijf en gezicht wilt klaarkomen xx

Ps: alle info is welkom, het enige dat ik over MoT weet, is wat ik er hier over gelezen heb.
Jammer dat ik moet werken! Waarom zijn er niet meer zoals jij?
 
Sorry voor de schrijf fout (mijn gedachten zaten ergens anders😂)
Zou en leuk clubje kunnen zijn die op geregelde tijdstippen samen komen ons Angie babe te aanbidden en 💦💦💦💦💦💦💦💦💦😂
Ik betrap me steeds op een zeer slechte timing :mad:, als je de (ZEER) goede en aantrekkelijke voornemens leest van Hot Angie en je de line up bekijkt met Sylvie als de opper zaad / pijpslet, man, man, man een mens zou voor minder erg triest worden wetende dat je tot vijf uur aan je bureel vast geketend hangt.
Mag ik vragen dat jullie NIET te uitgebreid rapporteren van de gebeurtenissen morgen. Voor diegene die er niet kunnen bij zijn morgen, zijn de voorafgaande berichten al pijnlijk genoeg . ..........:p
Have fun guy's ....
 
Ik betrap me steeds op een zeer slechte timing :mad:, als je de (ZEER) goede en aantrekkelijke voornemens leest van Hot Angie en je de line up bekijkt met Sylvie als de opper zaad / pijpslet, man, man, man een mens zou voor minder erg triest worden wetende dat je tot vijf uur aan je bureel vast geketend hangt.
Mag ik vragen dat jullie NIET te uitgebreid rapporteren van de gebeurtenissen morgen. Voor diegene die er niet kunnen bij zijn morgen, zijn de voorafgaande berichten al pijnlijk genoeg . ..........:p
Have fun guy's ....
Zelfde gevoel en probleem 😉
 
En dan ben ik de Bukkake-Babe ♂️💦♀️😋
Beste Angie, Ik als MOT lover hoop dat je misschien wat vaker aanwezig zal zijn bij de milfs. Bij het lezen van je commentaren denk ik zo " You are the right slut on the right place". Wil ik je ook wel eens (helemaal) onderspuiten met mijn zaad hoor.
Sorry voor de schrijf fout (mijn gedachten zaten ergens anders😂)
Zou en leuk clubje kunnen zijn die op geregelde tijdstippen samen komen ons Angie babe te aanbidden en 💦💦💦💦💦💦💦💦💦😂
Een mens zau voor minder fauten schreiven.........;)
 
Laatst bewerkt:
En dan ben ik de Bukkake-Babe ♂️💦♀️😋
In je clubje ga je niet om de zaadhonerige Sylvie heen kunnen, ze heeft haar bijnaam van zaadslet niet gestolen. Ik heb ze eens zien genieten van een spermadouche, heerlijk.
Eerste, maar ik denk niet laatste keer ☺️
Let wel: ik kom nu woensdag enkel om me te laten likken en iedereen die dat wilt op mij te laten spuiten. Ik hoop echt heel mijn lijf en gezicht bedekt te krijgen met sperma.. xx
Mag ik ook hopen op niet de laatste ?
 
Beste Angie, Ik als MOT lover hoop dat je misschien wat vaker aanwezig zal zijn bij de milfs. Bij het lezen van je commentaren denk ik zo " You are the right slut on the right place". Wil ik je ook wel eens (helemaal) onderspuiten met mijn zaad hoor.

Een mens zau voor minder fauten schreiven.........;)
Als je verstand in uw klarrejassen zit kunt ge niet meer nadenken en schrijven blijkbaar
Ik heb eigenlijk heel veel goesting om morgen een zeer uitgebreid verslag te schrijven met zoveel mogelijk details als maar kan. Kwestie van de afwezige heren toch een leuk gevoel te geven.
Heren, ik heb precies de indruk dat Angie er een geil feestje van wil maken. Maar ik kan mij vergissen. Hopelijk komen er nog enkele koppels en genoeg heren.
 
Laatst bewerkt:
Misschien een vast bukabake clubje maken voor Angie😛💦💦💦
Wat een mooie middag bij de Milfs te Diest. De vaste crew Sylvie, Maya, Lore zijn algemeen gekend. Toppers. Dame uit koppel Ve met kort kopje eveneens top. En special guest Angie een klein knap Koreaans vrouwtje was de ster van de middag. De vriendelijkheid en de ontvangst van de hosts daar kan iedereen iets van leren.
 
Laatst bewerkt:
Wat een mooie middag bij de Milfs te Diest. De vaste crew Sylvie, Maya, Lore zijn algemeen gekend. Toppers. Dame uit koppel Ve met kort kopje eveneens top. En special guest Angie een klein knap Koreaans vrouwtje was de ster van de middag. De vriendelijkheid en de ontvangst van de hosts daar kan iedereen iets van leren.
Ik kan me alleen maar aansluiten bij Floris. Bijzondere middag met name door Angie en later door Lore. Ik heb altijd moeite om me op meer dan een dame te concentreren, dus eerst maar vol overgave op Angie geconcentreerd. Haar meerdere malen zien genieten . Later op de middag ook met de kunsten van Lore kennis gemaakt. Doggy, door haar bereden worden totdat ze klaar kwam, en afsluiten met missio. Zeker de moeite waard. Ve zal ook genoten hebben op het geluid afgaand. Kortom volop vermaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan