Date evalueren na afloop.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bravobrabo

Vaste klant
205
05/04/23
265
15
Hebben jullie weleens na afloop van een date nabesproken of heb je wel eens dat een dvp vraagt wat ze anders zou moeten of kunnen doen. Of wat je nog lekkerder vind. Lijkt me als je vaker bij een dame komt dat het voor haar ook goed is om je nog meer aan haar te binden. Soort evaluatie gesprek 😂😂 Of geven jullie vooraf aan precies wat je wilt.
 
Hebben jullie weleens na afloop van een date nabesproken of heb je wel eens dat een dvp vraagt wat ze anders zou moeten of kunnen doen. Of wat je nog lekkerder vind. Lijkt me als je vaker bij een dame komt dat het voor haar ook goed is om je nog meer aan haar te binden. Soort evaluatie gesprek 😂😂 Of geven jullie vooraf aan precies wat je wilt.
Jij neemt altijd een beoordelingsformulier mee ? :)
 
Je kunt er flauw over doen, maar ik vind het een interessante vraag. Goede en open communicatie is belangrijk. Ik weet niet hoe het zit met alle sekswerkers, maar ik weet wel dat mijn vriendin hier altijd veel aandacht aan besteedt. Je kent elkaar in het begin nog niet zo goed, dus afstemming vóór de date is vaak wel zo prettig. Ook tijdens de date kun je nog wensen aangeven. Maar juist ook ná de date je ervaring bespreken kan een vervolgafspraak des te leuker maken. Dus, goede vraag!

Ik kan me voorstellen dat de meeste dames deze optie niet aanbieden. Als je 10 klanten op een dag ziet, dan heb je geen behoefte aan feedback en onderlinge afstemming. 😅
 
Nou dame pijpen ging je vandaag niet goed af kan wat beter. Verder is dat neppe gekreun van je ook overbodig mag ook wat minder. Ik heb nog een klacht over je prijs ik vind het namelijk te hoog, nee wat nee? Wil je niet verlagen dan zie je me niet meer terug je hebt nu een klant minder. Leuk een date evalueren.😁
 
Nou dame pijpen ging je vandaag niet goed af kan wat beter. Verder is dat neppe gekreun van je ook overbodig mag ook wat minder. Ik heb nog een klacht over je prijs ik vind het namelijk te hoog, nee wat nee? Wil je niet verlagen dan zie je me niet meer terug je hebt nu een klant minder. Leuk een date evalueren.😁
Ik kan merken dat je een beroep hebt waar je niet met mensen hoeft te werken. 😂😜😉
 
Ja ik heb die vraag een keer gekregen van een meisje die nieuw was in dit vak en waar ik daarna vaker bij ben geweest.
Haha. Dat bedoel ik. Ik had het vorige week net een dame die vrij nieuw was wat ze anders zou moeten doen bij mannen. Vandaar mijn vraag. Ik vind het wel slim. Ze pijpte alsof ze een dop van een fles moest draaien met haar mond. 😉. Daar heb ik tips over gegeven vanuit een mannelijk perspectief bekeken uiteraard. Heb anders geen ervaring. 😛
 
Ik vraag juist soms wat zij fijn vindt. Als ik dat ook leuk vind om te doen, geen probleem. Ik geniet er dan ook meer van. En geef het tijdens de afspraak aan als ik een bepaalde handelimg liever rustiger/harder/niet wil hebben
 
Hebben jullie weleens na afloop van een date nabesproken of heb je wel eens dat een dvp vraagt wat ze anders zou moeten of kunnen doen. Of wat je nog lekkerder vind. Lijkt me als je vaker bij een dame komt dat het voor haar ook goed is om je nog meer aan haar te binden. Soort evaluatie gesprek 😂😂 Of geven jullie vooraf aan precies wat je wilt.
Meestal bespreek je dit op voorhand. Verder laat ik het allemaal op mij afkomen.
 
Nou dame pijpen ging je vandaag niet goed af kan wat beter. Verder is dat neppe gekreun van je ook overbodig mag ook wat minder. Ik heb nog een klacht over je prijs ik vind het namelijk te hoog, nee wat nee? Wil je niet verlagen dan zie je me niet meer terug je hebt nu een klant minder. Leuk een date evalueren.😁
Dat is niet evalueren. Dat is gewoon totaal afbreken 😝
 
En... soms ontmoet je ook jonge vrouwen... die zo onzeker zijn van zichzelf...
Moet je hen echt telkens herhalen 'Oh! Zo lekker'! 'Jij bent zo mooi'

En... dan op het eind dus wel een 'evaluatie' en hen vertellen dat het écht heel leuk en lekker was...
 
We weten natuurlijk niet hoe ze het vroeg en er is altijd een kans dat ze zelf niet door had dat het een matige date was.

Hoe dan ook ik vind het zelf altijd eng om m'n baas om feedback te vragen en van een DvP verwacht ik het al helemaal niet. Positieve verrassing als eentje het wel doet.
 
We weten natuurlijk niet hoe ze het vroeg en er is altijd een kans dat ze zelf niet door had dat het een matige date was.

Hoe dan ook ik vind het zelf altijd eng om m'n baas om feedback te vragen en van een DvP verwacht ik het al helemaal niet. Positieve verrassing als eentje het wel doet.
Het is idd eng maar het toont wel dat je bezig bent met je werk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan