Recensie Yasmin, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chuba

Wandelaar
59
17/11/23
136
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7416580-yasmin
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kwam de ad van Yasmin een tijd geleden voor het eerst tegen en die bleef in de dagen daarna toch door mijn hoofd spoken, wat een mooie dame op de fotos. Ook fijn dat er een aantal 'normale' fotos tussen zaten, want op een ad met enkel glamourfotos reageer ik sowieso niet. Kon helaas niets vinden, maar was toch wel nieuwsgierig en één moet er ten slotte de eerste zijn..

Toen er een dag voorbij kwam dat eea wel goed uitkwam daarom toch maar de stoute schoenen aangetrokken en contact opgenomen. Dat moest via Telegram, want WhatsApp deed het niet. In eerste instantie vrij snel een reactie gekregen met duidelijke informatie. Daarna werd het allemaal wat rommeliger, toen ik de afspraak definitief wilde vastleggen kreeg ik opeens ook dat bericht dat ze alleen nog maar voor 1.5 of 2 uur afsprak, maar uiteindelijk bleek dat toch weer niet zo noodzakelijk. En hoewel ik het al vaker gelezen had hier had ik het zelf nog nooit ervaren, maar de hele reutemeteut met selfie, nummer, locatie doorsturen enz. kwam voorbij, gevolgd door een soort speurtocht naar de locatie waarbij ik ergens anders moest parkeren en het laatste stuk moest lopen. Dame ontvangt in een hotel en was erg paranoïde dat de staf iets zou ontdekken, dus kreeg allerlei instructies hoe die te ontlopen en wanneer aan te kloppen etc.

Anyway, gelukkig deed de dame van de fotos open. Mooi gezicht en op zich ook een prima lichaam, maar wel flink wat meer kilos dan de fotos impliceerden, met name op haar buik. Zeker niet dik overigens, nog steeds een prima figuur met een heerlijk stel borsten (wel praktisch zoals op de fotos) en een mooie, stevige kont. Ik hou er wel van als je iets hebt om vast te houden!

De date zelf zal ik niet uitgebreid beschrijven. Kort gezegd is het allemaal prima qua handelingen. Heerlijke sloppy blowjob waarbij ze je geregeld heerlijk ondeugend in je ogen aankijkt terwijl haar neus je buik raakt. Yasmin is ook niet bepaald verlegen en ik denk dat ze niet snel zal schrikken van wat je vraagt (hoewel dat in mijn geval niets bijzonders was). Tongzoenen doet ze ook met volle overtuiging en erg goed bovendien! Handjob ook erg lekker, terwijl ik daar normaal niets van moet hebben bij een dvp.

Voor mij toch geen herhalingsgevaar, leuk voor een keer maar niet nieuwsgierig geworden naar een vervolg. Daarvoor was de communicatie en ontvangst mij te vaag/rommelig, het verschil tov de fotos net iets te groot en de date te gehaast. Alles ging in standje warpspeed omdat ze haar dates nogal kort op elkaar plant volgens mij en daardoor ontzettend met haar telefoon en de tijd bezig is tijdens de date. 3.5* voor mij, afgerond naar boven.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan