goedkoop adresje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bertje1967

Wandelaar
52
15/09/21
79
1
dag. ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik een auto van de zaak heb, dus redelijk goedkoop kan reizen. ik ben dan eigenlijk wel op zoek naar een goedkoop adresje (gezien mijn verder beperkt budget). Heeft iemand tips ? enige eis is eigenlijk dat het een beetje hygienisch is. zoekgebied heel nederland.
 
Een beetje flauw, maar er bestaat een mop over dat onderwerp.
Een man die vraagt aan een dame wat ze voor drie tientjes doet, waarop zij zegt, ga jezelf dan maar even om de hoek helpen.
Iets later staat hij weer voor haar neus.
Op de vraag wat hij nou weer komt doen zegt hij: "betalen".

Zonder gekheid: dames die het echt voor weinig doen, zijn alleen te vinden in een tippelzone, voor zover die nog bestaan. In de omgeving van Wageningen en Bennekom is er een Anneke actief, die vraagt ook niet veel, maar uit de ervaringen van zij die haar ontmoet hebben blijkt dat ze onfris ruikt en dat al direct als ze instapt.

Ergo: voor echt weinig kun je bijna nergens terecht, hooguit voor ongeveer €80 zoals hierboven al aangestipt is.
 
Op de wallen Oudekerksplein en in Den Haag in de wandelgebieden Doublet of Geleenstraat kun je wel voor € 50,- en misschien bij sommige afhankelijk van tijdstip en dag ook nog wel voor € 30 of € 40. Dit is voor 20 minuten.
 
Dat kunnen de meeste wel missen en als je toch die kant op gaat, heb je meteen de gelegenheid goedkoper te tanken.
Het scheelt nu al dertig cent de liter. Tip: niet aan de snelweg, maar zoek een benzinepomp aan een andere doorgaande weg.
 
In Dordrecht (en voorheen Rotterdam, als ik mij niet vergis) heb/had je Sannie/Sammie/Sandra. Wel een type "hoerige" dame, maar daar kon je dan ook terecht voor €35. pijpen en neuken zonder condoom met in haar spuiten. Ze is alleen al een tijdje niet online gezien en op berichten krijgt men geen antwoord meer (volgens nzc forum is dit vanwege een woonsituatie o.i.d.)
Als ze weer ontvangt en er is interesse zal ik dit hier weer melden
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan