Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mijn goedkoopste was een keer €15 voor een vluggertje, niet erg knappe dame van middelbare leeftijd, type huisvrouw. Het huis was rommelig en de hygiene niet erg goed. €30 bij dezelfde dame was 2 keer klaarkomen (kort na elkaar, mocht niet langer dan 20min duren), niet op ingegaan en zou me ook niet lukken.

Bij een andere veel knappere en jongere dame eerste €60 voor een date van een half uur (afgesproken), uiteindelijk klein uurtje binnengeweest (2x klaargekomen, ze wou nog aan een derde beginnen maar ik moest echt weg). Ze wou ook een foto van mijn lichaam nemen (zonder hoof) omdat ze dit mooi vond. Heb maar een heel normaal lichaam, maar heb dit toegelaten.

Tweede date ook €60, uiteindelijk langer dan 2 uur gebleven en heb op het einde van de date zelf het geld aangeboden (uit eerlijkheid, anders had ze het niet gevraagd en ik had het toch bij).

Tussendoor steeds goed en lieflijk contact onderhouden natuurlijk.

Tegen de derde date was ik haar 'boyfriend' en hadden we een 'lovedate' van meer dan 3 uur waarbij ik uiteindelijk 3 keer ben klaargekomen en we natuurlijk ook veel gebabbeld en gewoon geknuffeld hebben tussendoor. Ik had ook wel aangeboden om pizza's mee te nemen voor bij de film die we gingen kijken. Film kijken is er uiteindelijk niet van gekomen, ook van de pizza's kwam niets in huis. Na herhaaldelijk aandringen van mijn kant zou ze wel via delivery bestellen zei ze en ben ik terug naar huis gegaan. Ik was volledig leeg (balzak+energie).

Vierde date is er ook nog niet van gekomen, aangezien ze enkele maanden terug naar Brazilië is gegaan. Ondertussen heeft ze laten weten dat haar 'mind' veranderd is en ze geen gratis dates meer met me zou doen als ze terug is. We zullen zien wat de toekomst brengt. Ik ben voor haar wel bereid om terug te betalen, mits niet te frequent bezoek.

Ik heb langs de andere kant ook wel eens flesjes parfum als cadeautje gekocht voor andere dames die ik dan gaf bovenop het geld dat ik betaalde. Gewoon uit gekkigheid, als extra. Het kan soms heel willekeurig gaan.

Ik vertel dit niet om op te scheppen ofzo, maar vroeg me gewoon af of er nog andere mannen gelijkaardige ervaringen hebben meegemaakt? Dat je na een tijd zeg maar een soort seksvriendje wordt en niet meer hoeft te betalen als je niet te vaak gaat? Tussen mijn dates zitten meestal een paar maanden tussen, ik weet niet of dat er iets toe doet.

423 Woorden

Terug
Bovenaan Onderaan