Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe Locatie heeft een grondige renovatie ondergaan, maar de acties zijn uitsluitend in de grote Party & Pleasure DômeEven een algemene vraag, gebeurd het sexen alleen maar in de tent? Of kan ik ook gewoon een dame meenemen naar voren( bij de bar)
Ik heb dit vorige keer niet gedaan omdat ik niet weet wat hier in mogelijk is. Bedankt en tot snel
Fijne middag beleefd.Bedankt heren voor de geweldige namiddag, meer en andere reactie kan je ook lezen in onze gastenboek.
www.milfsontour.be/gastenboek
dank u schat,Fijne middag beleefd.
Dank aan iedereen, en met stip aan Lore (altijd een leuk weerzien), Laura (een zeer aangename ontdekking), en de mooie dame van het koppel (nu maar hopen dat zij in de toekomst nog op visite komen)...

nooit iemand zien rokenIk heb hier ooit eens, lang geleden, gelezen dat er gerookt wordt in de zaak en dat dit je dit nog ruikt als je naar vrouwlief gaat(je lichaam, haren kan weg zijn met douchen, maar je kledij?). Is dit nog steeds zo ?
Prima verhouding toch, die 5 man kun jij makkelijk bezighouden.....We praten nooit over aantallen, maar over verhoudingen. Deze is gem. 1/5 op de feestjes
ja hoor, dat lukt nog wel vrij aardig ...............lolPrima verhouding toch, die 5 man kun jij makkelijk bezighouden.....![]()

Mijn deelname werd me net bevestigd, ik kijk uit naar de 2 nieuwe dames.Op 12 december sluiten we onze vrijdagavond edities weer in alle geilheid af en dit in onze mooi heringerichte Party & Pleasure Dôme te Diest.
Zoals gebruikelijk op The Final gaan we FULL FORCE, al onze Milf sletjes zijn er die avond en ze staan garant voor "onbeschaamd decadent, stijl en klasse".
Milf sletjes: Sylvie - Joyce - Lore - Els - Maya - Vero - Esmeé - Laura - Ellen - Jade - Roxcy, ook heel wat actieve stellen hebben zich aangemeld voor deze TOP EDITIE.
Info en reservering: www.milfsontour.be/the-final-2025
Reservering verplicht !!!
Bekijk bijlage 424642
Knaller van een editie! Nog een week te gaan!Op 12 december sluiten we onze vrijdagavond edities weer in alle geilheid af en dit in onze mooi heringerichte Party & Pleasure Dôme te Diest.
Zoals gebruikelijk op The Final gaan we FULL FORCE, al onze Milf sletjes zijn er die avond en ze staan garant voor "onbeschaamd decadent, stijl en klasse".
Milf sletjes: Sylvie - Joyce - Lore - Els - Maya - Vero - Esmeé - Laura - Ellen - Jade - Roxcy, ook heel wat actieve stellen hebben zich aangemeld voor deze TOP EDITIE.
Info en reservering: www.milfsontour.be/the-final-2025
Reservering verplicht !!!
Bekijk bijlage 424642
Bedankt voor de mooie reactie, je analyse van de avond wordt door meerdere beaamd in ons gastenboek. Maar, één aspect willen wij ook van onze kant eens in de kijker zetten. Ook jullie zijn een groot stuk van het geheel, door jullie correcte ingesteldheid, jullie vrouwvriendelijkheid dragen jullie ook bij aan een geslaagde avond........................ en als we in onze teksten vermelden, "WE GAAN FULL FORCE", dan is dat ook zo, tot in de details.Gisteren de afsluiter van de Milfs bezocht en ik moet zeggen, topavond. Bij aankomst zelfs parkeerwachters, dat had ik daar nog nooit gezien. Eens binnen fijn ontvangen met glaasje bubbels en leuke babbel met de dame die blijkbaar ooit het concept gestart is. Dan de grote entree van de 10 Milfs. Allemaal in witte pakjes en met applaus ontvangen. En ook nog een aantal kopprls. Top mengeling van leeftijden en types en allemaal hot op hun eigen manier. En dan ging het van start… Zoveel actie dat het niet te volgen was…memorabele momenten: een paar keisexy acrobatische shows aan de strippaal van Roxcy (wat een sexy, strak Duracelkonijntje is dat) die naadloos overgingen inL heerlijke neukpartijen. Laura die de donkerharige vrouw van een koppel ongelooflijk verwende op de tafel met de speeltjes die de man bij had. Double-dildo oa. Toffe vent ook. Laura betrok daar nog een jong koppel in…was bijna seksles. Met alle plezier daar geholpen om benen in de lucht te houden
zo geil om te zien. Heerlijk met een paar heren Jade (wat een knappe aanwinst) verwend op de tafel vanachter…en zij ons… Met verschillende dames heerlijk gespeeld en ook fijne babbels. Kiezen is verliezen zegt het spreekwoord…maar denk dat elke man hier een winnaar was. Heel geile avond maar alles ook steeds heel gezellig. Dikke merci aan alle dames.