Goedkoopste date?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
20€ voor een vrouwelijke advocate, zo gek als een deur.
gewoon in haar slaapkamer met de gordijnen open.
kwamen mensen voorbij.
Later hoorde ik dat ze bij de rechtbank was uitgeschreven als strafrechtadvocate wegens een psychische stoornis.
ik had haar gevonden via een advertentie in de Telegraaf ondertussen ook al bijna 20 jaar terug.
 
40 euro voor een vluggertje ofzo. Jaren geleden. Maar de goedkoopste per uur berekend was een nachtdate van 750 euro voor 10 uur. Reken zelf uit. Kan je bijna niet voor gaan handkarren. :p Meid was 18 en 750 euro was heel veel geld voor haar. Als jobstudente zou het een halve maand kosten om het te verdienen.
 
In Thailand, 20 euro (toen was dat nog meer dan 800 baht waard) voor een massage met happy ending.

En een ThaiFriendly dametje 12 jaar geleden: voor een hapje eten in de lokale pizzeria ging ze mee naar de kamer en bleef ze de ganse nacht. Ik heb ze toen nog geleerd te tongzoenen. Dat kende ze niet, maar ze werd er wel meteen een fan van.
 
Misschien niet de goedkoopste, maar 1000 BEF aan een zekere Esther, een Hollandse meid die in de Verversrui ontving met natuurlijke grote borsten. Eerder heeft ze ook gewerkt in de bootjes van Utrecht, ze kwam uit Groningen. Haar moeder wist niet dat ze dvp was, maar ze belde er wel elke dag mee. Het was een echt warmbloedige vrouw. Die vrouw had iets dat geen andere vrouw had. Die was echt warm en haar kut was ongelooflijk whauw..... zelfs met condoom had je echt een goed gevoel, die was zo intens warm. Soms zegde ze, 1000 is genoeg, je moet ook werken voor je geld zegde ze dan en we kennen elkaar al zolang. Voor dat bedrag kreeg ik dan goede service en werd er niet naar de klok gekeken. Als je dan in haar warme poes klaarkomt met zicht op haar grote borsten en haar gezicht dat die echte puur Hollandse geilheid uitstraalt, ja dan ga je echte in de roze wolken naar buiten en voelt het echt aan alsof je een date gehad hebt. Die meid was echt geweldig. Alleen heel veel bezet en ze was er meer niet dan wel, maar als ze er was, het was altijd geweldig. Met haar in men hoofd ooit een fietstocht van 240km op 1 dag gereden op de kick tussen 2 bezoekjes door met die dame. En ik was niet moe, gewoon op de kick van de verliefdheid op haar gereden. Was echt geweldige tijd. Is nu 22 jaar geleden, maar zulke momenten vergeet je nooit. Vergane glorie.
 
Laatst bewerkt:
Heel, heel lang geleden toen mijn buurmeisje van destijds eens opmerkte dat ze zou willen weten hoe het voelt om een hoertje te zijn. Inhakend zij ik, dan geef ik je toch 5 gulden voor een blowjob. Alzo geschiede. Voor de duidelijkheid, beide 18 jaar.
 
Het was in 2015 in Kuala Lumpur, Maleisië. Ik wandelde door China town en werd door een Indiase dame van een jaar of 30-40 aangesproken of ik zin had in een wip. Ze zat op straat met een vriendin te praten en koffie te drinken. Ik vroeg hoeveel dat zou kosten en tot m'n grote verbazing noemde ze een bedrag dat omgerekend 12,50 euro was. Daar kon ik geen nee tegen zeggen. Ik ging met haar mee naar een appartementencomplex waar een matras op de grond lag en heb haar daar heerlijk geneukt. Ze had wel een behaarde kut dus beffen zat er niet in. Verder was het net zo goed als elders. Mooi onverwacht moment van de dag.
 
In Nederland is de goedkoopste sex voor 50 euro bij de ramen. In Duitsland in de saunaclubs voor die prijs een halfuurtje sex. Er is zelfs een saunaclub daar kost een uurtje 70 euro. Dus omgerekend naar tijd is het daar het goedkoopste (Freudenhaus in Dortmund).

Goedkoopste allertijden bij mij in de betaalde sexwereld was de partytreff in Xanten. 100 euro en dan all you can fuck. Dan had ik op een dag sex met diverse meiden (minimaal vijf) en ook nog eens onbeperkt eten en drinken en wellness.
 
Als je naar de maandag of donderdag van de Climax in Balen gaat.
Kan je 5 a 6 dames doen op een middag voor 100€. Soms nog meer als er koppels zijn.
Oke al doe je maar 10 / 15 minuten per keer.Je kan een dame ook 2 x doen. Heb je toch een dik uur sex.
En je hebt een prima buffet voor dat geld , en pak ook een paar whisky aan 't einde van de middag daar mag je 30 € voor rekenen , dus voor de sex 70€
 
Terug
Bovenaan Onderaan