Goedkoopste date?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat waren nog eens tijden! Als je zelf niet erg actief was, dan kwamen de dames je wel halen en een weigering werd niet geaccepteerd.
Je mocht inderdaad niet naar buiten voordat er geen druppel meer uitkwam. Niet altijd de mooiste dames, maar af en toe zat er toch een pareltje tussen. Duitse Mandy, Afrikaanse Naomi, Cubaanse Jeanette en GILF Elvira. Bij sommige mocht je bovendien klaarkomen in het mondje en/of in het kontje. Pijpen was toen nog standaard zonder condoom.

Heel wat meiden aan mijn piel gehad daar en de balletjes compleet leeg gespoten op een dag. Vijf meiden per dag was mijn minimum. Hoefde niet elke keer klaar te komen, alhoewel de meiden daar toen wel voor gingen. Ze waren zelfs beledigd als er geen portie room los gemaakt werd tijdens een sessie.
 
Mijn goedkoopste was een keer €15 voor een vluggertje, niet erg knappe dame van middelbare leeftijd, type huisvrouw. Het huis was rommelig en de hygiene niet erg goed. €30 bij dezelfde dame was 2 keer klaarkomen (kort na elkaar, mocht niet langer dan 20min duren), niet op ingegaan en zou me ook niet lukken.

Bij een andere veel knappere en jongere dame eerste €60 voor een date van een half uur (afgesproken), uiteindelijk klein uurtje binnengeweest (2x klaargekomen, ze wou nog aan een derde beginnen maar ik moest echt weg). Ze wou ook een foto van mijn lichaam nemen (zonder hoof) omdat ze dit mooi vond. Heb maar een heel normaal lichaam, maar heb dit toegelaten.
Tweede date ook €60, uiteindelijk langer dan 2 uur gebleven en heb op het einde van de date zelf het geld aangeboden (uit eerlijkheid, anders had ze het niet gevraagd en ik had het toch bij).
Tussendoor steeds goed en lieflijk contact onderhouden natuurlijk.
Tegen de derde date was ik haar 'boyfriend' en hadden we een 'lovedate' van meer dan 3 uur waarbij ik uiteindelijk 3 keer ben klaargekomen en we natuurlijk ook veel gebabbeld en gewoon geknuffeld hebben tussendoor. Ik had ook wel aangeboden om pizza's mee te nemen voor bij de film die we gingen kijken. Film kijken is er uiteindelijk niet van gekomen, ook van de pizza's kwam niets in huis. Na herhaaldelijk aandringen van mijn kant zou ze wel via delivery bestellen zei ze en ben ik terug naar huis gegaan. Ik was volledig leeg (balzak+energie).
Vierde date is er ook nog niet van gekomen, aangezien ze enkele maanden terug naar Brazilië is gegaan. Ondertussen heeft ze laten weten dat haar 'mind' veranderd is en ze geen gratis dates meer met me zou doen als ze terug is. We zullen zien wat de toekomst brengt. Ik ben voor haar wel bereid om terug te betalen, mits niet te frequent bezoek.

Ik heb langs de andere kant ook wel eens flesjes parfum als cadeautje gekocht voor andere dames die ik dan gaf bovenop het geld dat ik betaalde. Gewoon uit gekkigheid, als extra. Het kan soms heel willekeurig gaan.

Ik vertel dit niet om op te scheppen ofzo, maar vroeg me gewoon af of er nog andere mannen gelijkaardige ervaringen hebben meegemaakt? Dat je na een tijd zeg maar een soort seksvriendje wordt en niet meer hoeft te betalen als je niet te vaak gaat? Tussen mijn dates zitten meestal een paar maanden tussen, ik weet niet of dat er iets toe doet.
 
Langer... en/of (veel) meer... is al wel gebeurd (doch helemaal niet frequent)
Langste... was lang geleden in Jakarta... drie(!) dagen!
Maar... gratis? Neen!
 
Langer... en/of (veel) meer... is al wel gebeurd (doch helemaal niet frequent)
Langste... was lang geleden in Jakarta... drie(!) dagen!
Maar... gratis? Neen!
Dan heb je het topic "hoe lang neuken jullie" niet begrepen. Daar wordt toch gevraagd over hoe lang je per date werkelijk effectief neukt? Als jij drie dagen aan een stuk hebt geneukt zonder pauze, wat slik je dan allemaal om hem overeind te houiden en wakker te blijven? En hoe zit dat met het rubbertje, was dat niet tot aan de rand vol? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Maar laten we vooral on topic blijven hier: goedkoopste date.
 
Mooie verhalen gasten! Ik doe het heel soms sinds een jaar pas. Goedkoopste date die ik zelf wel eens heb gehad was 200 voor een uurtje. Daar zit je tegenwoordig al snel aan. Wat ik wel leuk vind als de dame zelf een wat langere date leuk vind en een prijs maakt.
 
Mijn goedkoopste aanbod was 5 euro, dit kwam ze tekort voor een shotje, toch maar afgewezen, en als tweede poging van haar was condoom niet nodig, eeehhh succes verder. Dit was op de legale tippelzone in Eindhoven.
Maar mijn goedkoopste wip was gratis, was er al diverse malen geweest en betalen ging voortaan achteraf, de laatste keer was enkele dagen voor terugreis naar het echte thuis, en had van te voren aangegeven wat langer te blijven. Afijn, op het moment van betaling legde ze haar hand op de beurs, en zei het is goed zo. Tja, dan blijven we een Nederlander hé.
 
De oude buurt aan het Noordstation was vroeger één groot "red light" gebied. Peepshows, ramen, rendez-vous hotels, ...

Allemaal verdwenen en afgebroken in de jaren '90 vorige eeuw.

Alleen de Aarschotstraat is overgebleven.
Dat bedoelde ik, ik ben daar een jaar geleden nog geweest in de Linnestraat, 20€ voor pijpen en neuken en was echt een mooi zwartjes. ( Ik kwam daar trouwens wel meer en altijd voor dezelfde prijs maar ik gaf dikwijls wat meer omdat ze dan toch iets losser zijn en 20€ is al zo weinig).
Volgens mij bestaat dat nog steeds , enkel gelezen dat het verkeer iets gewijzigd is.
 
250 euro voor een hele nacht met een prachtige Albanese in 2019. Ik heb haar ook eens een weekend mee naar Rome genomen waarbij ik alleen de vlucht en de kosten ter plaatse heb betaald. Ze is helaas helemaal van het toneel verdwenen.
 
De Linnéstraat en de Aarschotstraat is aan de oostkant van het stationsgebouw.

Vroeger was er aan de west- en zuidkant van het stationsgebouw ook heel wat te doen. Van de Vooruitgangstraat tot het Rogierplein en zelfs het eerste stuk van de Adolphe Maxlaan. Allemaal nogal marginaal en groezelig. Die ganse buurt heeft decennia geleefd onder de dreiging van onteigening om er nieuwe kantoorgebouwen te zetten en uiteindelijk is er alles afgebroken. De peepshows waren waarschijnijk de laatste ondernemingen die er nog waren. In een peepshow is er weinig licht, dus je zag niet dat het gebouw eigenlijk al totaal vervallen was. En de dames die er werkten waren al niet veel beter dan het gebouw. Voor een muntstuk van 10 frank (ongeveer 25 Eurocent) kon je een minuut dat "moois" aanschouwen.
 
Is dit dan een tippelzone, of zijn daar ook ramen? Of loop je er gewoon maar wat rond en spreekt er een dame je aan? Weet niet zo goed wat ik me er bij voor moet stellen haha
Is een ramenbuurt aan het Noord-station in Brussel.
Speciale buurt waar het niet echt gezellig wandelen is, maar de goedkoopste ramenbuurt in België.
Is deze buurt

 
Is een ramenbuurt aan het Noord-station in Brussel.
Speciale buurt waar het niet echt gezellig wandelen is, maar de goedkoopste ramenbuurt in België.
Is deze buurt

Ik ben er op google streetview eens 'doorgewandeld'. Amai ziet er wel een groezelig buurtje uit. Niet echt iets voor mij. Als ik het topic 'Plattegrond Linnébuurt' lees al helemaal niet.

Het laatst nog een quasi gelijkaardige situatie voorgehad toen ik een (gewone) vriendin ging afhalen aan Brussel-Zuidstation. Er hangen overal marginale mensen onder invloed rond (jammer genoeg quasi allemaal van buitenlandse origine, wat de racistische vooroordelen van vele mensen bevestigd :confused:).
Als je erlangs komt roepen ze willekeurige dingen om je te intimideren. Ik heb ze gewoon straal genegeerd en stevig doorgestapt (laten zien dat je kwiek en alert bent). Met de vriendin dan terug door de binnenkant van het station langs de andere kant naar buiten, had geen zin om met een meisje terug door die meute dope fiends te wandelen.
Enkele weken later verschijnt dit artikel: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/07/27/station-brussel-zuid-kampt-met-toenemende-criminaliteit/
 
Goedkoopste allertijden bij mij in de betaalde sexwereld was de partytreff in Xanten. 100 euro en dan all you can fuck. Dan had ik op een dag sex met diverse meiden (minimaal vijf) en ook nog eens onbeperkt eten en drinken en wellness.
Ik heb geen ervaring met dat soort dingen maar is het met all you can fuck niet net zo als met onbeperkt spare ribs eten dat ze die ene die 5 borden leeg vreet op de koop toenemen omdat ze weten dat de gemiddelde klant halverwege de tweede toch de handdoek in de ring gooit ?
 
Ik heb geen ervaring met dat soort dingen maar is het met all you can fuck niet net zo als met onbeperkt spare ribs eten dat ze die ene die 5 borden leeg vreet op de koop toenemen omdat ze weten dat de gemiddelde klant halverwege de tweede toch de handdoek in de ring gooit ?
Natuurlijk, maar zelfs als je maar van een tweetal dames gebruik maakte was het een goede prijs.
 
Dat is ook meteen de reden waarom ik er zo weinig ga, anders had ik er veel meer naartoe gegaan, des te meer omdat ik het zo voor de zwartjes heb.
Ik moet nu wel zeggen dat ik mijzelf er nog nooit echt onveilig heb gevoeld maar er hangen inderdaad wel altijd hangjongeren rond en met wat ik hier allemaal lees vertrouw ik het allemaal niet meer zo.
Misschien moeten we een groepje oprichten om er samen naartoe te gaan, dat is mss veiliger 😃😃.
 
Ik heb geen ervaring met dat soort dingen maar is het met all you can fuck niet net zo als met onbeperkt spare ribs eten dat ze die ene die 5 borden leeg vreet op de koop toenemen omdat ze weten dat de gemiddelde klant halverwege de tweede toch de handdoek in de ring gooit ?
Dat kan zijn, maar ik was dan toch de vreetzak. ;) Ben er diverse keren geweest en was dan vanaf de opening tot `s avonds laat in de club. De gemiddelde sexpartij duurde 15 tot 20 minuten. Je koos een DVP uit, geen praatje of zo maar gewoon op haar afstappen, zeggen dat je wou en je ging naar de sexruimte. In de oude club een groot bed onder in de kelder waar iedereen lag te vozen, in de nieuwe club waren er privekamers en gezamelijke ruimtes. Er was de hele dag door actie en de beren die ik gesproken heb, deden het toch met meer dan 2 dames per dag. Dus dat met die borden zoals jij het beschrijft, lijkt me niet het geval te zijn geweest.

Vijf x 20 minuten = 1 uur en 40 minuten. Dus het is ook niet zo dat je de hele dag lag te neuken, wat overigens wel kon als je zou willen. Het waren meerdere vluggertjes. Prima prijs voor wat je kreeg. Ga je naar de ramen, betaal je meer en kun je niet relaxen, eten, drinken en dat soort dingen. Dat kon daar dus wel. Niet de mooiste meiden, maar er zat altijd wel wat tussen. Ze voerden later een systeem in waardoor je beperkt werd, geen all you can fuck meer.

Enkele keren per dag werden de meiden zelf heel actief: dan ging er een bel, werden alle handdoeken bij de heren weggetrokken en werd iedereen gepijpt in de bar om daarna met zijn allen te belanden op het grote bed. Pas als je je kwakkie gelost had, lieten ze je gaan. Meerdere keren meegemaakt dat ik het op kon houden en dat er dan drie tot vier dames met me bezig waren. Een trucje natuurlijk, want als iedereen de balletjes leeg heeft, is er een pauze omdat er opgeladen moet worden voor het volgende schot.

Het was mijn eerste ervaring met openlijk sex hebben, kijken en bekeken worden. Vond het concept super en het openlijke super geil. Van daaruit ben ik gaan gangbangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan