Recensie Herrin Yasmine, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kinkfan

Vaste klant
105
23/01/22
127
24
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Biseks
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9423608-meesteres-yasmine
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag, eindelijk moet ik zeggen, bij Meesteres, of beter Herrin Yasmine in Antwerpen geweest.
Gek genoeg was het daar nooit van gekomen. Terwijl andere meesteressen in Antwerpen altijd de aanname deden, dat ik haar wel zou kennen.
Ik vroeg me altijd af of dat was omdat ze dachten dat mijn voorkeuren bij haar op de juiste plek zouden zijn.
Nu ben ik erachter, gelukkig is dat het geval.
Yasmine werkte voorheen in het Schipperskwartier, maar ontvangt nu in een werkelijk prachtige ruimte een soort megagrote studio in de nok van een gebouw.
Ik had geluk dat ik op korte termijn een afspraak kon maken. Dat lukte aanvankelijk niet omdat ze geen tijd had maar ze verraste me ineens met de mededeling dat ze haar prive afspraak verschoven had en daardoor wel tijd voor me had.
Ik dus naar Antwerpen. Op zoek naar het adres en vooral naar en parkeerplaats want voor het gebouw waar Yasmine ontvangt lag de boel behoorlijk over.
Na in een zijstraat te hebben geparkeerd liep ik naar het opgegeven adres. Dat was niet wat ik had verwacht want er leek een soort bedrijf in te zitten.
Snel kwam het bericht, met instructies en voor ik het wist was ik boven in het walhalla van Herrin Yasmine.
Yasmine met opzet als Herrin genoemd is een prachtige Duitse Meesteres met een slank lichaam en enorme tieten (maar dan ook echt). Ze heeft een knap gezicht en inmiddels zoveel ervaring dat ze nergens meer van staat te kijken en volgens mij alles wel doet wat binnen het BDSM gebeuren te bedenken valt.
Na even te kletsen ging het beginnen, ik uitgekleed op de bank kijkend naar een enorme tv waar een geile film getoond werd.
Poppers en andere lekkers erbij en het werd al snel gezellig. Die gezelligheid werd vergroot toen ineens iemand binnenkwam. Dat is altijd even een verrassing zeg maar. Even later paradeerde een slaaf door de kamer met een enorme zak strak afgebonden. Hij kickte erop naakt voor het raam te staan, volgens Herrin Yasmine.
Maar, al snel kwam hij dichterbij en moest ik zijn enorme ballen aanraken.
Hij kreeg van de poppers die ik mee had genomen en tot mijn grote vreugde ook een van de condooms die ik had voorbereid. Die werd vakkundig leeggemaakt in zijn mond.
De man liep weg en Yamine richtte zich op mij, in haar heerlijk geile pakje, dat haar borsten eigenlijk niet binnenhield met hoge geile zwarte laarzen.
Muziek, poppers, geile films, een super hete Meesteres en het was één groot feest dat uiteindelijk een happy end kreeg met behulp van de vibrator.
Zo voor een eerste keer was het helemaal top. Sinds Herrin Eva niet meer zp het gevoel van thuiskomen gehad.
Niet vreemd dat ik voor morgen weer een afspraak heb gemaakt en me nu al enorm verheug op een geile kinky sessie.
 
Meesteres Yasmine is een zeer ervaren Meesteres, met een mooie BDSM studio in het centrum van Antwerpen. Zij is ook veel op reis naar o.a. Zurich en Munchen. Recent geweest en een waanzinnig goede sessie gehad. Ja ze is heel sadistisch maar weet wel wat ze doet.

mistress-yasmine.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan