Goedkoopste date?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In de goede oude tijd idd regelmatig voor 25 fl. Vaak ook 's ochtens voor het werk op de Wallen voor 20 fl nog even een goede pijp- en neukbeurt.

The best bang-for-the-buck was in Berlijn bij een flat-rate sex party. Gehele avond waren er normaliter tussen de acht en tien dames aanwezig die in een enorme gangbang 30 min of een uur (meestal vier dames) geneukt konden worden. Ik heb er een keer tien keer op zo'n avond geneukt/ werd gepepen (niet allemaal met spuiten) voor 70 Euro. Dus in principe 7 Euro per nummer. Bestaat niet meer (wettelijk verboden).
 
goedkoopste ervaring is 0,00eu in Golden Time.

Ik stond op het punt naar huis te gaan, aan de praat geraakt met een petit blonde dame. Verteld dat ik door mijn zakgeld heen was maar werd tóch gevraagd om mee te gaan achterin de tuin waar (ijsberen die daar geweest zijn weten wat ik bedoel) een lounge bed met gordijnen stond.

Wat daar gebeurde was een en al vuurwerk, gagging, en hardcore sex. na ruim een uur, met een toch iets wat schuldig gevoel, omdat ik haar niet kon belonen mezelf nogmaals verontschuldigd. Dit werd beloond met een geile tongzoen en een lach. Deze dame helaas nooit meer ontmoet.

Je maakt wat mee in de wandel carrière. Met een grote glimlach typ ik dit bericht en denk ik terug aan de tijd.
 
Ergens in 2015 in Amsterdam. De gemiddelde prijzen waren toen al 70 a 80 euro op de Wallen. Ik was niet doelbewust daar heen gegaan, maar liep een beetje rond in de stad. Toen zag ik een leuke Surinaamse vrouw. Had alleen 30 euro op zak en dat was ook genoeg voor haar. De goedkoopste maar ook een hele goede (betaalde) wip was dat!
 
Wat is jullie goedkoopste prijs die je ooit betaald hebt voor een date?
Ik betaalde de entree voor een transseksueel die ik ontmoette in een seksshop in hartje Amsterdam. En in die seksshop kreeg ik boven een blowjob (ik had wel een condoom mee maar dat hoefde van haar niet...van mij wel haha) en die entree was een tientje. Helaas nooit meer teruggezien..
 
Ik betaalde de entree voor een transseksueel die ik ontmoette in een seksshop in hartje Amsterdam. En in die seksshop kreeg ik boven een blowjob (ik had wel een condoom mee maar dat hoefde van haar niet...van mij wel haha) en die entree was een tientje. Helaas nooit meer teruggezien..
Er is in Amsterdam geen enkele seksshop, die entree heft. Of was het toevallig een seks bios?
 
Goedkoper dan gratis kan bijna niet, of je moet er geld op toe krijgen. Nadat ik bijdrage #54 had gepost, herinnerde ik mij onderstaand voorval.

Een jaar of 25 geleden, toen in de Sint Annen buurt nog afentoe shemales zaten, ben ik gratis oraal verwend. Ik was al een paar keer langsgelopen en toen ik een prijsinfotje deed, antwoordde ze "for you is free blowjob". Dat laat je natuurlijk geen twee keer zeggen. Dus ik broek op de knieën en zijn door de knieën, om aan mijn lul te lurken. Onderwijl friemel ik wat aan haar kruis, waar een stevige bobbel bleek te zitten. Van mijn gefriemel en haar pijpen, was ze blijkbaar toch zo opgewonden geraakt, dat ze wou neuken. Omdat ik heel nodig moest poepen, heb ik dat vriendelijk afgeslagen. Achteraf wel spijt van, dat ik daarvoor even naar de Bijenkorf ben gegaan, en niet op haar wc ben gaan pauzeren.
 
In Nederland is de goedkoopste sex voor 50 euro bij de ramen. In Duitsland in de saunaclubs voor die prijs een halfuurtje sex. Er is zelfs een saunaclub daar kost een uurtje 70 euro. Dus omgerekend naar tijd is het daar het goedkoopste (Freudenhaus in Dortmund).

Goedkoopste allertijden bij mij in de betaalde sexwereld was de partytreff in Xanten. 100 euro en dan all you can fuck. Dan had ik op een dag sex met diverse meiden (minimaal vijf) en ook nog eens onbeperkt eten en drinken en wellness.
......70 euro voor een uurtje waar de dame 2 tientjes aan overhoud. Schandalig
 
Goedkoopste allertijden bij mij in de betaalde sexwereld was de partytreff in Xanten. 100 euro en dan all you can fuck. Dan had ik op een dag sex met diverse meiden (minimaal vijf) en ook nog eens onbeperkt eten en drinken en wellness.
Dat bestaat zeker niet meer Partytreff in Xanten. Bestaat dit concept uberhaubt nog wel. Of alleen in Duitsland dit?
 
Goedkoopste allertijden bij mij in de betaalde sexwereld was de partytreff in Xanten. 100 euro en dan all you can fuck.

Xanten inderdaad, me (regelmatig) laten pijpen voor 15 gulden in de Poeldijksestraat en (ruim 20 jaar geleden) een keer geneukt voor 10 Euro in Doublet.

3 tot 4 wilde uurtjes doorgebracht met en amateurtje voor 150 euro totaal.

Dat zijn wel de goedkoopste zo'n beetje hahaha
 
......70 euro voor een uurtje waar de dame 2 tientjes aan overhoud. Schandalig
Waarbij jij kennelijk de prijzen van Nederlandse privehuizen rekent in plaats die van een Duitse saunaclub. En de entreeprijs vergeet die je betaalt bij binnenkomst voor gebruik van de voorzieningen in de club, dus incl. kamers.

Of te wel: je reactie lijkt niet ech gebasseerd op feiten.
 
......70 euro voor een uurtje waar de dame 2 tientjes aan overhoud. Schandalig
Maar zo werkte een "Paushalclub" niet in Duitsland. Je betaalde een vast bedrag om binnen te komen en dan was alles daarna "in de prijs begrepen": eten, drinken, wellness, en ook de diensten van de dames.

De dames kregen een vast loon van de club. En al waren er altijd wel een paar mannen die meerdere sessies in een bezoek hadden (maar daarvoor ook wel de ganse dag van opening tot sluiting aanwezig bleven), de meesten hielden het na één of twee keer al voor bekeken.

Meestal waren er wel een dame of 10 aanwezig en op een ganse dag 30 of 40 mannen was niet uitzonderlijk. Dan had de club een bruto recette van 3000 to 4000 euro. Zeg dat ze daar de helft van onder de dames verdeelden, dan had elke dame een dagelijks inkomen van 150 tot 200 euro. Als ze een dag of 20 per maand werkten hadden ze een bruto inkomen van 3000 tot 4000 euro per maand. Een jaar of tien geleden (en zelfs nu nog) is dat niet slecht te noemen.

Maar dat is tempo doeloe. De Duitse wetgeving laat dat businessmodel niet meer toe.
 
40 euro voor een date waar niet op de klok werd gekeken bij een Afrikaanse van 28 jaar in Gent in de Belgradostraat, massage kon ze als de beste, pijpen met condoom, en intiem 3 standjes.
Normaal was de prijs in de buurt al 50 euro maar ze stelde zelf 40 voor.
Ze is ondertussen allang verdwenen maar wel een goeie herinnering aan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan