Recensie Yana, Amsterdam 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roadrunner227

Vaste klant
108
29/03/22
78
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1267195-yana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De keuze moest gemaakt worden tussen Diana en Yana. Yana stevig aan de prijs maar de foto's trokken mij over de streep.
Ontvangst in een hotel waar je anoniem naar binnen kan.
Werd opgehaald beneden in de lift door een dame met normaal postuur in een kort wit jurkje. Mooie verschijning.
Had drie kwartier geboekt en hebben een leuke date gehad. Lekker tongzoenen hoewel dit met iets meer tong zou mogen naar mijn smaak. Pijpen was zonder rubber en heb haar verwend met kusjes en haar jonge gladde poesje gelikt.
Daarna de daad waarbij ik veel te snel klaar kwam. Hoewel stevig aan de prijs zal ik haar nog wel eens willen daten maar dan voor een uur met twee keer sex
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1267195-yana
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Yana ook met een bezoekje vereerd vandaag.
Ze zit nu in een appartement in Noord, samen met een vriendin (ik weet niet wie dat is). Contact was makkelijk gelegd, er zit geen booker tussen.
Ze is trouwens goedkoper dan op kinky vermeld staat. Ik had afgesproken voor 15 min aangezien ik niet teveel geld uit wilde geven aan iets onbekends.
Toen ik geparkeerd had appte ze welke ingang ik moest hebben. Het binnenlaten ging een beetje onhandig en ik stond ook bijna bij de verkeerde deur aan te bellen aangezien ze het nummer van de buren had doorgegeven.
Het is het meisje van de foto's, al is ze denk ik wel een jaar of 5 ouder nu. En ze heeft een beugel, dat schrikt me altijd een klein beetje af. Op de foto's lijkt ze ook iets meer petite dan ze in werkelijkheid is. Ze heeft best wat dikkere billen ivm de rest van haar lichaam
Na de financiele plichtplegingen uitgekleed en op bed gaan zitten en toen begon ze met tongzoenen. Daarna heb ik haar mooie kutje een tijdje gelikt waar ze van leek te genieten om daarna het geheel in missionaris af te maken.
Nog heel even nagepraat maar met haar Engels is niet heel goed dus dat liep een beetje stroef.
Ze komt uit Oekraïne, en denkt hier nog 3 weken te blijven.

Conclusie, goede ervaring (mede door haar mooie kutje) maar omdat ze wat verlegen overkomt zou ik er niet meer zo snel heengaan
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
het is lastig om in de telefoon te schrijven, sorry


Yana is jong, mooi en duur. dit zijn feiten

Ik vond de date met haar leuk. Ze begon een beetje verlegen met de kussen, maar ging daarna vol over op een goede pijpen

ze heeft een geweldig lichaam, met de juiste rondingen waar nodig. mooie kont, ik denk dat ze de aangevallene heeft gebleekt? Super schattig

ze lijkt erg relaxed, maar doet goed mee


Ik ben blij dat ik haar heb bezocht


ik vergat te zeggen: ze bood me geen douche aan, maar door te vragen kon ik het wel. Ik moest zelf zoeken naar de handdoeken, maar ze leken schoon (ik was de eerste van de dag, en er waren er maar twee schoon)

ze bood niet eens doekjes aan, maar ze waren beschikbaar. misschien een beetje gebrek aan ervaring, wat voor iemand leuk zou kunnen zijn
 
Laatst bewerkt:
Reageert snel op berichten. Afspraak voor de volgende dag gemaakt, ze stelde zelf een tijd voor ergens in de avond. Volgende dag rond middaguur nog even bevestigd. Ook weer snel reactie op.

Maar als je dan die avond in de auto wil stappen en vraagt om een straatnaam worden appjes wel gelezen, maar blijft het stil.
 
Ik kreeg vorige week een kwartier voor de afgesproken tijd een appje dat Yana zich niet goed voelde en dat ik bij een andere dame terecht kon. Aangezien ik de aangeboden dame totaal niet aantrekkelijk vond de boel afgeblazen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan