Invloed locatie op date

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb in 12 jaar met maar drie meiden gedate die thuis ontvingen en ik kan je vertellen, als je de 'luxe' van privéhuizen gewend bent, dan is bij zo'n vrouw thuis daten echt drie keer niks.

Dan heb je gewoon best pech gehad. De privehuizen waar ik gezeten heb, echt allemaal, vind ik best tegenvallen als je het vergelijkt met mijn privé adres.

Oudbollig, steriel, saai, kaal, lelijk, vies en soms zelfs te luxe dat je niets durft aan te raken.
 
Ik heb heel vaak in Duitse Laufhäuser, krakkemikkige panden, afwerkwoningen, hotels-voor-een-uur en tippelzones seks gehad. Ging altijd goed. Het meest bizarre was een date in San Francisco in een soort busje waarin de ramen met doeken dicht gemaakt waren. In het busje lag zowat de hele huisraad van de dame. Toch heb ik haar lekker geneukt.

Dus voor mij maakt het weinig uit. Dit gezegd hebbende, in een betere omgeving (bv Duitse saunaclub) zijn de dates beter. Waarbij ik denk, dat dit door de kwaliteit van de dames komt.
 
Natuurlijk speelt de locatie ook een grote rol.
Privé ontvangst blijft dan toch behelpen. Vaak oude flatjes. Oude douche. Of zo'n senioren woning met nog oude meubels erin. Ik weet het niet. Soms als ik de verleiding niet kan weerstaan beland ik daar nog wel eens. Andere waarvan ik weet dat ze in een hotel zitten heb ik het het liefst. Altijd goede voorzieningen. Dat kan ik nog meer waarderen dan een modern privé huis. Maar van die privé huizen waar al 30 jaar niets meer aan het interieur is gebeurd sla ik ook over.
Maar zo'n senioren woning dan krijg je ook oma sex ? ieder zijn ding ………….🤭😅 grapje
Mijn ondervinding is, is dat je eerst de dame bekijkt en dan de omgeving.
Even rondkijken en als dat tegen valt slaat dat de humeur om, al is de dvp ik weet niet hoe knap.
Ligt eraan hoe geil je bent op dat moment .anders kan Indd je zin over zijn in een rommeligen omgeving of een onfrisse geur
Dan heb je gewoon best pech gehad. De privehuizen waar ik gezeten heb, echt allemaal, vind ik best tegenvallen als je het vergelijkt met mijn privé adres.

Oudbollig, steriel, saai, kaal, lelijk, vies en soms zelfs te luxe dat je niets durft aan te raken.
Kan ook dat je uit ervaring je best hebt gedaan om het gezellig en leuk te maken .
 
Laatst bewerkt:
Raar maar waar:

Gangbang: Als de dame goed is, het bed schoon en er een goede matras is ben ik al tevreden.
Ik ga om te neuken.
Dit had ik b.v vorig jaar met een gangbang. De flat zag er niet uit, maar het bed en de meid waren goed. Was een heerlijke gangbang.

1:1: Maar ik kan me dit niet voorstellen bij een 1 op 1 ontvangst. Dan verwacht ik dat het allemaal schoon en netjes is.
Dan ga ik voor de beleving. En aangezien dit in 9 van de 10 gevallen tegenvalt doe ik thuisontvangst nog maar zelden.
 
Een van mijn vaste dames ontvangt in een vrij sjiek en schoon appartement. Een penthouse bijna, gelegen in een prima buurt. Ik merk dat dit veel invloed heeft op mijn beleving van de date, in positieve zin. Ontvangt de dame in een smerig uitgewoond flatje in een Vogelaarwijk, dan voelt dat gelijk een stuk minder prettig. De dame zelf zal dan echt van goeden huize moeten komen, om de date nog prettig te maken.

Heeft de locatie bij jullie ook invloed op de beleving? Of gaat het jullie gewoon om een potje neuken en doet de plek er totaal niet toe?
Niet alleen de locatie heeft invloed op een date maar ook de afstand tot haar locatie. Ik merk aan mezelf dat als ik voor een dame moet reizen ik toch wat vermoeid aankom bij de dame. Zeker als de dame je ook nog eens lang laat wachten en moeilijk te bereiken is. De locatie zelf hoeft voor mij geen penthouse te zijn zolang de kamer schoon is en je op een bed geslachtsgemeenschap kunt hebben. De ideale date voor mij is als de dame te vertrouwen is goede recensies heeft en zo dicht mogelijk in de buurt ontvangt en uiteraard in een schone huis ontvangt.
 
Laatst bewerkt:
Niet alleen de locatie heeft invloed op een date maar ook de afstand tot haar locatie. Ik merk aan mezelf dat als ik voor een dame moet reizen ik toch wat vermoeid aankom bij de dame. Zeker als de dame je ook nog eens lang laat wachten en moeilijk te bereiken is. De locatie zelf hoeft voor mij geen penthouse te zijn zolang de kamer schoon is en je op een bed geslachtsgemeenschap kunt hebben. De ideale date voor mij is als de dame te vertrouwen is goede recensies heeft en zo dicht mogelijk in de buurt ontvangt en uiteraard in een schone huis ontvangt.
Ja, dat van die afstand herken ik. Topdates gehad waarvoor ik ruim anderhalf uur moest reizen. Die afstand bleek dan uiteindelijk toch een te grote drempel voor een tweede keer.
 
Op de markt mag je gulden (lees: euro) dan een daalder waard zijn .... maar dat geldt meestal niet voor de DVP die haar klanten ontvangt op een locatie die eruit ziet als een marktplaats. Vaak is zo'n troosteloze ontvangstruimte eerder een afwerkplaats.

Dus de entourage zegt wel degelijk iets over de kwaliteiten die je van een dame mag verwachten. Honderd procent garantie is er echter nooit.
 
Ik heb in 12 jaar met maar drie meiden gedate die thuis ontvingen en ik kan je vertellen, als je de 'luxe' van privéhuizen gewend bent, dan is bij zo'n vrouw thuis daten echt drie keer niks.
Net zoals privehuizen is er ook een verschil in "thuislocaties" - ik heb afwerkhokken gezien wat leek op studentenkamers tot luxe grachtenpanden met alles er op en eraan. Zolang je met priveontvangs niet langs iemand gaat die geen ned/eng spreekt, "i suk big time" in de tekst heeft en een maand bestaat komt het meestal wel goed... Meestal.
 
Ik heb doorheen de tientallen jaren dat ik wandel ook heel wat verschillende locaties gezien, en dat ging van 0 tot 10. Bij die 0 tot 3 keerde ik steevast gewoon weer terug, bij andere ondermaatse was het de eerste en tegelijk ook meteen de laatste keer dat ik er naartoe ging. Gelukkig waren er ook goed tot zeer goed scorende locaties. En wanneer dat in combinatie ging met een dame die me een aangenaam uurtje en een goede service bezorgde, dan ging ik daar zeker graag meermaals weer naartoe. Zo kwam ik dus ook aan mijn vaste dames.
En die locaties, dat waren niet alleen bordelen of clubs, maar ook in privé-huizen en bij dames in hun thuis.

Ooit kwam ik in een privé-huis terecht waar de kelder ingericht was voor de ontvangst. De grote kelder was een zithoek en bar, de drie kamers waren kleine keldertjes, de vroegere kolenkelders (voor wie die nog gekend heeft). Normaal zou je zeggen "Wat is dat hier?" maar daar was het ondanks dat kleine keldertje toch best aangenaam om te verpozen.Dit privé-huis met zijn keldertjes zal ik niet vergeten, hoewel het al héél lang gelden is dat ik er regelmatig kwam.

Intussen ben ik wel iets kieskeuriger geworden wat de dames en hun locatie betreft. Maar de hoofdzaak licht toch wel bij de dame zelf.

Om te besluiten, ja voor mij heeft de locatie (inrichting, properheid, sfeer) toch wel een invloed op het algemeen aanvoelen van de date. Je voelt je in een aangename aangepaste omgeving toch beter dan elders.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een avondwandelaar. Helaas zijn in die tijd vaak bepaalde groepen op straat. Dat risico op geweld daar heb ik geen zin in. Parkeren en mijn veiligheid zijn numero uno.
Daarom privehuizen, en alleen die buiten de steden. De extra discretie vind ik ook een pluspunt.
 
Wil je in een schone en veilige omgeving ontvangen worden vermijd onvergunde thuisontvangst en ga inplaats daarvan naar een privéhuis.
Ik ben in heel mijn wandelcarrière van ± 40 jaar heel regelmatig bij privéhuizen geweest (vergund?), maar uiteindelijk toch wel meer bij dames in thuisontvangst. En ik moet zeggen dat het bij de overgrote meerderheid van die adresjes toch ook wel in een schone, netjes, propere en veilige omgeving was. Ik heb er ook wel meegemaakt (zowel privéhuizen als thuisontvangst) waar het heel wat minder tot ronduit onder het minimum was. Bij die laatste ben ik gewoon teruggedraaid, niet altijd tot tevredenheid van het huis.
En wat die privéhuizen betreft, waren die allemaal vergund of niet? Ik weet het niet het staat ook niet op de bel geschreven. Maar van het privéhuis waar ik het meest kwam mag ik veronderstellen dat het wel degelijk in orde was. Intussen staat mijn wandelhobby wel op een zeer laag pitje. De meeste van mijn favoriete rijpere dames zijn inmiddels bijna allemaal gestopt en voel ik me soms zowat verweesd achtergelaten. En om op mijn leeftijd nog opnieuw te beginnen is niet zo eenvoudig voor mij. Er zijn voor mij nog amper goede rijpere dames beschikbaar.
 
Ik ben een avondwandelaar. Helaas zijn in die tijd vaak bepaalde groepen op straat. Dat risico op geweld daar heb ik geen zin in. Parkeren en mijn veiligheid zijn numero uno.
Daarom privehuizen, en alleen die buiten de steden. De extra discretie vind ik ook een pluspunt.
Vroeger wandelde ik ook vooral 's avonds. Overdag moest er toen nog gewerkt worden. En dat wandelen was toen vooral in de raambuurten van Antwerpen in de jaren 80. Ik ben één keer in Brussel gaan kijken (nergens binnen geweest), maar dat was nog vele malen erger dan in Antwerpen, dus nooit meer. En ja daar waren toen ook al groepen ...... die de boel daar verziekten en waardoor ik me er hoe langer hoe minder veilig voelde. Ik ben er dus niet lang gebleven eens ik de privé ontvangst en huizen ontdekt heb. En ook de service aan de ramen was daar veel minder dan bij de privé dames en huizen die ik sindsdien bezoek.
 
@iluzera
Ik weet niet of je bijlage een foutje is?
Klopt, deze bijlage was inderdaad een foutje. Geen idee hoe dat erin geslopen was. Het was een klein stukje van de documentatie van een paneel met elektrische zwakstroom verbindingen. Dat heeft hier inderdaad niks te zoeken. Gelukkig was er niks belangrijks zichtbaar.

Bedankt om me te verwittigen.
 
Boeit me relatief weinig. Als het maar redelijk schoon is. Maar moet zeggen dat veel Thaise salons er smoezelig uit zien en in Rotterdam vaak in niet al te beste buurten gelocaliseerd zijn. Maar dat houdt me eerlijk gezegd niet tegen om er naar toe te gaan. En ga ook meestal naar MTT waar alles top is.
 
Boeit me relatief weinig. Als het maar redelijk schoon is. Maar moet zeggen dat veel Thaise salons er smoezelig uit zien en in Rotterdam vaak in niet al te beste buurten gelocaliseerd zijn. Maar dat houdt me eerlijk gezegd niet tegen om er naar toe te gaan. En ga ook meestal naar MTT waar alles top is.
Ik ben wel niet zoveel bij Thaise dames / salons geweest, een keer of tien op drie verschillende adressen. Dat was steeds in de regio Antwerpen. En misschien heb ik dan wat geluk gehad, maar die kamers waren steeds heel proper, net als de dames zelf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan